Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Хоменко, Віктор Віталійович"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності
    (Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор Віталійович
    Монографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків – 2025
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-05-15) Винославська, Олена Василівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Забєліна, Таїсія Віталіївна; Курило, Ольга Юріївна; Коза, Катерина Сергіївна; Козиненко, Сергій Володимирович; Савченко, Наталя Панасівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Недоступ, Григорій Григорович; Цина, Валентина Іванівна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Петрусенко, Валентина Павлівна; Шевченко, Ірина Вікторівна; Горідько, Руслана Володимирівна; Плаксій, Марія Михайлівна; Грошовенко, Ольга Петрівна; Строкаль, Павло Сергійович; Ткач, Катерина Валеріївна; Хоменко, Віктор Віталійович; Хоменко, Світлана Валеріївна; Шепель, Юлія Олександрівна; Щьоголєв, Максим Олегович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Зайченко, Олена Миколаївна; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Канченко, Каріна Володимирівна; Онищенко, Сергій Вікторович; Кетков, Роман Олегович; Орищина, Дар’я; Васільєв, Віктор Ігорович; Цина, Андрій Юрійович; Джураєва, Яніна Леонідівна; Курочка, Валерія Юріївна; Пакіна, Ірина Миколаївна; Титар, Олена Андріївна; Трегуб, Ганна Ігоріна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Тищенко, Микола Андрійович; Ходін, Володимир Володимирович; Хрисостоміді, Олексій Олексійович; Маковій, Сергій Вікторович; Хацько, Анна Михайлівна
    До збірника увійшли матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогічний потенціал генеративного сторітелінгу із застосуванням штучного інтелекту в навчанні історії як засіб цифрової трансформації освітнього процесу
    (Вісник науки та освіти. Серія: Педагогіка, 2025) Демещик, Олена; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віктор Віталійович; Хоменко, Світлана Валеріївна
    У статті досліджується педагогічний потенціал генеративного сторітелінгу із застосуванням штучного інтелекту як інноваційного інструменту цифрової трансформації навчального процесу з історії у середній школі. У контексті сучасної освітньої реальності України, що характеризується впровадженням дистанційного та гібридного навчання, а також потребою в розвитку цифрової компетентності як учнів, так і вчителів, актуальним стає використання генеративних моделей ШІ для створення навчальних наративів. Метою дослідження є вивчення впливу формулювання запитів до моделей ШІ на якість історичних наративів, а також аналіз символіки, образності й моральних акцентів, що виникають у таких історіях. Здійснено порівняльне оцінювання дев’яти історичних казок, згенерованих моделями ChatGPT, Gemini та Claude, за п’ятьма критеріями: історична точність, емоційна залученість, художня виразність, етичність, адаптація до віку учнів. Проведено емпіричне дослідження з учнями 8-го класу, яке підтвердило високий рівень засвоєння історичного матеріалу й емоційного залучення. Запропоновано педагогічно обґрунтовані підходи до оптимального формулювання запитів до ШІ, що дозволяють створювати збалансовані навчальні історії з урахуванням вікових, психологічних і дидактичних особливостей. Матеріали статті можуть бути використані викладачами сучасних інформаційних технологій, учителями історії та методистами для впровадження новітніх цифрових практик у навчальний процес. Генеративний сторітелінг із ШІ розглядається як ефективний інструмент не лише для передачі знань, а й для формування критичного мислення, історичної пам’яті та емоційної компетентності учнів.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback