Перегляд за Автор "Чемоніна, Лада В'ячеславівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументLEGO як інструмент компетентнісного навчання учнів початкової школи на уроках української мови та читання(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаСтаттю присвячено актуальній проблемі, а саме формуванню ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках української мови та читання засобами методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок», що передбачає використання наборів LEGO. Авторкою зроблено акцент на провідній ролі предмета «Української мови та читання» через його важливість щодо опрацювання теоретико-практичного складника всіх освітніх галузей першого концентру сучасного закладу загальної середньої освіти. Здійснено аналіз досліджень науковців минулого та сьогодення, відзначено їхні позиції стосовно організації освітнього процесу в початковій школі, підкреслено єдність поглядів учених щодо необхідності домінування на уроках дидактичних ігор. Вивчення нормативних документів України в галузі освіти, наукового доробку дослідників, а також прогресивних підходів щодо організації освітнього процесу, зокрема в початковій школі, дозволило авторці статті констатувати, що сьогодні однією з інновацій, яка може забезпечити результативність навчання – сформованість ключових і предметних компетентностей, – є методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок». Відзначено доцільність використання завдань, створених на засадах зазначеної вище методики, через їх інтеграційний, відкритий характер, легку адаптацію як до освітніх потреб дитини, так і навчального матеріалу, постійне залучення молодших школярів до комунікативної взаємодії. Пропонована стаття – дослідження теоретичного і в той же час конкретно-практичного характеру. Публікація містить розроблені авторкою завдання з навчального предмета «Українська мова та читання» для учнів початкової школи, виконання яких передбачає застосування названої вище методики, а саме використання наборів LEGO, та забезпечує формування відповідних предметних і ключових компетентностей через діяльність. Стаття буде корисною як для викладачів закладів вищої освіти, які викладають цикл дисциплін методичного характеру, так і вчителів початкової школи закладів загальної середньої освіти, що активно впроваджують інновації в освітній процес.
- ДокументSoft skills майбутніх учителів початкової школи : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Soft skills майбутній учителів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій умотивованого учителя-фасилітатора, агента змін у новій українській школі. Предмет курсу: особливості та специфіка формування гнучких умінь і навичок в учасників освітнього процесу; шляхи забезпечення системності процесу формування soft skills; форми та методи організації системного формування soft skills.
- ДокументОсобливості застосування арт-педагогічних технологій на уроках мови і читання в початковій школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаСтаттю присвячено важливій проблемі сьогодення – упровадженню інновацій, а саме арт-педагогічних технологій, у процес мовної та літературної освіти учнів початкової школи. Актуальність обраної проблеми визначається провідною рисою сучасної шкільної освіти нашої держави – наявністю інтегративних процесів. Апелюючи результатами аналізу наукових досліджень вітчизняних учених і проведеного опитування учителів початкової школи, авторка переконливо обґрунтовує доцільність використання арт-педагогічних технологій у процесі формування у здобувачів початкової освіти компетентностей як ключових, так і з мовно-літературної освітньої галузі. У пропонованій статті наявний матеріал, що є результатом науково-пошукової та практичної діяльності дослідниці стосовно особливостей здійснення мовної та літературної освіти зазначеного контингенту дітей на засадах арт-педагогічних технологій. Закцентовано увагу на відмінностях арт-педагогіки й арт-терапії, зазначено особливості використання стратегій цих наук в освітньому процесі нової української школи. Публікація вміщує матеріал щодо аналізу п арт-педагогічних технологій, приклади їх реалізації на уроках мови і читання в першому концентрі сучасного ЗЗСО. Авторка наголошує, що використання запропонованих завдань не вимагає спеціальної мистецької підготовки ані вчителя, ані учнів і сприятиме реалізації комплексного та діяльнісного підходів, на яких сьогодні ґрунтується процес мовної і літературної освіти молодших школярів. Стаття буде корисною фахівцям у галузі початкової освіти, які працюють в Новій українській школі й активно впроваджують освітні інновації на уроках мови і читання, та стане в нагоді викладачам педагогічних закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку майбутніх учителів початкової школи. Ознайомлення зі змістом публікації сприятиме оволодінню студентами спеціальності 013 «Початкова освіта» фаховими компетентностями щодо упровадження у процес мовно-літературної освіти учнів початкової школи арт-педагогічних технологій задля формування в дітей системи необхідних знань, умінь і навичок з мовно-літературної освітньої галузі.
- ДокументІнклюзивна освіта : силабус з навчальної дисципліни на 2023-2024 н.р. для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 014 Середня освіта. Хореографія(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.
- ДокументІнклюзивна освіта : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 024 Середня освіта. Хореографія(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.