Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Чемоніна, Лада В'ячеславівна"

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    LEGO як інструмент компетентнісного навчання учнів початкової школи на уроках української мови та читання
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Статтю присвячено актуальній проблемі, а саме формуванню ключових компетентностей здобувачів початкової освіти на уроках української мови та читання засобами методики компетентнісного навчання «Шість цеглинок», що передбачає використання наборів LEGO. Авторкою зроблено акцент на провідній ролі предмета «Української мови та читання» через його важливість щодо опрацювання теоретико-практичного складника всіх освітніх галузей першого концентру сучасного закладу загальної середньої освіти. Здійснено аналіз досліджень науковців минулого та сьогодення, відзначено їхні позиції стосовно організації освітнього процесу в початковій школі, підкреслено єдність поглядів учених щодо необхідності домінування на уроках дидактичних ігор. Вивчення нормативних документів України в галузі освіти, наукового доробку дослідників, а також прогресивних підходів щодо організації освітнього процесу, зокрема в початковій школі, дозволило авторці статті констатувати, що сьогодні однією з інновацій, яка може забезпечити результативність навчання – сформованість ключових і предметних компетентностей, – є методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок». Відзначено доцільність використання завдань, створених на засадах зазначеної вище методики, через їх інтеграційний, відкритий характер, легку адаптацію як до освітніх потреб дитини, так і навчального матеріалу, постійне залучення молодших школярів до комунікативної взаємодії. Пропонована стаття – дослідження теоретичного і в той же час конкретно-практичного характеру. Публікація містить розроблені авторкою завдання з навчального предмета «Українська мова та читання» для учнів початкової школи, виконання яких передбачає застосування названої вище методики, а саме використання наборів LEGO, та забезпечує формування відповідних предметних і ключових компетентностей через діяльність. Стаття буде корисною як для викладачів закладів вищої освіти, які викладають цикл дисциплін методичного характеру, так і вчителів початкової школи закладів загальної середньої освіти, що активно впроваджують інновації в освітній процес.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Soft skills майбутніх учителів початкової школи (силабус навчальної дисципліна на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Soft skills майбутній учителів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій умотивованого учителя-фасилітатора, агента змін у Новій українській школі. Предмет курсу: особливості та специфіка формування гнучких умінь і навичок в учасників освітнього процесу; шляхи забезпечення системності процесу формування soft skills; форми та методи організації системного формування soft skills.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Soft skills майбутніх учителів початкової школи : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Soft skills майбутній учителів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій умотивованого учителя-фасилітатора, агента змін у новій українській школі. Предмет курсу: особливості та специфіка формування гнучких умінь і навичок в учасників освітнього процесу; шляхи забезпечення системності процесу формування soft skills; форми та методи організації системного формування soft skills.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Діяльнісний підхід в НУШ (LEGO технології) (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Діяльнісний підхід в новій українській школі (LEGO технології)» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення діяльнісного підходу у процесі освіти молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; навчання через гру; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ .
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комп'ютерний моніторинг успішності учнів початкової школи (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерний моніторинг успішності учнів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення якісного комп’ютерного моніторингу успішності молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка здійснення комп’ютерного моніторингу успішності здобувачів початкової освіти; створення тестів у текстовому процесорі MS Word на основі форм; використання табличних комп’ютерних середовищ для обчислення й візуалізації результатів моніторингу; використання мультимедійних комп’ютерних середовищ для інтерактивної взаємодії учнів у процесі закріплення знань; використання освітніх Інтернет-ресурсів для здійснення ефективного моніторингу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика навчання літературного читання : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання освітньої компоненти «Методика навчання літературного читання» є розкриття сутності процесу навчання літературного читання в початковій школі відповідно до державних стандартів; висвітлення сучасних наукових концепцій, понять, методів і технологій навчання літературного читання учнів початкових класів, забезпечення оволодіння здобувачами І рівня вищої освіти практичними вміннями проведення уроку літературного читання в початковій школі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика навчання української мови (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання освітньої компоненти «Методика навчання української мови» є забезпечення належного рівня теоретичних знань здобувачів першого рівня вищої освіти з методики навчання української мови в початковій школі, а також практично-методичних умінь, необхідних для активної професійної діяльності майбутніх учителів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика навчання української мови» є: – розуміння соціальної ролі мови, її функцій, мовленнєвої діяльності та її компонентів в житті окремої людини і суспільства в цілому; – визначення цілей, змісту й обсягу курсу української мови в початковій школі; – реалізація світоглядної функції української (державної) мови, вплив на формування національно-мовної особистості; – засвоєння теоретичних основ методики; – засвоєння мінімуму мовних і мовленнєвих понять, рівнів мовної системи і закономірностей функціонування мови; – вивчення й опис найбільш раціональних, оптимальних та ефективних методів і засобів навчання залежно від змісту матеріалу, індивідуальних особливостей здобувачів початкової освіти, рівня їхньої мовної і мовленнєвої компетентностей; – забезпечення належного рівня культури мовлення здобувачів початкової освіти, розвитку комунікативної компетентності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, Олена
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Основи медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх учитлів початкової школи (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Основи медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення медіаосвіти молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання медіаграмотності молодших школярів; шляхи формування медіаграмотності учнів початкової школи; форми та методи організації медіаосвіти здобувачів початкової освіти .
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості застосування арт-педагогічних технологій на уроках мови і читання в початковій школі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Статтю присвячено важливій проблемі сьогодення – упровадженню інновацій, а саме арт-педагогічних технологій, у процес мовної та літературної освіти учнів початкової школи. Актуальність обраної проблеми визначається провідною рисою сучасної шкільної освіти нашої держави – наявністю інтегративних процесів. Апелюючи результатами аналізу наукових досліджень вітчизняних учених і проведеного опитування учителів початкової школи, авторка переконливо обґрунтовує доцільність використання арт-педагогічних технологій у процесі формування у здобувачів початкової освіти компетентностей як ключових, так і з мовно-літературної освітньої галузі. У пропонованій статті наявний матеріал, що є результатом науково-пошукової та практичної діяльності дослідниці стосовно особливостей здійснення мовної та літературної освіти зазначеного контингенту дітей на засадах арт-педагогічних технологій. Закцентовано увагу на відмінностях арт-педагогіки й арт-терапії, зазначено особливості використання стратегій цих наук в освітньому процесі нової української школи. Публікація вміщує матеріал щодо аналізу п арт-педагогічних технологій, приклади їх реалізації на уроках мови і читання в першому концентрі сучасного ЗЗСО. Авторка наголошує, що використання запропонованих завдань не вимагає спеціальної мистецької підготовки ані вчителя, ані учнів і сприятиме реалізації комплексного та діяльнісного підходів, на яких сьогодні ґрунтується процес мовної і літературної освіти молодших школярів. Стаття буде корисною фахівцям у галузі початкової освіти, які працюють в Новій українській школі й активно впроваджують освітні інновації на уроках мови і читання, та стане в нагоді викладачам педагогічних закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку майбутніх учителів початкової школи. Ознайомлення зі змістом публікації сприятиме оволодінню студентами спеціальності 013 «Початкова освіта» фаховими компетентностями щодо упровадження у процес мовно-літературної освіти учнів початкової школи арт-педагогічних технологій задля формування в дітей системи необхідних знань, умінь і навичок з мовно-літературної освітньої галузі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Практикум з педагогічної інформатики (силабус навчальної дисципліна на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Практикум з педагогічної інформатики» є формування системи інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкових класів та інформатики в галузі інформатизації навчального процесу. Предмет курсу: особливості, специфіка та властивості інформатики як педагогічного засобу; форми та методи організації освітнього процесу здобувачів початкової освіти за допомогою інформативних засобів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти
    (Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні., 2020) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Попова, Ольга Іванівна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Качерова, Ольга Георгіївна
    Пропонована наукова праця містить узагальнені результати досліджень колективу науковців кафедри початкової освіти факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету в галузі підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти. Колективна монографія розрахована на науковців, викладачів, аспірантів, студентів ЗВО, педагогічних працівників, усіх, хто цікавиться дослідженнями в царині підготовки майбутніх фахівців початкової освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасні технології навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення мовної і літературної освіти молодших школярів на засадах сучасних технологій навчання. Предмет курсу: особливості та специфіка формування у здобувачів початкової освіти компетентностей з предметів мовно-літературної освітньої галузі на засадах сучасних технологій навчання; шляхи упровадження сучасних технологій навчання у процес мовно-літературної освіти учнів початкової школи
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інклюзивна освіта (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Інклюзивна освіта : силабус з навчальної дисципліни на 2023-2024 н.р. для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 014 Середня освіта. Хореографія
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Інклюзивна освіта : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 024 Середня освіта. Хореографія
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Чемоніна, Лада В'ячеславівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback