Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Черній, Людмила"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Удосконалення іншомовної комунікативнoї компетентності студентів-бакалаврів
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Заблоцька, Любов; Черній, Людмила; Мелещенко, Віра
    Розвиток сучасного суспільства вимагає висококваліфікованих спеціалістів у різних галузях промисловості, здатних ефективно спілкуватися та продуктивно взаємодіяти з іноземними колегами. Володіння іноземною мовою стало вирішальним для особистісного та професійного зростання фахівця. Метою цієї роботи є дослідження впливу комунікативних методів навчання іноземної мови на формування комунікативної компетентності студентів бакалаврату Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. У дослідженні використовуються загальнонаукові підходи та методи: теоретичні для аналізу, узагальнення основних положень та з’ясування сутності й особливостей процесу формування комунікативної компетентності; емпіричні: анкета, спостереження, тестування та бесіди для перевірки рівня комунікативної компетенції студентів. У цій роботі здійснено аналіз теоретичних засад комунікативної компетентності в навчанні іноземної мови, її загальних компонентів. Коротко описано деякі методи навчання іноземної мови, орієнтовані на комунікативну діяльність на заняттях іноземної мови. За даними дослідження, проведеного в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка, виявлено вплив комунікативних методів навчання іноземної мови на розвиток комунікативної компетентності студентів. Згідно з результатами дослідження комунікативні методи навчання іноземної мови сприяють зацікавленню студентів та залученню до освітнього процесу, підвищують їх мотивацію та покращують навички спілкування англійською мовою. Поєднання інноваційних і традиційних технологій, таких, як написання есе чи доповідей, побудова сценаріїв, моделювання комунікативних ситуацій, рольові ігри, кейс-стадіінг тощо, відіграє вирішальну роль у навчанні іноземної мови в аудиторії. Студенти бакалаврату відчувають себе більш упевнено в розмові та письмі англійською завдяки особистісно-зорієнтованому підходу, інтерактивних та комунікативних видах роботи, які використовувалися на заняттях іноземної мови.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback