Перегляд за Автор "Чуприна, Ганна Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументFeatures of the use of ict for performing online testing in the modern educational process(Proceedings of the International Conference «Modern trends in the development of science and technology», 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Щербаков, Єгор; Кортез, Хосе Італо; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ статті розкриті особливості використання ІКТ для здійснення онлайн тестування в сучасному освітньому процесі, які дозволяють враховувати можливості й потреби здобувачів освіти й забезпечують швидкий зворотній зв'язок, зокрема в умовах дистанційного навчання. Доведено, що саме застосування сервісів Kahoot та Google Forms дозволяють здійснювати онлайн тестування та дозволяє підтримувати увагу здобувачів, робити процес навчання невимушеним, цікавим та ефективним.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Leadership and Innovation University, 2023-02-01) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання VR та AR технологій у навчанні(Batumi, Georgia LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті розкрито практичний аспект використання VR та AR технологій у навчанні, яке протягом останніх років вийшло на значно новий рівень. Впровадження в навчальний процес інформаційних технологій є більш результативним як вдома, так і в умовах традиційного аудиторного навчання. Кожен навчальний заклад проектує освітнє середовище для забезпечення освітнього процесу засобами STEM обладнання, віртуальних класів тощо. Одними з самих ефективних впроваджень виступають саме VR (Virtual reality) та AR (Augmented reality) технології.
- ДокументВикористання електронних технологій під час дистанційного навчання у дошкільних закладах(Київ : ІЦО НАПН України, 2023) Кириєнко, Дарина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Чуприна, Ганна ПетрівнаУ зв'язку зі зростаючим використанням електронних технологій в освіті, в основі яких лежить інтерактивність, що допомагає краще засвоїти матеріал та створити всі передумови для особистісного розвитку дитини, дистанційне навчання стає все більш популярним серед педагогів і батьків дітей дошкільного віку. Дослідження ефективності електронних технологій в дистанційних умовах у навчанні дошкільнят має актуальність з наступних причин: пандемія COVID-19: світова пандемія спричинила закриття багатьох дитячих садків і шкіл, що змусило батьків та педагогів шукати альтернативні методи навчання, зокрема дистанційні; зручність та доступність: дистанційне навчання забезпечує зручність та доступність для батьків та дітей, які мають обмежені можливості щодо транспорту та інші обставини; ефективність: дистанційне навчання може бути ефективним для дошкільнят, оскільки дозволяє використовувати інтерактивні методи навчання, відео- та аудіоматеріали, візуальні елементи та інші засоби, які можуть бути цікавими та зрозумілими для малюків; розвиток комп'ютерних навичок: ранній розвиток комп'ютерних навичок є важливим для майбутньої успішної кар'єри в цифровій епохи, тому використання електронних технологій у навчанні дошкільнят може бути корисним для їх майбутньої професійної діяльності.
- ДокументВикористання техногій віртуальної та доповненої реальності в освітньому процесі(Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Чуприна, Ганна Петрівна; Шевченко, ДенисВ 2022 році світовий ринок VR- та AR- гаджетів складає близько 30 млрд. доларів. Експерти говорять що це тільки початок. Судячи з цих даних віртуальна реальність вже майже у всіх сферах нашого житті, освіта не є винятком. Інтерес до технологій цілком обґрунтований: вчені вважають, що цифровізація освіти дозволить спростити подачу складного матеріалу, полегшити запам'ятовування і мотивувати дітей вчитися старанніше.
- ДокументВикористання інтерактивних технологій на уроках інформатики(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Довгань, Андрій; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Чуприна, Ганна ПетрівнаСучасне інформаційне суспільство постійно змінюється і з’являється потреба у вдосконаленні системи освіти. Першочергово постає завдання не просто накопичувати знання, а навчити дітей ефективно взаємодіяти з інформацією, критично мислити, активно використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології у всіх галузях своєї діяльності. Сьогодні діти можуть отримувати інформацію не тільки від вчителя або з підручника, а також з мережі Інтернет, телевізору. Тому постає нагальна потреба у навичках осмислення та фільтруванні інформації, вмінні застосовувати її в конкретних умовах та водночас робити висновки і висловлювати власну думку на основі отриманих знань. Реалізувати поставлені завдання можливо на уроках інформатики шляхом поєднання ІКТ з інтерактивними методами навчання.
- ДокументЗастосування методу групової дискусії при викладанні інформатичних дисциплін у закладах професійної освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Чуприна, Ганна Петрівна; Смоліна, Ірина СергіївнаУ статті описано методику застосування методу групової дискусії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі комп’ютерної тематики. Проаналізовано сучасний освітній процес, який передбачає реалізацію одного з важливих завдань – розширення форм навчальної діяльності учнів. Надано характеристики методам навчання. Висвітлено теоретичні засади освітнього процесу, що повинен будуватися як спілкування, взаємодія, обмін ініціативами його учасників – педагога і учнів, учнів між собою. Саме так будується освітній процес при використанні групових, інтерактивних (заснованих на взаємодії) методів навчання – дискусії, виконання ролей, імітаційної гри. Зроблено наголос саме на груповій дискусії – найбільш поширеному методі. Розкрито основне завдання групової дискусії – виявлення різних точок зору учасників на будь-яку проблему і при необхідності всебічний аналіз кожної з них на прикладі комп’ютерної тематики. Доведено, що організоване навчання і виховання, здійснене в рамках тієї або іншої педагогічної системи, має певне організаційне оформлення, що відрізняються участю учнів, співвідношенням їх колективних та індивідуальних форм організації діяльності, ступенем самостійності і специфікою керівництва освітнім процесом з боку педагога. На практичному прикладі описано етапи проведення дискусійного заняття, яке сприяє розвитку в учнів основних комунікативних умінь, мислення і усного мовлення, при цьому вони опановують ораторськими вміннями і умінням доказового спору, збільшується їх інтерес до комп’ютерної тематики. Пропонується авторська розробки плану-конспекту уроку-дискусії для професійно-технічних закладів освіти на тему «Книга і комп’ютер в інформаційному суспільстві: за і проти». Це дослідження не є кінцевим, тому ми плануємо продовження публікацій, де більш детально розкриємо практичні аспекти застосування методу групової дискусії в професійно-технічних закладах освіти на різних прикладах.
- ДокументРозробка автоматизованого тестування учнів загальної середньої освіти за допомогою платформи Kahoot(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Іванова, Катерина; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Чуприна, Ганна ПетрівнаОсвіту сьогодення важко уявити без використання навчальних інтернет-ресурсів, особливо в умовах дистанційного навчання. В навчальних закладах все активніше вчителі впроваджують та використовують діджитал-інструменти, які покращують, урізноманітнюють навчальний процес. Це дає змогу вчителям підвищити якість знань здобувачів освіти, адже сучасні учні краще сприймають навчальний матеріал візуально, «граючи». Існує дуже багато різноманітних діджитал-інструментів, які можна використовувати на уроках для миттєвої перевірки знань учнів. Це може бути у вигляді ігор, вікторин, онлайн тестів. На сьогоднішній день онлайн тестування є одним з найефективніших способів перевірки знань. Одним із таких інструментів є платформа Kahoot.