Перегляд за Автор "Шиманович, Ірина Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнглійська мова 3 : силабус навчальної дисципліни для здобувачів ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», 2024-2025 (3 курс)(БДПУ, 2024) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування, розвиток та удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування.
- ДокументАнглійська мова: силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» на 2024-2025 н.р. (2 курс)(БДПУ, 2024) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування, розвиток та удосконалення мовленнєвих навичок (аудіювання, читання, письмо, говоріння) до рівня незалежного користувача, що має забезпечити уміння ефективно і гнучко використовувати англійську мову в різноманітних ситуаціях соціального, академічного та професійного спілкування.
- ДокументПрактикум з англмовного письма : силабус вибіркової дисципліни для здобувачів ОПП «Середня освіта (англійська мова і література)» на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективну писемну комунікацію англійською мовою у професійній та науково-дослідній діяльності бакалаврів.
- ДокументПрактикум з англомовного письма : силабус вибіркової дисципліни для здобувачів ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)» на 2024-2025 н.р. (2 курс)(БДПУ, 2024) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективну писемну комунікацію англійською мовою у професійній та науково-дослідній діяльності бакалаврів.
- ДокументПрактикум з домашнього читання за романом Лимана Френка Баума «Чарівник Країни Оз»(БДПУ, 2023) Богдан, Валерій Володимирович; Шиманович, Ірина ВікторівнаНавчальний посібник знайомить з твором Лимана Френка Баума, відомого американського дитячого письменника, автора серії казок про країну Оз. Роман «Чарівник Країни Оз», сюжет якого відрізняється динамічністю та цікавою інтригою, написано живою розмовною мовою й у свій час два роки поспіль очолював список бестселерів. Різноманітні вправи посібника сприяють покращенню навичок читання та говоріння, а також розширенню активного лексичного запасу здобувачів вищої освіти. Посібник адресований здобувачам вищої освіти філологічних вузів і факультетів іноземних мов, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (українська мова і література). Англійська мова» та «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», учням старших класів спеціалізованих шкіл, ліцеїв і гімназій, а також широкій читацький аудиторії з рівнем володіння англійською мовою не нижче В1 (згідно з Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти).
- ДокументСпіви Землі: біологія та екологія в літературі та культурі(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Астапова, Вероніка Алімівна; Белімова, Т. В.; Богдан, Валерій Володимирович; Боговін, Ольга Володимирівна; Бондарева, О. Є.; Борзенко, О. І.; Будний, В. В.; Варецька, С. О.; Вєльчєва, К. О.; Вещикова, О. С.; Волгіна, О. О.; Гагара, Т. В.; Ганошенко, Ю. А.; Глотов, О. Л.; Годік, К. О.; Головань, Т. П.; Горбань, О. О.; Горбач, Н. В.; Григорчук, Ю. М.; Даниленко, Л. В.; Девдюк, І. В.; Деркачова, О. С.; Дуброва, Оксана Володимирівна; Жаркова, Р. Є.; Жигун, С. В.; Зарва, Вікторія Анатоліївна; Кірєєва, М. В.; Коваленко, Я. С.; Козлова, А. О.; Комаров, С. А.; Корнелюк, Б. В.; Курилова, Ю. Р.; Лановик, З.Б.; Лановик, М.Б.; Левицька, О. С.; Лихацька, В. М.; Лісовська, І. В.; Лущій, С. І.; Матасова, Ю. Р.; Маценка, С. П.; Мітракова, О. О.; Москвітіна, Д. А.; Ніколаєнко, В. М.; Ніколаєнко, К. І.; Новик, Ольга Петрівна; Павлик, Неля Віленівна; Павлюк, О. О.; Петренко-Цеунова, О. І.; Полуляхов, Артем Сергійович; Райбедюк, Г. Б.; Скидан, Я. А.; Сморжевська, О. О.; Соболь, В. О.; Табакова, Ганна Іванівна; Федоренко, О. Б.; Федоряка, Л. Д.; Філоненко, С. О.; Харлан, Ольга Дмитрівна; Цюп’як, І. К.; Чорний, І. В.; Швець, А. І.; Шиманович, Ірина Вікторівна; Халабузар, Оксана Анатоліївна; Школа, Валентина Миколаївна; Школа, Г. М.; Юносова, Валентина Олександрівна; Юхимук, Я. В.; Янковська, Ж. О.; Янцелевич, О. С.; Groes, Sebastian; Moore, MatthewУ збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень міжнародної наукової конференції, що відбулася на базі факультету філології та соціальних комунікації Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено питанням екології та біології в культурі, літературознавстві, проблематика доповідей спирається на потреби наукового літературознавства та практики викладання літератури у контексті екокритики. Матеріали збірки можуть бути використані вчителями та студентами-філологами, викладачами, аспірантами, а також усіма, хто цікавиться сучасними проблемами дослідження літератури.
- ДокументСтилістика англійської мови : силабус навчальної дисципліни для здобувачів ОПП «Середня освіта (англійська мова і література)» на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти уявлення про основи стилістичної організації тексту, типи стилістичних прийомів та засоби виразності, співвіднесеність усіх мовних рівнів для актуалізації основної ідеї твору та рівнів його потенційної інтерпретації.
- ДокументСтилістика англійської мови : силабус навчальної дисципліни для здобувачів ОПП «Філологія (германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська, друга – німецька)», 2024-2025 (3 курс)(БДПУ, 2024) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти уявлення про основи стилістичної організації тексту, типи стилістичних прийомів та засоби виразності, співвіднесеність усіх мовних рівнів для актуалізації основної ідеї твору та рівнів його потенційної інтерпретації.
- ДокументФормування в майбутніх учителів іноземної мови потреби в професійному самовихованні: наукові витоки та дефінітивний аналіз ключових понять(Запоріжжя: КПУ, 2020) Шиманович, Ірина ВікторівнаСтаттю присвячено з’ясуванню сутності поняття «професійне самовиховання» в контексті цільового орієнтира фахової підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Визначено наукові джерела базового поняття дослідження та здійснено його дефінітивний аналіз. Підкреслено, що, незважаючи на значну кількість публікацій, присвячених вивченню змісту поняття «професійне самовиховання», у науково-педагогічній літературі спостерігається неоднозначність підходів до його трактування. Розкрито розуміння сутності професійного самовиховання вітчизняними та зарубіжними науковцями. З’ясовано, що сучасна педагогічна наука трактує професійне самовиховання як багатозначну категорію. Вчені розглядають професійне самовиховання вчителя як специфічну діяльність, що має певну структуру: мотиви, мету, зміст, суб’єкт, об’єкт, засоби, умови здійснення, підходи, результат. Розкрито зміст і сутність поняття «професійне самовиховання». З огляду на концепції провідних учених уточнено авторське визначення цього феномену, що становить термінологічне поле професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Наголошується, що в сучасному науковому просторі наявна низка дефініцій поняття «професійне самовиховання», які мають певні розбіжності, що визначаються кутом зору того чи іншого дослідника, предметною сферою його вивчення, науковими поглядами й інтересами. Проведений аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження дав змогу дійти висновку, що, незважаючи на існування значної кількості трактувань ключового поняття, у педагогічному дискурсі професійне самовиховання майбутнього вчителя розглядається як усвідомлене творче ставлення до себе, вдосконалення своєї особистості та створення себе як професіонала. Встановлено, що професійне самовиховання є невід’ємною складовою частиною педагогічної діяльності й одним із важливих компонентів підготовки сучасного вчителя іноземних мов
- ДокументФункціонування анімалізмів у структурі англійських фразеологізмів(Запоріжжя: ЗНУ, 2010) Шиманович, Ірина ВікторівнаУ статті розглядається функціонування назв тварин у структурі англійських фразеологізмів. Визначено частотність вживання та семантику анімалізмів. Автором виявлено чинники, які впливають на формування національної зоосимволіки, її аксіологічний потенціал та мотивацію.
- ДокументІноземна мова : силабус навчальної дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОП «Історія України», на 2023-2024 н. р.(БДПУ, 2023) Шиманович, Ірина ВікторівнаМетою курсу є формування у здобувачів вищої освіти англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективне усне та писемне спілкування в академічному та професійному середовищі.