Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Щербак, Андрій"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання чат-ботів telegram в освіті
    (2024) Щербак, Андрій
    В останні десятиліття спостерігається прискорений розвиток новітніх технологій та інформатизація суспільства. У житті сучасної людини з’являється велика кількість здобутків науки та техніки, які стають широко поширеними у різних галузях, зокрема і в освіті. Отже, на сьогоднішній день можна спостерігати бурхливий розвиток інформаційно-комп’ютерних технологій, завдяки чому у сфері освіти впроваджується низка видів таких технологій. Важко уявити сучасну освіту без використання комп’ютерів, мережі Інтернет, онлайн-платформ, додатків, програмного забезпечення для створення різноманітного навчального контенту та виконання завдань тощо. Вагоме призначення новітніх технологій в освіті – це забезпечення комунікації між учасниками освітнього процесу та забезпечення доступу до необхідної інформації, що стосується навчання. Технологією, яка поєднує у собі ці дві функції, є чат-боти. Існує низка різновидів чат-ботів, які можуть бути використані в освіті. І хоча зараз вони досі не набули значної популярності, їх використання є дуже перспективним.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика
    (Запоріжжя : БДПУ, 2025) Бащеванжи, Артем; Лісіна, Лариса Олександрівна; Беженарь, Лілія; Коваль, Карина Валентинівна; Бучко, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Дегтярьова, Альбіна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кетков, Роман; Онищенко, Сергій Вікторович; Козлова, Катерина; Петрик, Крістіна Юріївна; Куза, Андріан; Кунь, Ці; Чередник, Лідія; Лиша, Тетяна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Лозовська, Ганна; Старокожко, Ольга Миколаївна; Науменко, Анастасія; Немировська, Олена; Новик, Гліб; Подяков, Данило; Резніченко, Віталій; Свір, Марина; Сердюченко, Антон; Петровська, Катерина Володимирівна; Середняк, Оксана; Смоляк, Павло; Тихненко, Альбіна; Тищук, Артем; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Цзінькуан, Чжу; Швець, Романна; Верхола, Наталія; Коробов, Михайло; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лазарук, Андрій; Макієвська, Юлія; Сеньків, Дарія; Сидоренко, Наталія; Сироєжко, Ольга; Хоменко, Алла; Шевчик, Світлана; Бояринова, Катерина; Бут, Анастасія; Головко, Анастасія; Закалюжна, Юлія; Іваницький, Олександр; Ілійчук, Любомира; Караїм, Анна Марія; Поручинська, Тетяна; Качерова, Ольга Георгіївна; Лебідь, Ольга; Лесик, Володимир; Малєєва, Діана; Малофеєва, Ольга; Міснік, Златослава; Омельченко, Анетта Іванівна; Пентко, Юлія; Слижук, Анатолій; Сябрюк, Євген; Татарін, Володимир; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Щербак, Андрій; Бідник, Анна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Борода, Ольга; Локарєва, Галина; Власюк, Катерина; Голованова, Тетяна; Гончаренко, Юліана; Кузьмін, Костянтин; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дьоріна, Ангеліна; Рудчик, Ольга; Іванова, Лариса; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Івденко, Вікторія; Щербакова, Надія Миколаївна; Качур, Мілана; Величко, Вікторія; Кононенко, Марина; Костинюк, Василь; Кравченко, Дмитро; Попова, Ольга Іванівна; Ольшанська, Катерина; Поліщук, Катерина; Прокопенко, Ярослав; Рубцова, Ангеліна; Семивол, Яна; Суховерша, Марина; Тютюнник, Сергій; Холод, Анна; Черезова, Ірина Олександрівна; Ірідчина, Наталія; Коробова, Ольга; Вєнцева, Надія Олександрівна; Лущій, Володимир; Постол, Наталя; Андрєєва, Олена; Дем’янчук, Катерина; Козич, Ірина; Ніколенко, Марина; Носулько, Катерина; Хрисостоміді, Олексій; Черненко, Тетяна; Шульженко, Сергій
    У збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (16 травня 2025 року)
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інтерактивна підтримка освітнього процесу в умовах воєнного стану: досвід розробки та впровадження telegram-бота
    (Педагогічна академія: наукові записки, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Щербак, Андрій; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    У статті обґрунтовано потребу інтерактивної підтримки освітнього процесу у професійній освіті в умовах дистанційного/змішаного навчання та воєнного стану. Запропоновано модель інтеграції Telegram-бота як «тонкого комунікаційного шару», що консолідує розклад, дедлайни, довідкові ресурси, університетські події та безпекові оповіщення без дублювання функцій LMS/EMS. Модель спирається на принципи системності, модульності, доступності та інформаційної безпеки і містить алгоритм упровадження (налаштування ролей і сценаріїв, регламенти комунікації, метрики оцінювання сервісних і навчальних ефектів). Методологічну основу становлять аналіз наукової й методичної літератури, порівняльне зіставлення цифрових сервісів, дизайн-орієнтоване проєктування та пілотна апробація на базі Бердянського державного педагогічного університету із використанням поведінкових логів, опитувань здобувачів і викладачів та навчальної аналітики. Особливу увагу приділено адаптації бот-сценаріїв до дисциплін цифрового профілю (розклад і нагадування, трекінг лабораторних і проєктних робіт, швидкі форми зворотного зв’язку, оповіщення про загрози). Показано, що рішення підвищує керованість сервісної комунікації, знижує фрагментацію каналів, сприяє своєчасності виконання завдань і скорочує час поширення критичної інформації. Подано методичні рекомендації щодо тону, частоти та структури повідомлень, а також критерії оцінювання результативностіінтеграції. Перспективи подальших досліджень пов’язані з мультисайтовими реплікаціями, глибшою інтеграцією через API, персоналізацією комунікацій і виваженим використанням ШІ-компонентів із дотриманням етичних вимог.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback