Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ярова, Олена Борисівна"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Регулятивно-стратегічні та організаційно-змістові засади початкової освіти в Україні
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Ярова, Олена Борисівна
    У статті проаналізовано регулятивно-стратегічні та організаційно-змістові засади національної початкової школи, що скеровують розвиток цієї освітньої ланки в третьому тисячолітті. Схарактеризовано ключові організаційні та управлінські трансформації в початковій освіті. Розкрито особливості стандартизації змісту початкової освіти як соціально-детермінованого, багатовимірного, динамічного педагогічного феномену.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Формування критичного мислення учнів на уроках мови
    (Освіта України, 2008) Дороз, Вікторія Федорівна; Романова, Л. Я.; Ярова, Олена Борисівна; Нищета, Володимир Анатолійович; Удовиченко, Г. А.
    У монографії висвітлюються актуальні проблеми формування у школярів критичного мислення за умов: крос-культурного навчання української мови учнів-представників національних спільнот (В. Дороз); застосування педагогічної технології життєтворчих проєктів на уроках української мови (В. Нищета); формування функціонального мовлення учнів профільних класів (Л. Романова); формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках англійської мови (О. Ярова, Г. Удовиченко). Кожен з розділів містить теоретичне обґрунтування проблеми, опис практичного застосування технології критичного мислення на уроках української, російської, англійської мов, літератури, історії. Поруч з теоретичним матеріалом широко представлено методичні розробки, що стосуються формування критичного мислення школярів, подається інформація щодо подальшого поглибленого самостійного вивчення окремих питань з певної проблематики. Монографію адресовано студентам-філологам, викладачам вищих навчальних закладів, учителям.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback