Перегляд за Автор "Ярощук, Лілія Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодика «Перевернутий клас» як дієвий спосіб організації дистанційного та змішаного навчання під час воєнного стану(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ярощук, Лілія Григорівна; Чорна, НаталіяСьогодення вимагає нових підходів до навчання. Через воєнний стан у багатьох закладах освіти воно здійснюється дистанційно або за змішаною формою. Організацію освітнього процесу ускладнюють технічні проблеми: відсутність електроенергії чи інтернету, наявність технічних засобів в учня тощо. З метою кращої мотивації учнів, активного залучення їх до пізнавальної діяльності та зменшення освітніх втрат через воєнний стан в освітньому процесі доречно застосувати метод «Перевернутого класу». Головною метою його є формування активного, залученого до освітнього процесу учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, дискутувати, аргументувати, аналізувати та висловлювати власну думку. У статті розглянуто теоретичні засади та методологічні особливості вказаного методу, а також описано практичний досвід застосування методу «Перевернутий клас» або «Перевернуте навчання». Переваги перевернутого класу: на урок діти приходять підготовленими; у них є можливість вивчати відеоматеріали в тому темпі, який їм підходить; в учнів є можливість зупинятися на найбільш складних для сприйняття місцях; підвищується мотивація учнів; учителю легше контролювати прогрес учнів; з’являються розширені засоби діагностики. Передумовами для виникнення технології «Перевернуте навчання» можна назвати такі основні фактори: пасивність учнів на уроці; роль учителя (як і раніше, він займає керівну провідну позицію в навчальній ситуації, і полягає, в основному, у передачі інформації, контролі знань і в утриманні дисципліни на уроці. На жаль, у сучасних умовах цього недостатньо); відсутність індивідуального підходу, орієнтація на «середнього» учня; наявність технологій і засобів ІКТ; необхідність у збільшенні класного часу для практичного закріплення отриманих знань, активізації пізнавальної діяльності учнів та актуалізації уваги на складних проблемних питаннях; учням, відсутнім через хворобу або позакласні заходи, потрібно надолужувати матеріал самостійно. Перевернута модель від учителя вимагає постійного контролю за діяльністю своїх учнів, щоб визначити, хто потребує допомоги, з чого і чому. Учителі мають бути чуйними і гнучкими, і повинні розуміти, що такий високоактивний стиль викладання ґрунтується на педагогічній майстерності. Отже, «перевернуте навчання» – нова сучасна педагогічна технологія, в основі якої лежить інша, на відміну від загальноприйнятої, організація діяльності вчителя та учнів. Роль учнів змінюється – теоретична підготовка до навчального заняття здійснюється з використанням електронних освітніх ресурсів, а безпосередньо в класі йде процес практичного закріплення отриманих знань, що дозволяє здобувачам освіти стати активними учасниками навчальної діяльності, самостійно відповідати за отримані знання, шукати практичне застосування отриманій інформації, що підвищує інтерес учнів до процесу освоєння матеріалу і формування ключових компетентностей.
- ДокументПедагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Ярощук, Лілія ГригорівнаМета та предмет курсу: предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; мета ‒ формування педагогічноїкомпетентності здобувачів вищої освіти.
- ДокументПодолання гендерних стереотипів на уроках фізичної культури засобами спортивних ігор(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Ярощук, Лілія Григорівна; Чорний, ВолодимирУ статті проаналізовано прояви гендерних стереотипів у спорті та зазначається, що, попри деякі позитивні зміни, у педагогіці, зокрема, коли йдеться про фізичне виховання, ще відзначається односторонній підхід у статево-рольовому вихованні дітей. Навіть у нових педагогічних виданнях відмінність між статями часто зводиться тільки до фізіологічних відмінностей. Зазначено, що впровадження в середній школі вивчення спортивних ігор, зокрема баскетболу, дозволяє подолати ряд гендерних стереотипів. Проаналізовано модельний експеримент для визначення сприятливого віку початку занять баскетболом, на основі якого можна побачити, що в середній школі і хлопці, і дівчата показують однаково високі досягнення у цьому виді спорту. Така закономірність дозволяє проводити навчання базових навичок гри та безпосередньо двосторонню гру в змішаних командах. У результаті в учнів формується розуміння того, що успіх, результативність та перемога залежать від наполегливості, старанності, роботи над собою і власними навичками, а не від статі. Наголошено, що метою вивчення спортивних ігор в середній школі, зокрема баскетболу, є не підготовка професійних спортсменів, а виховання ряду корисних життєвих навичок: уміння працювати в команді, кмітливість, спритність, ініціативність, лідерські якості і, що надзвичайно важливо, подолання гендерних стереотипів щодо переваги певної статі у спорті. Отже, узагальнення результатів модельного експерименту та багаторічного практичного досвіду дають можливість стверджувати, що баскетбол є дієвим засобом подолання гендерних стереотипів на уроках фізичного виховання в середній школі.
- ДокументПрофесійна підготовка вчителя початкової школи до співпраці з батьками учнів(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія ГригорівнаРозкриваються особливості організації процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до співпраці з батьками молодших школярів. На основі аналізу сучасних досліджень з проблеми та власного досвіду розроблено структуно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до співпраці з батьками учнів. Структурними елементами моделі визначено мету, компоненти готовності, зміст освітнього процесу, організаційно-педагогічні умови, результат. Здійснено сутнісну характеристику сновних компонентів моделі та прослідковано особливості її впровадження в процес підготовки вчителів до співпраці з батьками учнів молодшого шкільного віку.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти(Бердянськ : БДПУ, 2020) Акімова, Олена; Бєляєв, Сергій; Буянов, Павло Георгійович; Ваня, Ганна; Глазкова, Ірина Яківна; Голік, Олександр Борисович; Горбатюк, Роман; Білан, Наталія; Жигірь, Вікторія Іванівна; Жигула, Олена; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Єва; Коваль, Людмила Вікторівна; Козловський, Юрій; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Крижко, Василь Васильович; Данилова, Наталія; Лебедик, Леся; Лісіна, Лариса Олександрівна; Бондаренко, Владислав; Краснікова, Аліна; Марченко, Олена; Андрюшина, Любов; Мойсеєнко, Раїса; Петрик, Крістіна Юріївна; Попова, Ольга Іванівна; Попова, Лариса Петрівна; Розумна, Тетяна; Сергєєва, Ірина; Стрельніков, Віктор; Хоменко, Алла; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Чередник, Лідія; Таран, Тетяна; Школа, Олександр Васильович; Юр`єва, Світлана; Яковлєва, Вікторія; Ярощук, Лілія Григорівна; Яловега, Крістіна; Вєнцева, Надія Олександрівна; Задорожна-Княгницька, Леніна; Козловська, Ірина; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Стельмах, Марина; Сергеєва, Олена; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кортез, Хосе Італо; Андрєєв, Андрій; Тихонська, Наталія; Венгерська, Наталя; Голуб, Олена; Коваленко, Валерія; Гомонюк, Олена; Дольнікова, Любов; Житник, Ніна; Кучинова, Наталя; Іваницький, Олександр; Акєнтьєва, Наталія; Пилипенко, Людмила; Бистрова, Аліна; Качерова, Ольга Георгіївна; Кінах, Неля; Кожевникова, Алла; Куцериб, Володимир; Левко, Мар’яна; Ячменьова, Олександра; Максимчук, Борис; Максимчук, Ірина; Мороз, Юлія; Мичка-Левченко, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Сенченко, Яна; Гавриленко, Дмитро; Нетреба, Марина; Чорна, Єлизавета; Огібалова, Олена; Петрук, Віра; Клєопа, Ірина; Пріма, Раїса; Степанюк, Алла; Тимофєєва, Ірина; Толкачова, Ганна; Хаджинова, Ірина; Чельцова, Євгенія; Щербакова, Надія Миколаївна; Перчиць, Оксана; Безкоровайна, Лариса; Венгерська, Наталя; Короленко, Карина; Голобородько, Ганна; Бурназова, Віра Володимирівна; Вітюк, Валентина; Майструк, Дар’я; Воєвутко, Наталя; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Гура, Олександр; Даннік, Людмила Анатоліївна; Гапон, Людмила; Нортенко, Анастасія; Кривенко, Юлія; Савицька, Олена Станіславівна; Лупаренко, Світлана; Маковецька, Наталія; Волобуєв, Андрій; Мокляк, Володимир; Коваль, Карина Валентинів; Павлюк, Наталія; Пак, Олена; Попова, Анастасія Сергіївна; Пріма, Дмитро; Рославець, Руслана; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Гатілов, Альберт; Рузяк, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Євген; Щербакова, Катерина Йосипівна; Макаренко, Лілія; Зінькуєва, Дарина; Кльопова, Вікторія; Дудник, Валерія; Горецька, Олена Віталіївна; Мартиненко, Олена Володимирівна; Парфілова, Світлана; Панкратова, Анастасія; Пасько, Віктор; Каковкіна, Ольга; Черезова, Ірина Олександрівна; Шатіло, Дар’я; Малюга, Оксана; Печеневська, Дар’я; Удовенко, Анна; Андрюшина, Любов; Родіна, Юлія; Валах, Юлія; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Васейко, Юлія; Костриця-Лавринюк, Людмила; Мороз, Ксенія; Руденко, НаталіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (26–27 листопада 2020 року).
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти(Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, СофіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
- ДокументПідготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи(Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Харебіна, Ольга; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Попова, Ольга Іванівна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Муращенко, Вікторія; Павленко, Юлія Сергіївна; Стельмах, Марина; Ячменьова, Олександра; Подмаска, Віктор; Спіріна, Ірина; Чорна, Єлизавета; Гуркова, Тетяна; Сальнікова, Марія; Коштовна, Ганна; Замятіна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинівна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Шатило, Олена; Бальоха, Альона; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Горецька, Олена Віталіївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Толмачова, Ірина; Чередник, Лідія; Черезова, Ірина Олександрівна; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Голуб, Олена; Канішевська, Любов; Карпець, Надія; Кравченко, Дар’я; Ситникова, Лариса; Стахєєва, Олена; Волик, Ірина; Крячко, Марія; Шатіло, Дар’я; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Чернявська, Вікторія; Косенко, Павло Борисович; Беліцька, Асія; Забіяка, Владислав; Діхтеренко, Юлія; Івлєва, Олена; Мартиненко, Олена Володимирівна; Пасько, Оксана; Петруха, Надія; Рись, Анастасія; Сергієнко, Світлана; Тараненко, Юлія Петрівна; Шовкун, Анастасія; Омельченко, Анетта ІвнівнаЗбірка тез присвячена розкриттю проблем підготовки майбутніх педагогів у контексті впровадження Конценції Нової української школи.
- ДокументТеоретичні аспекти діагностики навчальних досягнень майбутніх учителів у Сполучених штатах Америки(Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Ярощук, Лілія ГригорівнаУ статті проаналізовано особливості діагностики навчальних досягнень майбутніх учителів у сучасній педагогіці в Сполучених Штатах Америки. Зазначено, що усні іспити в Америці не прийняті. Значне місце в процесі діагностування якісного рівня знань студентів вищих навчальних закладів США займають тести, які зорієнтовані на визначення певного рівня знань відповідної програми і опанування студентами університетів програмним матеріалом. Оцінювання якісного рівня знань студентів в університеті відбувається на основі тестів за 100-бальною системою, зокрема, кожен викладач має свої критерії оцінювання і власні вимоги до студентів, які детально відображені в робочій програмі, яка відповідає змісту і завданням програми вищого навчального закладу Діагностування якісного рівня знань студентів США відбувається переважно за допомогою комп'ютерів, а оцінки знань виставляють з найменшим приниженням гідності студентів – літерами. Після завершення навчання у ВНЗ, американські вчителі-початківці зобов’язані отримати ліцензію, пройшовши тестування з базових (basic skills), загальних (general knowledge) і предметних знань (subject matter knowledge), педагогічної компетентності (pedagogical knowledge) та педагогічної компетентності з предмета (subject-specific pedagogical knowledge). Критерії відбору студентів у вищі педагогічні заклади: надання довідки з високими балами, отриманими за здачу тестів на отримання середньої освіти SAT або ACT, складання вступного іспиту. Рейтингова система і кредитна системи – це форми контролю та можливість виміряти загальну академічну успішність студента (Grade Point Average – GPA). Сьогодні ж система освіти в США зазнає глобальних змін: йдучи за стрімким розвитком сучасних технологій, Америка готує нове покоління професійних педагогів онлайн. У статті наведено найцікавіші студентські традиції, які існували та існують і дотепер для того, аби привернути удачу на сесії. Наголошено, що заслуговують на увагу і розповіді про минуле студентське життя, нині аспірантки Бінгемтонського університету зі штату Нью-Йорк. Отже, діагностика навчальних досягнень майбутніх учителів у США зосереджує увагу викладача не на оцінці, вираженій у балах, а на потребі індивідуального підходу до кожного студента, розумінні труднощів при засвоєнні навчального матеріалу і застосуванні його на практиці.
- ДокументТестування як метод педагогічного контролю майбутніх учителів початкової школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Ярощук, Лілія ГригорівнаУ статті розкрито теоретичні питання педагогічного контролю в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи, проаналізовано мету, завдання та особливості тестового контролю досягнень студентів, переваги й недоліки педагогічного тестування.
- ДокументФормування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика(Запоріжжя : БДПУ, 2024-05) Барбашова, Ірина Антоліївна; Гусак, Людмила; Маленицький, Денис; Іваницька, Світлана; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Мирошниченко, Володимир Олександрович; Прищак, Микола; Іваницька, Тетяна; Коваль, Карина Валентинівна; Саркісян, Тетяна; Іванова, Катерина; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кононенко, Марина; Парханова, Олена; Бикова, Вікторія; Поліщук, Катерина; Татарін, Володимир Петрович; Чмельова, Наталія; Шалатов, Денис; Гречановська, Олена; Атаманенко, Олена; Хаустова, Олена; Неборак, Катерина; Кіш, Валерій; Соловйова, Ольга; Ярощук, Лілія Григорівна; Ляхова, Інна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бєлоконь, Олексій; Школа, Олександр Васильович; Бут, Анастасія; Котило, Альона; Пермінова, Людмила; Кутєпова, Альона; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Прищепа, Валерія; Підгурська, Валентина; Глазкова, Ірина Яківна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Коломоєць, Ганна Геннадіївна; Співак, Любов Миколаївна; Братюк, Віра; Горецька, Олена Віталіївна; Сапранкова, Катерина; Попова, Ольга Іванівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Дегтярьова, Альбіна; Долгіх, Ірина; Качерова, Ольга Георгіївна; Білоконь, Анастасія; Крючкова, Юлія В'ячеславівна; Мельниченко, Оксана; Поплавська, Алла; Лебідь, Ольга; Теплова, Марина; Рославець, Руслана; Швед, Олена; Карпова, Марина; Ільченко, Олена; Кузнєцова, Олена Яківна; Філоненко, Оксана; Бузова, Олена Дмитрівна; Вусик, Ганна Леонідівна; Голованова, Тетяна; Цуканова, Наталія; Щербакова, Надія Миколаївна; Кошляк, Михайло; Беженарь, Лілія; Біжко, Ірина; Буткевич, Антон; Єгорова, Ніна; Іваницька, Юлія; Мартинов, Антон; Іваницький, Олександр; Очеретенко, Поліна; Передерій, Катерина; Рожнова, Марія; Руденко, Марина; Рябов, Андрій; Хоменко, Світлана Валеріївна; Худик, Валерія; Рудчик, Ольга; Ягубян, Таїсія; Меліхова, Валерія; Фролова, Ольга Василівна; Хвостик, Ярослав; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Кононова, Олена; Бородін, Олексій; Галушкова, Марія; Федорченко, АнастасіяУ збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика» (17 травня 2024 року).