Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Stratan, Tatyana"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Теорія і методика інструментально-виконавської підготовки з практикумом: силабус
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Stratan, Tatyana
    Мета та завдання курсу: Мета вивчення дисципліни – надати теоретичних знань і художньо-інтерпретаційних умінь, спрямованих на формування готовності майбутнього викладача музичного мистецтва до творчого самовираження і самореалізації у різних видах музично-педагогічної діяльності. Завдання курсу: формування готовності майбутнього викладача музичного мистецтва до інструментально-виконавського виконання, забезпечення творчого самовираження і самореалізації у різних видах музичної діяльності. у студентів сукупності автоматизованих рухових дій, спрямованих на художнє інтерпретування музичних творів, що реалізуються з дотриманням чітко визначеної послідовністю окремих ланок виконавських рухів; - процес забезпечення вільного оволодіння студентами інструментом, що проявляється в інтонаційно-смисловому, інтерпретованому, технічно досконалому втіленні задуму автора в реальному звучанні твору; -процес формування готовності фахівців музично-педагогічного профілю до інструментального виконавства, що проявляється в наявності в них позитивної установки фахівця на інструментально-виконавську діяльність, сформованості загальної та спеціальної освіченості, виконавської культури, відповідних виконавських якостей, які системно та продуктивно реалізуються в інструментально-виконавській діяльності; - процес становлення компетентного й гармонійно-урівноваженого фахівця, що володіє різними раціональними способами роботи з інструментом, здатний ретельно продумувати власну інтерпретацію, синтезуючи різні виконавські традиції Проте, усі види професійної діяльності вчителя музичного мистецтва, у тому числі й інструментально-виконавська, спрямовані на формування музичної культури учнів шляхом, забезпеченні їхньої творчої самореалізації в різних видах музичної діяльності.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback