Випуск 2 (2018)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2018) за Ключові слова "виховання"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВиховний аспект у моделюванні професійно орієнтованого іншомовного освітнього простору в умовах університету(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Канішевська, ЛюбовМонографія є комплексним міждисциплінарним дослідженням, у якому розкрито теоретико-методичні засади реалізації принципу єдності навчання і виховання у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища (ПОІНС) в умовах університету, з огляду на те, що соціальні, економічні та політичні зміни в сучасній Україні передбачають активний пошук нових шляхів підвищення ефективності цього процесу. Тому поява рецензованої монографії є вагомою подією у вітчизняній педагогічній науці, а її актуальність і своєчасність – беззаперечною. Рецензованому науковому дослідженню притаманна логічна стрункість, концептуальна цілісність і глибина проникнення в суть досліджуваної проблеми. Монографія добре проілюстрована рисунками, фото, прикладами вправ і завдань. Баззаперечною є наукова новизна проведенного дослідження, що засвідчує високу кваліфікацію автора, сучасне бачення досліджуваної проблеми. Цільовою аудиторією рецензованої монографії є науковці, викладачі, аспіранти, магістри, студенти закладів вищої освіти, педагогічні працівники, усі ті, хто цікавиться проблемами виховання і навчання іноземних мов та розвитку особистості.
- ДокументПедагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ століття як джерело провідництва в освіті(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Коробченко, Ангеліна; Головкова, МаринаУ статті аналізується педагогічна спадщина українських просвітителів ХІХ ст. як джерело провідництва в освіті. Аналіз змісту педагогічної підготовки майбутніх учителів досліджуваного періоду свідчить про його надзвичайну актуальність у сучасних умовах розбудови національної освіти. Доведено, що в педагогічній теорії у другій половині XIX століття були вироблені досить ґрунтовні вимоги до професійно-педагогічної підготовки педагогічних працівників. Встановлено, що теоретична і практична діяльність Х. Алчевської, О. Духновича, М. Пирогова, С. Миропольського, Ю. Федьковича та інших значно сприяла визначенню та піднесенню ролі вчителя в суспільстві.