Випуск 2 (2017)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 30
  • Документ
    Зміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Благий, О. С.
    У статті обґрунтовано та розроблено біологічний напрям змісту формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено групи оздоровчих добавок, що використовуються у виробництві оздоровчої продукції, їх властивості та вплив на організм споживачів.
  • Документ
    Особливості створення завдань навчальних проектів для реалізації внутрішньопредметних зв’язків алгебри в основній школі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Мовчан, С. М.
    Проблема реалізації внутрішньопредметних зв’язків у процесі проектного навчання алгебри учнів основної школи на цей час є актуальною як для учителів, так і для учнів. Одним із можливих шляхів ефективного розв’язання зазначеної проблеми є використання системи доцільних завдань під час виконання навчального проекту. Посилення внутрішньопредметних зв’язків сприяє встановленню учнями логічних зв’язків між алгебраїчними поняттями і їх властивостями, методами доведень теорем та методами розв’язування задач.
  • Документ
    Нормативні основи організації самостійної роботи студентів у вищих медичних закладах США
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Симоненко, Н. О.
    У статті проаналізовано стандарти організації самостійної роботи студентів у вищій медичній освіті США на міжнародному, національному, регіональному та інституційному рівнях.
  • Документ
    Спеціальна теорія відносності без парадоксальних постулатів
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Орлянський, О. Ю.
    Спеціальну теорію відносності зазвичай викладають, використовуючи постулат Ейнштейна про незалежність швидкості світла у вакуумі від швидкості випромінювача. Парадоксальність цього постулату, на думку багатьох, і є причиною парадоксів теорії, які продовжують дивувати і навіть викликати супротив вже понад сто років. У роботі показана хибність такої думки. Перетворення Лоренца отримані без постулату Ейнштейна про швидкість світла, без використання чотирьохвимірного інтервалу простору-часу Мінковського і без посилання на електродинаміку та рівняння Максвелла.
  • Документ
    Навчання функціональному аналізу в педагогічному ВНЗ
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бобилєв, Д. Є.
    Робота присвячена вирішенню проблем, що виникають при навчанні дисципліні "Функціональний аналіз" майбутніх вчителів математики та інформатики. Науково обґрунтувано доцільність створеного навчально-методичного комплексу з функціонального аналізу, спрямованого на формування загальних і фахових компетентностей майбутнього вчителя. Підсумовано результати створення навчально-методичного комплексу з дисципліни. Зазначено рекомендації щодо його використання.