Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 30
- ДокументЗміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Благий, О. С.У статті обґрунтовано та розроблено біологічний напрям змісту формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено групи оздоровчих добавок, що використовуються у виробництві оздоровчої продукції, їх властивості та вплив на організм споживачів.
- ДокументОсобливості створення завдань навчальних проектів для реалізації внутрішньопредметних зв’язків алгебри в основній школі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Мовчан, С. М.Проблема реалізації внутрішньопредметних зв’язків у процесі проектного навчання алгебри учнів основної школи на цей час є актуальною як для учителів, так і для учнів. Одним із можливих шляхів ефективного розв’язання зазначеної проблеми є використання системи доцільних завдань під час виконання навчального проекту. Посилення внутрішньопредметних зв’язків сприяє встановленню учнями логічних зв’язків між алгебраїчними поняттями і їх властивостями, методами доведень теорем та методами розв’язування задач.
- ДокументНормативні основи організації самостійної роботи студентів у вищих медичних закладах США(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Симоненко, Н. О.У статті проаналізовано стандарти організації самостійної роботи студентів у вищій медичній освіті США на міжнародному, національному, регіональному та інституційному рівнях.
- ДокументСпеціальна теорія відносності без парадоксальних постулатів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Орлянський, О. Ю.Спеціальну теорію відносності зазвичай викладають, використовуючи постулат Ейнштейна про незалежність швидкості світла у вакуумі від швидкості випромінювача. Парадоксальність цього постулату, на думку багатьох, і є причиною парадоксів теорії, які продовжують дивувати і навіть викликати супротив вже понад сто років. У роботі показана хибність такої думки. Перетворення Лоренца отримані без постулату Ейнштейна про швидкість світла, без використання чотирьохвимірного інтервалу простору-часу Мінковського і без посилання на електродинаміку та рівняння Максвелла.
- ДокументНавчання функціональному аналізу в педагогічному ВНЗ(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бобилєв, Д. Є.Робота присвячена вирішенню проблем, що виникають при навчанні дисципліні "Функціональний аналіз" майбутніх вчителів математики та інформатики. Науково обґрунтувано доцільність створеного навчально-методичного комплексу з функціонального аналізу, спрямованого на формування загальних і фахових компетентностей майбутнього вчителя. Підсумовано результати створення навчально-методичного комплексу з дисципліни. Зазначено рекомендації щодо його використання.