Випуск 3 (2017)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 43
  • Документ
    Методична система розвитку критичного мислення студентів у процесі вивчення теоретичної фізики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Соломенко, А. О.
    У статті розглядається проблема розвитку критичного мислення суб’єктів навчального процесу. Доведено необхідність розвитку критичного мислення майбутнього фахівця. Здійснено історико-генезисний аналіз уявлень про сутність критичного мислення. Визначено дидактичний потенціал теоретичної фізики щодо формування і розвитку критичного мислення студентів. Автор статті пропонує методичну систему розвитку критичного мислення студентів – майбутніх учителів фізики. Теоретично обґрунтовано зміст основних складників – блоків розробленої експериментальної моделі, яка покладена в основу пропонованої методичної системи.
  • Документ
    Визначення зв’язку між індивідними якостями вчителя фізичної культури і показниками його професійної надійності
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Солтик, О. О.
    У статті досліджено професійну надійність вчителя фізичної культури. Звертається увага на вплив якостей вчителя на показники професійної надійності. Зокрема, проаналізовано зв’язок між індивідними якостями педагога і показниками його надійності: безпомилковістю, самовіддачею і ефективністю. Визначено низку взаємозв’язків, які вказують на існування залежності між індивідним рівнем учителя і його професійною надійністю.
  • Документ
    Нормативно-правове регулювання в галузі вищої освіти: сучасний стан
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Воробйова, О. П.
    У межах статті розглянуто та проаналізовано стан правового забезпечення діяльності у сфері вищої освіти. На сучасному етапі розвитку українського суспільства відбулося багато змін щодо синхронізації та гармонізації національного та міжнародного законодавства. Було прийнято Національну рамку кваліфікацій, Закон України “Про вищу освіту”, яким надано автономію вищим навчальним закладам; Національне агентства із забезпечення якості вищої освіти, визначено механізми ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Дизайнерська підготовка майбутніх учителів технологій
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Савенко, І. В.
    У статті висвітлено концептуальні засади та вихідні положення фахової підготовки майбутніх учителів технологій до навчання основ дизайну учнів загальноосвітньої школи в сучасних освітніх умовах. Обґрунтовано, що процес професійної підготовки майбутніх учителів технологій у вищих навчальних закладах до викладацької діяльності передбачає формування світоглядних позицій засобами мистецтва, визначення й усвідомлення його ролі в розвитку загальної культури особистості, інтеграцію психолого-педагогічної та професійно-практичної складових, організації неперервної освіти та самовдосконалення.
  • Документ
    Інформатична компетентність учителя як чинник педагогічної творчості
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Токарська, О. А.
    У статті розглядаються деякі аспекти підвищення ефективності професійно-педагогічної діяльності. Розкривається специфіка професійної та інформатичної компетентності вчителя як чинників педагогічної творчості. Визначено роль професійної компетентності в педагогічній діяльності, окреслено основні риси та способи її формування.