Переглянути
Нові надходження
- ДокументСтановлення позакласної роботи з української мови в загальноосвітньому навчальному закладі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Александрова, В. Ф.У статті розкрито етапи становлення позакласної роботи з української мови в загальноосвітніх навчальних закладах України, внесок у розвиток позакласної роботи Бориса Грінченка, Олени Пчілки, Василя Сухомлинського та інших українських лінгводидактів. Проаналізовано зміст позакласної роботи з української мови в різні періоди. Визначено, що нині проблема використання позакласної роботи з української мови знайшла своє втілення в спеціальних дослідженнях, як-от: методичні аспекти організації позакласної роботи, форми та види позакласної роботи, модель формування мовно-мовленнєвих умінь і навичок учнів основної школи засобами позакласної роботи.
- ДокументОсобливості профілактики соціальної дезадаптації дошкільників в умовах будинку дитини(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Соловйова, Т. Г.; Жора, О. Ю.У статті розкривається проблема необхідності проведення профілактики соціальної дезадаптації дітей, які перебувають в умовах будинку дитини. На прикладі діяльності будинку дитини “Сонечко” м. Запоріжжя визначено законодавчу базу таких закладів, особливості соціально-педагогічної діяльності та профілактики соціальної дезадаптації дошкільників.
- ДокументІсторія розвитку поняття “відповідальність”(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Царенко, АннаТеоретичною базою нашого дослідження прийнято наукові праці вчених, у яких детально аналізується саме поняття відповідальності, її види та рівні; розроблено методологічні підходи до структури відповідальності. У статті досліджено зародження та розвиток поняття “відповідальність”; з’ясовані основні регулятори досліджуваного феномену в філософії, психології та педагогіці.
- ДокументРозвиток творчого мислення майбутніх лікарів: до історії проблеми(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Слухенська, Руслана; Єрохова, АльонаУ статті розкрито погляди на проблему формування професійного клінічного і творчого мислення в педагогічному та психологічному аспектах; визначено особливості творчого клінічного мислення; з'ясовані характеристики професійного мислення; зроблена спроба окреслити шляхи оптимізації процесу розвитку професійного клінічного мислення майбутнього лікаря в контексті формування його духовно-творчого потенціалу під час навчання у ВДНЗ.
- ДокументІнтернаціоналізація університетської освіти Китаю(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Чирва, А. С.У статті проаналізовано стратегічні підходи до інтернаціоналізації в китайських університетах; виділено основні форми на національному та інституційному рівнях, охарактеризовано їх сутність. Встановлено, шо на міжнаціональному рівні основними формами інтернаціоналізації вищої освіти Китаю є академічні обміни та науково-дослідне співробітництво.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »