Місце мовленнєвого розвитку в структурі комунікативної компетентності школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті обґрунтовано думку про те, що поняття “мовна компетенція / компетентністьˮ, “мовленнєва компетенція / компетентністьˮ, “комунікативна компетенція / компетентністьˮ мають семантичні й структурні відмінності та перебувають у ієрархічних відношеннях; рівень мовленнєвого розвитку особистості, по-перше, свідчить про відносну якість набутих знань, сформованих умінь і навичок, по-друге, удосконалюється та поглиблюється з огляду на результативність / нерезультативність реальних комунікаційних процесів; мовленнєвий розвиток відбувається у процесі мовленнєвої діяльності, є визначальним складником мовленнєвої, діяльнісної, а відтак і комунікативної компетентності.
Опис
Ключові слова
компетенція, компетентність мовна, мовленнєва, комунікативна, мовленнєвий розвиток, структура, структура, учні, українська мова
Бібліографічний опис
Кулик О. Д.  Місце мовленнєвого розвитку в структурі комунікативної компетентності школярів / О. Д. Кулик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2018. – Вип. 1. – С. 77–85.
Зібрання