Управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У статті обґрунтовується взаємозв’язок двох інновацій – це концепція управління знаннями та застосування компетентнісного підходу в освіті. На основі класифікації знання визначено, що знання наявні у формуванні компетентності, вони відрізняють одного студента від іншого. Характеризуються основні поняття управління знаннями на основі інформаційної моделі DIKW. Виділені етапи життєвого циклу знань (виявлення, набуття, розвиток, зберігання, передача), здійснено їх перенесення в галузь освіти.
Опис
Ключові слова
компетентність, знання, управління знаннями, життєвий цикл знань
Бібліографічний опис
Сікора Я. Б. Управління знаннями в процесі формування предметних компетентностей майбутніх учителів інформатики / Я. Б. Сікора // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : БДПУ, 2018. – Вип. 1. – С. 220–226