2017
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2017 за Автор "Бублей, Т. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДиференційоване навчання фізичних вправ учнів 5–9 класів з відхиленнями у стані здоров’я(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бублей, Т. А.Стаття присвячена питанню диференційованого навчання фізичних вправ учнів з відхиленнями в стані здоров’я. Описано модель процесу диференційованого навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що в сукупності формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі: зміст, форми і засоби диференційованого навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом.