2017
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2017 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 73
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDecision Making for the Development of High Educational Program of Hotel Management (Case of Georgia)(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Mekvabidze, R. Z.For finding of the High Educational Program in Tourism and Hotel Business Studying by which would be provided the need specialisms, was prepared questionnaire with 19 workplaces at the hotel (research variables) and was suggested to hotel servants (accountants, managers, owners and others) for filling and for indicating the workplaces in series by their priorities. Data processing was provided by STATA program software and by the results the decision have been made. Gori State Teaching Universty introduced the program „Hotel Management“ for the bachellor and Master levels of study. Reserach was provided in the frame of the program -544191-TEMPUS-1-2013-PT-TEMPUS-JPCR.
- ДокументForming of the reflective position of students on the English lessons(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Khalabuzar, OxanaThe article is dedicated to the research of the problem of the forming of the reflective position of students during the English lessons. Some peculiarities of the term “Reflection” are described in the context of linguistics and pedagogic. Some (developed by the author) strategies of the forming of the reflective position, oriented on the culture of logical culture are proposed in the article too.
- ДокументImportance of self-work of the students medical institutes as an important factor of increasing the grade of doctors education(Berdyansk State Pedagogical University, 2017) Kutsak, A.; Kryvsun, K.In the article the questions of increase the role of independent work of students in the medical institute are examined. The author has considered some problems as for organization of students’ independent work from the experience of the chair of general hygiene and ecology of Zaporizhzhya state medical university.
- ДокументАктуалізація досвіду вищої історичної педагогічної освіти України 20–30 рр. ХХ століття в сучасних умовах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Вєнцева, Надія Олександрівна; Федчиняк, Артур ОлександровичАвтори дослідження, ґрунтуючись на аналізі широкого кола джерел, визначають особливості впровадження нових форм навчання у вищих історичних педагогічних закладах України 20–30 рр. минулого століття. У публікації також розкрито специфіку організації практичної підготовки студентів у досліджуваний період та можливості використання означених форм роботи в практиці сучасної вищої історичної педагогічної школи України.
- ДокументАналіз стану якості навчання фізики учнів у Запорізькій області(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Зикова, Клавдія Миколаївна; Шишкін, Геннадій ОлександровичУ статті наводяться результати проведених нами досліджень рівня фізичної освіти в Запорізькій області за п’ять років. Оцінюється рівні знань учнів з фізики на основі аналізу результатів зовнішнього незалежного тестування.
- ДокументАпробація відеоматеріалу як автентичного джерела патернів мовлення для професійної комунікативної підготовки майбутніх філологів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Рибінська, Юлія АнатоліївнаСтаття присвячена використанню автентичних відеоматеріалів для формування патернів мовлення та іншомовної комунікативної компетентності на заняттях з англійської мови. Розкривається перспектива застосування відеоматеріалів та вимоги до їх відбору. Зазначається, що відеоматеріали є цінним джерелом під час опрацювання нових термінолексем, оскільки підвищують рівень професійної комунікативної підготовки студентів.
- ДокументВивчення звертання в педагогічних університетах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Чубань, Т. В.; Левченко, Т. М.У статті аналізуються семантичні відношення, які утворюють у реченні звертання. На матеріалі речень з повісті Івана Нечуя-Левицького „Бурлачка” визначено, що важливим засобом вираження ввічливості та поваги в етикетній ситуації є звертання.
- ДокументВиди корпоративних університетів у США: різноманітність як запорука успіху(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Литовченко, Ірина МиколаївнаУ статті визначено роль класифікації корпоративних університетів в розумінні їх сутності, особливостей організації та функціонування; встановлено, що основу таких класифікацій становлять організаційні, процесуальні, функціональні риси, особливості партнерських відносин із закладами вищої освіти; проаналізовано різні види корпоративних університетів відповідно до основних класифікацій, наведених у сучасній науковій та бізнесовій літературі.
- ДокументВимоги до навчальних джерел інформації з фізики для учнів старших класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Косогов, Іван Георгійович; Шишкін, Геннадій ОлександровичСтаття присвячена аналізу результатів проведеного дослідження, метою якого було виявлення джерел інформації, що використовують учні старших класів при вивченні фізики, зокрема отримання інформації з цифрових джерел. Акцентується увага на необхідності розробки та важливій ролі електронних додатків до сучасних підручників з фізики, які враховують профілізації відповідно до галузей знань та певних професій. Така структура відповідає Міжнародній стандартній класифікації освіти і знімає суперечності, які існують в системі середньої освіти України.
- ДокументВиртуальные лаборатории для обучения физике(БГПУ, 2017) Лапта, С. И.; Сергеев, В. Н.; Токарев, П. Л.; Мирко, В. А.; Литвинов, Ю. В.Новые информационные технологии являются высокоэффективным инструментом, позволяющим придать новое качество образовательному процессу при меньших затратах сил и времени как преподавателей, так и студентов. Информатизация всех составляющих человеческой жизни, стремительный рост требований к профессиональным знаниям и умениям современного специалиста заставляют искать новые пути решения таких проблем обучения: зачем, чему и как учить. В частности, появилась возможность проведения дистанционного индивидуализированного обучения и виртуальных компьютерных лабораторных работ по физике.
- ДокументВиховання естетичної культури студентів в умовах університету(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Петько, Людмила ВасилівнаПредставлено погляди сучасних науковців на розуміння сутності наукового поняття «естетична культура», окреслено її роль у вихованні, зокрема, естетичному, майбутніх випускників вищих навчальних закладів. Естетична культура розглядається автором як складне психолого-педагогічне явище, яке охоплює усі сфери буття людини, розвитку і виховання студентської молоді. Окреслено основні завдання, які передбачає виховання естетичної культури сучасних студентів.
- ДокументДеякі аспекти формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Греб, Марія МихайлівнаУ статті обґрунтовано лінгводидактичні засади навчання лексикології майбутніх учителів початкових класів з урахуванням логіки навчального процесу в сучасному педагогічному виші. Окреслено методичні орієнтири організації роботи студентів над лексичною теорією задля формування в них лексичної компетентності.
- ДокументДистанційне навчання української / російської мови як іноземної(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бударіна, Яна Василівна; Кучерява, Юлія Олександрівна; Степанішіна, Тетяна ЄвгенівнаСтаття присвячена актуальній проблемі викладання української / російської мови для іноземців – особливостям організації дистанційного навчання. Сучасна система освіти, у тому числі і в галузі навчання нерідної мови, зумовлена двома незворотніми поступальними факторами: інтенсивним розвитком інформаційних технологій і жорсткою конкуренцією на ринку послуг освіти. Провідна роль дистанційного навчання в цих умовах незаперечна. Питання – в оптимізації використання інноваційних ресурсів для розв'язання лінгвістичних та методичних задач.
- ДокументДиференційоване навчання фізичних вправ учнів 5–9 класів з відхиленнями у стані здоров’я(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Бублей, Т. А.Стаття присвячена питанню диференційованого навчання фізичних вправ учнів з відхиленнями в стані здоров’я. Описано модель процесу диференційованого навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що в сукупності формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі: зміст, форми і засоби диференційованого навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом.
- ДокументЕпістемологія та методологія історико-педагогічного дослідження ренесансно-гуманістичних ідей освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Басенко, РусланУ запропонованій статті розкриті епістемологічні засади, обґрунтовані методологічні підходи, визначені принципи та розглянуті методи дослідження ренесансно-гуманістичних ідеалів освіти і виховання в ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів. Підкреслено, що правильно підібрана та коректно вибудувана методологія наукового пізнання є суттєвою умовою історико-педагогічного відтворення та репрезентації ціннісно-смислових і організаційно-педагогічних основ духовно-педагогічних ініціатив учителів-єзуїтів у Ранній Новий час.
- ДокументЗастосування інноваційних технологій в освітньому процесі майбутніх учителів технологій в умовах євроінтеграції(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Гевко, І. В.Розглянуто підходи до підвищення якісних характеристик системи вищої освіти України та результативності освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій. Розглянуто можливості підвищення якості професійної підготовки майбутнього вчителя технологій, відповідно до сучасних вимог, спрямованим на реалізацію положень Болонської декларації. Надано оцінку ефективності впровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій на підвищення якості системи освіти в цілому.
- ДокументЗдоров’я людини як медико-біологічна, екологічна, філософська, соціально-економічна, культурологічна та психолого-педагогічна категорія(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Головаха, М. Л.; Моргунцова, С. А.; Шишка, І. В.; Кудієвський, А. В.; Кислиця, Є. В.Представлено аналітичний огляд впливу медико-біологічних, екологічних, філософських, соціально-економічних, культурологічних та психолого-педагогічних факторів на здоров’я людини в сучасних умовах.
- ДокументЗміст формування здоров’язберігаючої компетентності біологічного напряму майбутніх інженерів-технологів харчової галузі(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Благий, О. С.У статті обґрунтовано та розроблено біологічний напрям змісту формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено групи оздоровчих добавок, що використовуються у виробництві оздоровчої продукції, їх властивості та вплив на організм споживачів.
- ДокументЗмістові складові профорієнтаційної роботи з фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Лазаренко, Андрій СтепановичРозглядаються можливості підвищення ефективності профорієнтаційної роботи з фізики. Обгрунтовуються переваги індивідуального підходу, який ураховує потенціальні можливості учня та пропонуються нові форми його реалізації. Обговорюються засоби підготовки вчителів до профорієнтаційної роботи.
- ДокументКомпетентнісний підхід до природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах(Бердянський державний педагогічний університет, 2017) Білик, В. Г.У статті аналізується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. На основі аналізу наукових джерел у контексті реалізації компетентнісного підходу в природничо-науковій підготовці майбутніх психологів у вищих навчальних закладах автор робить висновки про оптимізацію співвідношення обсягу і якості природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх психологів; активізацію процесів самоосвіти студентів та підготовку всебічно розвиненого, висококваліфікованого та конкурентоспроможного на ринку праці фахівця.