Випуск 3 (2021)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 3 (2021) за Автор "Венецький Дмитро"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНормативно-правові аспекти інклюзивної загальної середньої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Кравченко Наталія; Венецький ДмитроАктуальність теми зумовлена необхідністю вдосконалення чинного законодавства та практики забезпечення права на рівний доступ до якісної освіти для дітей з особливими потребами. Нормативно-правові аспекти інклюзивної освіти вже були розглянуті в наукових виданнях України. Разом з тим потребують додаткового аналізу нормативно-правові аспекти інклюзивної загальної середньої освіти. Метою роботи є дослідження й аналіз нормативно-правових засад інклюзивної загальної середньої освіти та їх реалізація у світовому та вітчизняному досвіді. Законодавчий процес забезпечення інклюзивної освіти в Україні багато в чому визначений міжнародними нормативно-правовими актами. Міжнародна стратегія інклюзивної освіти спрямована на реалізацію прав людини на освіту, формування інклюзивного суспільства, трансформацію освітніх систем, підтримку державних стратегій інклюзивної освіти, модернізацію професійно-педагогічної підготовки вчителя, розроблення механізмів інвестування інклюзивної освіти. У законодавстві України закладено основи для індивідуалізації освіти. Питання практичної реалізації Концепції розвитку інклюзивної освіти вимагають удосконалення. По-перше, це необхідність внесення змін до законів України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту” та “Про загальну середню освіту” щодо збільшення годин роботи асистента вихователя та асистента вчителя. По-друге, слід внести зміни щодо наповнюваності груп та класів таким чином, аби в межах одного класу могли знаходитися діти лише з однаковими видами порушень.