Випуск 2 (2023)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Випуск 2 (2023) за Автор "Живолуп, Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОсобливості інтеграції автентичних матеріалів у процес викладання іноземної мови за професійним спрямуванням(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Дегтярьова, Катерина; Кібенко, Любов; Живолуп, Вікторія; Карась, АллаУ статті досліджено та проаналізовано методичну літературу щодо застосування автентичних матеріалів на заняттях з іноземної мови в немовному закладі вищої освіти. Подано короткий огляд та характеристику основних видів автентичних матеріалів; обґрунтовано важливості їх застосування під час навчання іноземної мови в немовному закладі освіти на прикладі дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням», що викладається на першому курсі факультету ветеринарної медицини Державного біотехнологічного університету м. Харкова. Особливу увагу звернено на аналіз методичної роботи з аудіо/відеоматеріалом, яка традиційно проводиться у три етапи: підготовчий, текстовий або демонстраційний (безпосередня робота з відео/аудіо матеріалом) і післятекстовий або (післядемонстраційний). Надано, як приклад, власну розробку заняття на основі автентичного відео з застосуванням великої кількості вправ на активізацію основних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння та письма. Доведено, що автентичні матеріали є важливим компонентом не лише у вивченні, а й у викладанні іноземної мови на всіх рівнях, оскільки викликають великий інтерес і мотивацію в студентів, що є значним внеском у досягнення навчальної мети програми. Однак, під час розробки навчальних матеріалів на основі автентичних текстів/відео викладачам варто орієнтуватись на загальний рівень володіння мовою серед студентів. Результати цього дослідження доводять, що інтеграція автентичних матеріалів в усне іноземне мовлення має позитивний вплив на розвиток мовленнєвих навичок студентів, які вивчають англійську мову як іноземну. Автентичні аудіо/відеоматеріали мають великі потенційні можливості для вирішення навчальних, освітніх завдань, але за умови правильно організованого заняття викладачем. Володіючи великою інформативністю, автентичність створює атмосферу реальної мовної комунікації, а отже, здатна забезпечити успішне сприйняття студентами іноземної мови, підвищити їхню мотивацію.