Навчальні видання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Автор "Барбашова, Ірина Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДидактика(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито важливі питання теорії освіти і навчання, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із чотирьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчальної дисципліни. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання результатів навчання, зміст лекційних і плани практичних занять, запитання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументОснови едукології(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито основи едукології як міждисциплінарного комплексу інтегрованого наукового знання про освіту, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із трьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчального курсу. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання навчальних досягнень, зміст лекційних і плани практичних занять, питання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументОснови педагогіки(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито основи педагогіки, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із чотирьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчальної дисципліни. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання результатів навчання, зміст лекційних і плани практичних занять, запитання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.