Навчальні видання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 95
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ4 Elements in the ESL/EFL Classroom: a Teacher’s Handbook of Activities(Житомир: Видавець ПП “Євро-Волинь”, 2024) Shkola, Irуna; Saliuk, Bohdana; Shevchenko, MarynaIn the dynamic realm of language teaching, the manual “4 Elements in the ESL/EFL Classroom: a Teacher’s Handbook of Activities” emerges as a collaborative effort by a team of dedicated authors – Irуna Shkola, Bohdana Saliuk, and Maryna Shevchenko. Tailored for both in-service and pre-service English teachers and aspiring educators in the field of English language and foreign literature, this guide focuses on the essential language skills: listening, reading, writing, and speaking. It corresponds to the context of the innovative model of training of pre-service English language teachers, “New Generation School Teachers,” developed in cooperation with the British Council in Ukraine and the Ministry of Education and Science of Ukraine. It can be used during the implementation of the module “Teaching listening, reading, writing, speaking in English” of the educational component “Methods of teaching the subject (English language and foreign literature)”. What sets this handbook apart is its innovative approach, where each language activity is associated with one of the four natural elements – fire, air, water, and earth. The meticulously crafted structure of the manual provides clear instructions, learning objectives, and versatile options, including the integration of digital technologies. This not only facilitates the creation of engaging and diverse English lessons but also streamlines the teacher’s preparation time. It’s worth noting that the activities presented in this book are not tied to specific topics, offering educators the flexibility to implement them across various subjects. Furthermore, each activity comes with additional variations to accommodate students’ language proficiency levels or to target the development of different language skills.
- ДокументEnglish for Students Majoring in History(2019) Школа, Ірина Вікторівна; Прядко, Юлія ПетрівнаНавчальний посібник підготовлено для здобувачів вищої освіти спеціальностей 032 Історія та археологія та 014.03 Середня освіта (історія). Метою видання є формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на рівні володіння мовою В2, який є стандартом для освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» та забезпечення розвитку, удосконалення умінь і навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Посібник підготовлено з урахуванням інноваційних технологій навчання іноземних мов, що сприяє розвитку пізнавальної та творчої активності студентів, містить цікавий виклад інформації, ефективну систему вправ, спрямованих на використання різноманітних способів інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках теорії та ситуативного контексту відповідно до академічної та професійної сфер студента.
- ДокументEnglish through Barriers(Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2013) Глазкова, Ірина Яківна; Школа, Ірина ВікторівнаСтруктура і зміст навчального посібника відповідають вимогам до організації повноцінної аудиторної та самостійної роботи студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання у вищих навчальних закладах. «English. Learning through Barriers», до якого додається CD диск з аудіо підтримкою, складається з двох частин (матеріал для аудиторної та самостійної роботи), орієнтовної програми з дисципліни та додатків, що містять граматичний довідник, приклади оформлення листів, алгоритми реферування прочитаного, матеріалів фахового спрямування. Для аудиторної роботи студентів передбачено п’ять залікових кредитів, що включають 10 змістових модулів, перед кожним з них авторами подано відповідний тезаурус. Навчальний матеріал кожного заняття підібраний за англійською версією модульного навчання, згідно з якою зміст кожного модуля сконцентровано навколо центральної ідеї, похідні якої і відтворено в змісті практичних занять. Так, змістовий модуль “Accommodations” передбачає таку тематику чотирьох практичних занять: “Houses around the World”, “Buying a House”, “The American Home”, “We Are Building a House of Our Own”.
- ДокументWEB-технології: навчально-методичний комплекс(Бердянський державний педагогічний університет, 2016) Онищенко, Сергій ВікторовичУ навчальному посібнику подані: навчальна програма, лекції, рекомендації до виконання лабораторних робіт, рекомендації до виконання самостійної роботи, пакет ККР, РКР та программа екзамену з дисципліни "WEB-технології". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010104 – професійна освіта денної форми навчання.
- ДокументВикористання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)(Київ : Центр учбової літератур, 2015) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчальний посібник «Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)» присвячений основним питанням підготовки учителя історії до сучасного процесу навчання в школі, що характеризується широким залученням інформаційних технологій. Він містить матеріал теоретичного і практичного характеру, необхідний учителю в повсякденній професійній діяльності. Поглиблено розглядаються сучасні прийоми, методи і технології мультимедійного навчання історії. Наводяться практичні рекомендації щодо роботи у програмах Microsoft Office, з електронними програмними засобами, у пошукових сервісах мережі Інтернет. Посібник розрахований на студентів, викладачів педагогічних навчальних закладів і вчителів історії
- ДокументВступ до германістики (кредитно-трансферний курс для студентів-германістів першого курсу)(Видавець Ткачук О.В., 2015) Дуброва, Оксана Володимирівна; Халабузар, Оксана АнатоліївнаПосібник містить навчальну програму, теоретичний та практичний блоки курсу, структуровані за кредитно-трансферною системою. Розглянуто історіографію германістики, її науковий апарат; закономірності розвитку германських мов; методи порівняльно історичного та типологічного вивчення мов для подальших наукових пошуків; стисло викладено фонетику і морфологію готської мови, оскільки для неї характерна архаїчність окремих рис, що є основою для типологічних досліджень германських мов; особливості словотвору та синтаксису. Практичний блок містить завдання та етимологічні задачі з порівняльної граматики та фонетики германських мов, тексти готською мовою для читання, питання та завдання для самоконтролю та модульного контролю.
- ДокументГеронтопсихологія : навчальний посібник для студентів спеціальності 053 Психологія(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2017) Горецька, Олена ВіталіївнаНавчальний посібник вміщує основний матеріал для опанування курсу «Геронтопсихологія» і включає матеріали лекційних і практичних занять, завдання для самостійної роботи з методичними рекомендаціями щодо їх опрацювання, тестові завдання за темами, питання для самоконтролю, список літератури. У навчальному посібнику «Геронтопсихологія» висвітлюються актуальні проблеми психології людини похилого віку. Проаналізовано сучасний стан геронтопсихології в системі наук; визначено психофізіологічні особливості людей похилого віку; розглянуто соціально-психологічні проблеми осіб літнього віку, зміст та методи соціально-психологічної роботи з цією віковою категорією. Навчальний посібник орієнтовано на студентів, які навчаються за спеціальністю 053 Психологія.
- ДокументДидактика(Видавничий дім Мелітопольської міської друкарні, 2022) Барбашова, Ірина АнатоліївнаУ навчальному посібнику розкрито важливі питання теорії освіти і навчання, які мають фундаментальне значення для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Посібник складений із чотирьох частин відповідно до кількості змістових модулів навчальної дисципліни. Кожний змістовий модуль містить характеристику навчальних цілей, перелік ключових понять, методичні рекомендації щодо опрацювання матеріалу модуля, систему оцінювання результатів навчання, зміст лекційних і плани практичних занять, запитання для самоконтролю, зразки завдань до тематичного контролю.
- ДокументКваліфікаційна магістерська робота: методичні рекомендації щодо виконання, оформлення, захисту(Гельветика, 2023)Розкрито рекомендації щодо етапів виконання, структури, технічного оформлення, порядку подання, процедури захисту та оцінювання кваліфікаційних магістерських робіт
- ДокументКваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 061 Журналістика : методичні рекомендації(2023) Мельнікова, Юлія Олександрівна; Костромицький, Роман Іванович; Рула, Наталія Володимирівна; Шульженко, Анжеліка СергіївнаУ виданні вміщено методичні рекомендації щодо підготовки випускної кваліфікаційної роботи ОКР «бакалавр» спеціальності 061 журналістика. Методичні рекомендації покликані допомогти студентам правильно підготувати й оформити бакалаврські проєкти: обрати тему, обґрунтувати актуальність, сформулювати мету і завдання, структурувати наукове дослідження, опрацювати наукову літературу, оформити бібліографічний опис друкованих видань, підготувати до оприлюднення власні творчі проєкти.
- ДокументКонсультативна діяльність фахівців ІРЦ(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є підготовка здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в сфері спеціальної та інклюзивної освіти, надання ресурсної підтримки та консультування різних груп бенефеціарів. Предметом цієї дисципліни є основи консультативної психології, особливості роботи в сфері інклюзивної та спеціальної освіти, методи і прийоми ресурсної підтримки, інтерактивні форми консультування, а також професійні стандарти та етичні принципи.
- ДокументКультура мовлення та виразне читання(Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2015) Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаПосібник містить навчально-методичні матеріали з курсу «Культура мовлення та виразне читання» й має на меті оволодіння студентами культурою мовлення та навичками виразного читання як важливою передумовою їх успішної підготовки до професійної діяльності, а також ознайомлення студентів із теоретичними аспектами культури мовлення та виразного читання, із науково-практичними позиціями, на яких ґрунтується оволодіння культурою мовлення, підведення до осмислення основних цілей та завдань вивчення курсу. Матеріали навчального посібника структуровані відповідно до вимог кредитно-трансферної системи навчання. У ньому подані стислі змісти лекцій, плани практичних занять, система запитань і завдань для самостійної та індивідуальної роботи, тестові завдання для підсумкового контролю. Посібник адресовано студентам спеціальності «Дошкільна освіта».
- ДокументЛогопедичний масаж та гімнастика(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОдександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів вищої освіти з сучасною логопедичною технологією формування вимовної сторони мовлення – логопедичним масажем. Предметом цієї дисципліни є комплексний підхід до вивчення та практичного застосування логопедичного масажу та гімнастики як ефективних методів логопедичної корекції.
- ДокументЛогопедія : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, формування уявлень про причини, механізми, засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту. Предметом цієї дисципліни є вивчення базових принципів і методик навчання, які застосовуються у роботі з дітьми та дорослими з мовленнєвими порушеннями; вивчення різних типів мовленнєвих порушень, їхніх причин, симптомів та діагностики; освоєння практичних методик і інструментів для виявлення, діагностики та корекції мовленнєвих порушень; методи та засоби для попередження мовленнєвих порушень, включаючи ранню діагностику та втручання; вивчення взаємозв'язку мовленнєвих порушень з психічним і соціальним розвитком особистості; інтеграція з іншими дисциплінами; способи оцінки ефективності методів корекції та навчання; аналіз конкретних випадків з життя для кращого розуміння теорії та практики.
- ДокументМетодика викладання української мови у вищій школі(Київ : Центр учбової літератури, 2008) Дороз, Вікторія ФедорівнаНавчальний посібник спрямований на допомогу викладачам методики та магістрантам вищих навчальних закладів в організації вивчення навчального курсу «Методика викладання української мови у вищій школі». У посібнику подано навчальну програму з методики викладання української мови у вищій школі (загальні положення; розподіл навчального часу за модулями; зміст лекційного курсу, практичних і лабораторних занять; теми, винесені на самостійне опрацювання; систему семестрового контролю й оцінювання теоретичної та практичної підготовки магістрантів), програму та методичні рекомендації щодо організації педагогічної практики та методичні рекомендації щодо написання магістерської роботи. Для викладачів, керівників педагогічної практики, магістрантів філологічних факультетів.
- ДокументМетодика навчання української мови в загальноосвітніх закладах(Київ : Центр учбової літератури, 2008) Дороз, Вікторія ФедорівнаНавчальний посібник спрямований на допомогу викладачам методики та студентам-філологам вищих навчальних закладів в організації вивчення навчальних дисциплін: «Методика навчання української мови» та «Шкільний курс української мови». У посібнику подано навчальні програми (загальні положення; розподіл навчального часу за модулями; зміст лекційного курсу, практичних і лабораторних занять; теми, винесені на самостійне опрацювання; систему семестрового контролю й оцінювання теоретичної та практичної підготовки бакалаврів), програму та методичні рекомендації щодо організації педагогічної практики, методичні рекомендації щодо написання курсової роботи, програму державного екзамену.
- ДокументМетодика організації індивідуальної роботи в процесі формування у дітей дошкільного віку елементарної математичної компетентності(Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2015) Зайцева, Лариса ІванівнаПропонований посібник укладений відповідно до навчального плану дисципліни "Методика організації індивідуальної роботи в процесі формування у дітей дошкільного віку елементарної математичної компетентності" для студентів за напрямом підготовки 6.010101 Дошкільна освіта. У посібнику подано навчальну програму, тематику та короткий зміст лекційного матеріалу, практичні заняття й методичні рекомендації щодо їх проведення, список базової та допоміжної літератури, глосарій, додатки
- ДокументМетодика роботи з дітьми з порушеннями мовлення: силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Лопатіна, Ганна ОлександрівнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ навчання рідної мови та мовлення, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з особами з функціонально-мовленнєвими труднощами. Предметом цієї дисципліни є вивчення теоретичних і практичних аспектів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей.
- ДокументМетодика роботи з хореографічним колективом: теорія і практика(Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2020) Мартиненко, Олена ВолодимирівнаПідручник побудовано на нових концептуальних засадах освіти в Україні з акцентом на практико-орієнтоване навчання. Його зміст розкриває основні завдання та напрями роботи керівника хореографічного колективу відповідно до освітніх потреб та вимог часу. Матеріал поєднує традиційні і нові підходи до навчання хореографії в системі позашкільної освіти, містить розробки конспектів занять та іншу допоміжну інформацію, корисну в роботі хореографа. Підручник-практикум побудований на принципах стабільності і мобільності та виконує освітню, розвивальну, виховну і дослідницьку функції. Матеріал призначений для здобувачів вищої освіти хореографічного профілю мистецького та педагогічного напрямів (галузь знань: 02 Культура і мистецтво, 01 Освіта/Педагогіка), викладачів закладів освіти, практиків (учителів хореографії, керівників дитячих хореографічних колективів), аспірантів.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів»(Бердянський державний педагогічний університет, 2015) Онищенко, Сергій ВікторовичУ методичних рекомендаціях подані: навчальна програма, рекомендації до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Комп’ютерне моделювання технічних об’єктів". Призначений для підготовки студентів спеціальності 6.010103 – технологічна освіта денної форми навчання.