Перегляд за Автор "Анастасова, Наталя Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЛогоритміка з методикою та ігри в логопедичній роботі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП «Логопедія. Спеціальна психологія» 3, 4 курси(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Анастасова, Наталя МиколаївнаМета та предмет курсу: метою є формування у здобувачів вищої освіти системи знань про особливості розвитку та корекції немовленнєвих психічних процесів і мовленнєвої функціональної системи в дітей з особливими освітніми потребами засобами логоритміки, оволодіння методикою організації, проведення логоритмічної роботи та організація і проведення логопедичних ігор; предметом є особливості порушень загальної та тонкої довільної моторики осіб із різноманітними мовленнєвими порушеннями, принципи та засоби логоритмічного виховання та логопедичних ігор в системі реабілітаційних методик.
- ДокументЛогоритміка та ігри в логопедичній роботі : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП «Дошкільна освіта. Логопедія»(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Анастасова, Наталя МиколаївнаМета та предмет курсу: метою є формування у здобувачів вищої освіти системи знань про особливості розвитку та корекції немовленнєвих психічних процесів і мовленнєвої функціональної системи в дітей з особливими освітніми потребами засобами логоритміки, оволодіння методикою організації, проведення логоритмічної роботи та організація і проведення логопедичних ігор; предметом є особливості порушень загальної та тонкої довільної моторики осіб із різноманітними мовленнєвими порушеннями, принципи та засоби логоритмічного виховання та логопедичних ігор в системі реабілітаційних методик.
- ДокументОрганізація та планування роботи фахівців спеціальної та інклюзивної роботи : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОП «Логопедія. Спеціальна психологія»(БДПУ, Запоріжжя, 2023) Анастасова, Наталя МиколаївнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування у здобувачів уявлень про сучасні підходи до організації та планування роботи фахівців спеціальної та інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти, закладах з інклюзивною формою навчання та ознайомлення з організацією взаємодії фахівців з батьками та учасниками освітньо-корекційного процесу.
- ДокументПрактикум з розвитку дрібної моторики у дітей з особливими освітніми потребами : силабус навчальної дисципліни для ОП «Дошкільна освіта. Логопедія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Анастасова, Наталя МиколаївнаМета та предмет курсу: метою є ознайомлення майбутніх фахівців в галузі спеціальна освіта з методикою розвитку дрібної моторики й координації рухів пальців рук дітей з особливими освітніми потребами; предметом є система розвитку тонких рухів пальців рук дітей з особливим освітніми потребами, що є важливим стимулом мовленнєвого розвитку, сприяє покращенню артикуляційної моторики, підготовці кисті руки до письма і, що важливо, є потужним засобом підвищення працездатності кори головного мозку.
- ДокументПрактикум з розвитку дрібної моторики у дітей з особливими освітніми потребами : силабус навчальної дисципліни для ОП «Логопедія. Спеціальна психологія» на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Анастасова, Наталя МиколаївнаМета та предмет курсу: метою є ознайомлення майбутніх логопедів з методикою розвитку дрібної моторики й координації рухів пальців рук дітей з особливими освітніми потребами; предметом є система розвитку тонких рухів пальців рук дітей з психофізичними вадами, що є важливим стимулом мовленнєвого розвитку, сприяє покращенню артикуляційної моторики, підготовці кисті руки до письма і, що важливо, є потужним засобом підвищення працездатності кори головного мозку.
- ДокументПсихолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності спеціального педагога(Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019) Сизко, Ганна Іванівна; Анастасова, Наталя МиколаївнаУ статті теоретично проаналізовані та зазначені дефініції, такі як: «професійне становлення особистості, компетентність, професійна компетентність вчителя». Визначені структурні компоненти професійної компетентності, а саме: теоретичний передбачає глибокі знання у галузі спеціальної педагогіки, спеціальної психології, логопедії; технологічний передбачає використання набутих знань у практичній діяльності та особистісний в якому зазначаються важливі особистісні характеристики спеціального педагога-логопеда. Визначені критерії та рівні розвитку професійної компетентності майбутніх спеціальних педагогів-логопедів. На основі запропонованої структури професійної компетентності, розроблена та впроваджена методика дослідження професійної компетентності серед здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2023) Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Вікторівна ; Загуіна-Візер, Яна ; Зінченко, Тетяна ; Калініна, Світлана; Сизко, Ганна Іванівна; Кара, Віолета; Ковальова, Ольга; Зінченко, Юлія ; Кругліна, Надія; Маслянка, Ольга; Мельник, Владислава; Онуферко, Юлія ; Удич, Зоряна; Останіна, Ніна; Очеретенко, Поліна ; Григор'єва, Наталя ; Єськова, Тетяна Леонідівна; Малярчук, Наталя; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Романовська, Людмила; Самойленко, Інна Олександрівна; Старинська, Олена Віталіївна; Бузюк, Мар'яна ; Петрочко, Жанна ; Романенко, Світлана ; Захарова, Наталя Миколаївна; Межуєва, Любов; Мищак, Людмила; Сердюченко, Анастасія; Петровська, Катерина Володимирівна; Супрун, Дар'я; Подаваленко, Алла ; Зеленська, Людмила ; Білера, Наталія; Порядін, Євгеній ; Вайнола, Ренате; Скіпальська, Галина ; Суровцева, Ірина ; Хлєбік, Світлана; Баранник, Лілія ; Ковбаса, Леся ; Николаєва, Валентина; Рубль, Наталя ; Солод, Анастасія; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мельничук, Алла Богданівна; Червона, Катерина ; Кузьмін, Віктор ; Кузьміна, Марія ; Шепель, Надія ; Коваль, Соломія ; Лопатинська, Наталія ; Лазаренко, Вікторія ; Мицик, Ганна Михайлівна; Лахно, Наталія ; Анастасова, Наталя Миколаївна; Литв'яков, Михайло ; Єфименко, Микола Миколайович; Олійник, Катерина ; Побережна, Олена ; Ревуцька, Олена Володимирівна; Малуєва, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кашкарьова, Анна; Омельченко, Ірина ; Кобильченко, Вадим ; Біленька, Вікторія ; Вусик, Ганна Леонідівна; Когут, Анна ; Козакова, Аліна ; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Михайловська, Оксана ; Байдарова, Ольга; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк. Наталя Юріївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Співак, Любов МиколаївнаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументФормування життєвих компетентностей у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру засобами ерготерапії(Baltija Publishing, 2023) Анастасова, Наталя Миколаївна; Самсонова, КатеринаУ статті розкривається проблема самообслуговування дітей з розладами аутистичного спектру та подальша їх адаптація до дорослого життя. Здійснено теоретико-експериментальний огляд та узагальнено результати дослідження з проблеми формування життєвих компетентностей у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру.
- ДокументФормування життєвих компетентностей у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектру засобами ерготерапії(Наукові перспективи, 2022-07) Анастасова, Наталя Миколаївна; Самсонова, КатеринаУ статті визначено особливості розвитку життєвих компетентностей у дітей з розладами аутистичного спектру, а також здійснено детальний огляд науково-прикладної літератури з визначеної проблеми дослідження. Також запропонована авторами методика для покращення розвитку життєвих компетентностей у дітей з розладами аутистичного спектру та надані методичні рекомендації батькам для використання ерготерапії вдома.