Перегляд за Автор "Келембет, Раїса"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPеалізація індивідуального підходу в процесі самостійної роботи студентів немовних закладів вищої освіти(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Тернавська, Лілія; Келембет, РаїсаСтаттю присвячено пошуку ефективних шляхів організації самостійної роботи студентів немовних закладів освіти. Автор зазначає, що модернізація національної освіти потребує врахування інтеграційних процесів у європейський і світовий простір. У зв’язку з цим необхідно забезпечити сучасне ставлення до стандартів освіти, змінити зміст навчання, внести корективи щодо спрямованості освітнього процесу, затвердити особистісно-орієнтовану педагогічну систему, впровадити інноваційні методи навчання. Головною метою навчання іноземним мовам у вищих немовних закладах є підготовка фахівців до практичного володіння з професійно орієнтованою іноземною мовою. Тобто, опанування іноземною мовою розглядається як набуття студентами комунікативної компетентності для практичного користування іноземною мовою, а саме: працювати з відповідною іншомовною літературою з фаху, брати участь у бесідах та міжнародних конференціях, писати статті іноземною мовою, листуватися з іноземними партнерами. У контексті індивідуально орієнтованого підходу до навчання іноземним мовам у теорії та практиці викладання виділяються концепції автономного навчання. До основних цілей індивідуалізації самостійного навчання студентів іноземної мови відносять такі: заповнення прогалин у рівні володіння іншомовним мовленням і своєчасне усунення відставання; розвиток інтелектуального кругозору, психічних якостей особистості студентів, які відіграють провідну роль в оволодінні іншомовним мовленням; формування індивідуального стилю оволодіння іншомовним мовленням; створення позитивного емоційного фону освітнього процесу. Необхідність самостійної роботи в процесі оволодіння мовленнєвою компетентністю у закладах вищої освіти зумовлена ще й скороченням аудиторних годин та збільшенням кількості студентів мовних груп. Дослідження теорії та практики навчання іноземної мови студентів показують, що впровадження в освітній процес трьох основних типів різнорівневих видів самостійної роботи (копіювального, відтворювального та творчого) є цілком доцільним.
- ДокументАнгло-американські запозичення з формантом -ing у різносистемних мовах як прояв мовної експансії(Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Білоусова, Вікторія; Келембет, РаїсаСтаття присвячена проблемам запозичення і асиміляції формально і семантично складних запозичень в різносистемних мовах на прикладі англомовних запозичень з формантом -ing в польській, французькій, українській та російській мовах. Виконано аналіз на фонетичному, морфо-семантичному, лексико-семантичному і словотвірному рівнях.