Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Коваль, Карина Валентинівна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 37
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних методів навчання в системі розвитку фізичних якостей здобувачів початкової освіти
    (Перспективи та інновації науки, 2024) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Коваль, Карина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність проблеми використання інноваційних методів навчання в системі освіти, проаналізовано вимоги Державного стандарту початкової освіти щодо реалізації фізкультурної освітньої галузі, визначено провідну мету організації освітнього процесу в Новій українській школі, описано психологічні та фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку.Проаналізувавши науково-педагогічну літературу нам вдалось визначити провідні тенденції сучасної освіти, окреслити ряд проблем, що постають перед педагогами, зокрема: низька мотивація здобувачів початкової осв іти до навчання, надання переваги спілкування в мережі Інтернет, інформатизація суспільства тощо.Обґрунтовані поняття «метод» та «методичний прийом», визначено класифікацію загальноприйнятих методів, що застосовуються на уроках фізичної культури. Зокрема,вони об’єднуються у три взаємопов’язані групи методів: словесні (розповідь, бесіда, озвучування команди та рахунку тощо), наочні (демонстрація виконання практичної вправи вчителем, перегляд відео, ознайомлення з плакатами та іншим дидактичним матеріалом тощо) та практичні (колективне та індивідуальне розучування вправ, інтервальні тренування, змагання та естафети, вивчення вправи в цілісній системі та за частинами тощо). Схарактеризовано поняття «інноваційні методи навчання», визначена відмінність традиційного навчання від освітньої діяльності, що ґрунтується на основі інновацій у сфері освіти. Спираючись на результати наукової діяльності інших вчених та власний життєвий досвід визначили, що до сучасних інновацій, що застосовуються в рамках реалізації фізкультурної освітньої галузі, належать ігрові та сюжетно-рольові, інтерактивні та проєктні методи, використання інформаційно-комунікативних технологій (штучного інтелекту, онлайн-сервіси та дистанційні платформи), а також досліджено особливості модернізації системи загальноприйнятих розвивальних вправ практичного характеру.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних методів в початковій школі на уроках української мови
    (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2024-11) Коваль, Карина Валентинівна; Беженарь, Лілія Сергіївна
    У тезах проаналізовано значення інтерактивних методів навчання в початковій школі на уроках української мови та їх вплив на розвиток ключових компетентностей здобувачів початкової освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Виховання толерантності у здобувачів початкової освіти в контексті сучасних соціокультурних викликів
    (Вісник науки та освіти, 2025) Коваль, Карина Валентинівна
    У статті досліджується проблема виховання толерантності у здобувачів початкової освіти в умовах сучасних соціокультурних викликів, що виникли внаслідок глобалізації, науково-технічного прогресу та зміною соціальних норм. Особлива увага зосереджена на тому, що процес формування толерантності має важливе значення саме в початковій школі, оскільки в цей період закладаються основи морального світогляду та соціальної взаємодії дітей. Підкреслюється важливість розвитку у молодших школярів таких соціально значущих якостей, як емпатія, повага до різноманіття, здатність до конструктивного діалогу та взаєморозуміння, які є компонентами толерантності та сприяють формуванню гармонійних взаємостосунків. Детально проаналізовано соціокультурні зміни, що впливають на освітній процес, зокрема, виклики, що пов’язані з вимушеною міграцією, розвитком цифрових технологій, інклюзією та іншими соціальними трансформаціями. Досліджуються нові вимоги до освітньої системи, яка має враховувати культурне різноманіття та сприяти інтеграції дітей із різних соціальних груп, у тому числі внутрішньо переміщених осіб. Окремо звертається увага на роль цифрових технологій у процесі виховання толерантності, зокрема на їх використання для ознайомлення учнів з різними культурами та цінностями, а також на важливість критичного мислення в умовах інформаційної перевантаженості. Важливим аспектом виховання толерантності є розвиток емоційного інтелекту учнів, що сприяє формуванню емпатії та взаємоповаги до інших. Розглядаються також інноваційні підходи до навчання, що включають використання сучасних технологій для знайомства з різними культурами, а також методи, які допомагають дітям адаптуватися до змін у суспільстві та розвивати навички конструктивної комунікації. У статті акцентується увага на значущості міжособистісної взаємодії та підтримки з боку представників освітнього закладу, що дає змогу учням не тільки отримувати знання, а й формувати моральні та соціальні навички, необхідні для гармонійного співіснування в багатокультурному середовищі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Виховний потенціал позаурочної діяльності здобувачів початкової освіти
    (Global And Regional Aspects Of Sustainable Development : Copenhagen, Denmark, 2024-12) Коваль, Карина Валентинівна
    У тезах проаналізовано значення позаурочної діяльності в системі початкової освіти як важливого чинника гармонійного розвитку особистості учня. Окреслено виховний потенціал позаурочної активності, яка сприяє формуванню ключових компетентностей, зокрема соціальної взаємодії, емоційного розвитку, лідерських якостей і моральних цінностей.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Впровадження інноваційних методів навчання в початковій школі
    (Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2024-06) Коваль, Карина Валентинівна; Поліщук, Катерина Володимирівна
    У тезах розглядається необхідність впровадження інноваційних методів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації концепції Нової української школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості загальної середньої освіти: нормативно-правовий аспект
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Коваль, Карина Валентинівна
    У тезах проаналізовано нормативно-правове забезпечення якості загальної середньої освіти в Україні. Окреслено роль Державної служби якості освіти у моніторингу та оцінці освітньої діяльності закладів освіти відповідно до законодавчих норм.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Загальні підходи до визначення поняття «толерантність» в сучасній системі освіти
    (Запорізький національний університет, 2024-10) Коваль, Карина Валентинівна
    У тезах проаналізовано різні підходи до трактування поняття «толерантність», охоплюючи психологічні, соціальні, педагогічні та етичні аспекти. Узагальнено погляди науковців щодо толерантності як особистісної якості, соціального явища та принципу організації освітнього процесу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади реформи Нової української школи
    (Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2024-11) Коваль, Карина Валентинівна; Різниченко, Маргарита Євгеніївна
    У тезах визначено, що освіта є фундаментальною основою розвитку сучасного суспільства. В Україні особливого значення набуває реформа початкової школи, яка покликана забезпечити якісну підготовку учнів до викликів майбутнього.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мистецтво та мистецька освіта в сучасному європейському соціокультурному просторі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025-04) Омельченко, Анетта Іванівна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Бузова, Олена Дмитрівна; Замашнюк, Віктор Олександрович; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Бакум, Вікторія Ахмаджанівна; Вовк, М. П.; Королик-Бойко, Леся; Зубчук, А. І.; Петрик, Кристина Юріївна; Коваль, Карина Валентинівна; Качерова, Ольга Георгіївна; Софроній, З. В.; Шевцова, О. Б.; Шершова, Т. В.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Очеретенко, Полина Віталіївна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Добровольська, Р. О.; Швець, І. Б.; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, І. О.; Сюй, Бінцзе; Барболін, М. О.; Дудник, Є. І.; Кулікова, С. В.
    До збірника увійшли доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: «Актуальні дискурси методики викладання мистецтв: традиції та європейська інтеграція», «Міжкультурна комунікація та популяризація національно-патріотичних цінностей в умовах формальної, неформальної та інформальної освіти», «Сучасні аспекти розвитку цифрових технологій в мистецькій освіті», «Штучний інтелект та майбутнє мистецької освіти: теорія і практика», «Виконавська майстерність майбутнього вчителя мистецьких дисциплін».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Моніторинг якості освіти: виклики та сучасні тенденції
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-05) Коваль, Карина Валентинівна; Кононенко, Марина Олегівна
    У тезах розглядаються особливості моніторингу якості освіти, його роль у виявлені сильних та слабких сторін надання освітніх послуг, а також проблеми, пов’язані з реалізацією освітнього процесу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Національно-патріотичне виховання здобувачів початкової освіти засобами музичного мистецтва
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Коваль, Карина Валентинівна
    У тезах теоретично обґрунтовано особливості національно-патріотичного виховання здобувачів початкової освіти засобами музичного мистецтва. Проаналізовано фрагмент одного із підручників для учнів 4 класів ЗЗСО щодо формування національно-патріотичних цінностей, визначено переваги послідовного та систематичного виховного впливу на учнів початкових класів засобами музичного мистецтва.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, Леся
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Коробова, Ольга; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Гусак, Наталія; Дегтярьова, Любов; Кизь, Наталія; Нємцева, Наталія; Олійник, Олена; Федорова, Ірина; Басюк, Наталія; Горецька, Олена Віталіївна; Кабанова, Дар’я; Меліхова, Валерія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Юдіна, Ася; Беженарь, Лілія; Безрукава, Анастасія; Довгопол, Юліана; Дубовікова, Ангеліна; Гоменюк, Дар’я; Качаєва, Владислава; Кобзар, Діана; Коваль, Карина Валентинівна; Красовська, Валентина; Лупир, Діана; Малиш, Яна; Мороз, Юлія; Нагаєнко, Лілія; Науменко, Анастасія; Патика, Вікторія; Романова, Оксана; Рехлецька, Діана; Сапранкова, Катерина; Соколенко, Анастасія; Сомова, Анастасія; Удовенко, Анна; Хомин, Олеся; Черкес, Ольга; Чорна, Вікторія; Шеремен, Ольга; Шибінська, Софія; Шило, Анжела; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Якимець, Марія; Білоконь, Яна; Висікайло, Тетяна; Владимирова, Алла; Горбатюк, Ольга; Гришина, Аліна; Джураєва, Яніна; Дзигалюк, Карина; Дзюба, Світлана; Дроздова, Валерія; Іванова, Олена; Качерова, Ольга Георгіївна; Козлова, Катерина; Кононенко, Марина; Кириленко, Олександра; Люта, Діана; Мартинюк, Леся; Поліщук, Катерина; Полтавець, Вікторія; Сенченко, Владислав; Соколенко, Анастасія; Ткачук, Інна; Петрик, Крістіна Юріївна; Бондар, Юлія; Нестеренко, Марина Миколаївна; Хланта, Євгенія; Співак, Любов Миколаївна; Бондар, Юлія; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Шукатка, Оксана; Підгурська, Валентина; Барановська, Ірина
    У збірнику вміщено матеріали доповідей і повідомлень Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах змінненої реальності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-11) Чемоніна, Лада В'ячеславівна; Бородін, Олексій; Верьовка, Наталя; Войтко, Єва; Сергієнко, Наталія; Яковенко, Георгій; Коробов, Михайло; Коробова, Ольга; Мачинська, Наталія; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Гогоц, Дарина; Горбань, Катерина; Грунтківський, Анатолій; Завгородня, Наталя; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Мельник, Ольга; Некіга, Лариса; Сапранкова, Катерина; Співак, Любов Миколаївна; Стрільчук, Оксана Володимирівна; Черезова, Ірина Олександрівна; Боршош, Євгенія; Бублікова, Софія; Головата, Ксенія; Голубовська, Ірина; Горяніна, Вероніка; Демещик, Олена; Дорошенко, Данііл; Дьоріна, Ангеліна; Жижема, Анастасія; Захарчук, Аліна; Захарчук, Марина; Кандибка, Анжеліка; Нестеренко, Марина Миколаївна; Кобець, Аліна; Козлова, Катерина; Коваль, Карина Валентинівна; Кириленко, Олександра; Коркошко, Вадим; Красовська, Валентина; Куза, Андріан; Куза, Андріан; Кульбач, Лариса; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Лопан, Сергій; Лупир, Діана; Максютенко, Діана; Малиш, Яна; Пальчикова, Олександра; Мосюк, Дарія; Павленко, Олена; Петрик, Крістіна Юріївна; Поліщук, Катерина; Поліщук, Катерина; Пушкар, Надія; Рубцова, Ангеліна; Сапранкова, Катерина; Скорих, Ксенія; Соколенко, Анастасія; Стефанишин, Тетяна; Ткаченко, Марина; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федорченко, Анастасія; Чернецова, Валерія; Чмельова, Наталія; Швед, Ольга; Швидка, Людмила; Шило, Анжела; Ярема, Олена; Алієва, Емілія; Барболін, Микола; Бузова, Олена Дмитрівна; Григорович, Ольга; Грищенко, Любов; Землякова, Настасія; Ісланкіна, Євгенія; Ковалевська, Світлана; Костєвіч, Сергій; Михайлишин, Оксана; Некіга, Лариса; Очеретенко, Поліна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Панченко, Дар’я; Пивоваров, Сергій, Григор'єва Вікторія; Проценко, Дарина; Сидорук, Антон; Фімушкін, Владислав; Хомишак, Юлія; Шпирко, Сніжана; Крижко, Василь Васильович; Федорик, Вікторія Володимирівна; Буткова, Ольга; Недзведовська, Ольга; Крючкова, Юлія Вячеславівна; Романова, Оксана; Васьків, Сільвія; Підгурська, Валентина; Качерова, Ольга Георгіївна; Омельченко, Анетта Іванівна; Перетяга, Людмила; Кіт, Галина; Малінка, Олена
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Конференцію було присвячено актуальним питанням здійснення освітнього процесу в умовах зміненої реальності. Матеріали конференції стануть у нагоді майбутнім педагогам та вчителям початкової школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація безпечного освітнього простору в початковій школі в умовах воєнного стану: тенденції та перспективи розвитку
    (Перспективи та інновації науки, 2024) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Попова, Ольга Іванівна; Коваль, Карина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність потреби організації безпечного освітнього простору в початковій школі в умовах воєнного стану; встановлено низку проблем, що постали перед адміністрацією закладів загальної середньої освіти в невизначених умовах. Проаналізовано загальний підхід до розуміння поняття «безпечний освітній простір», констатовано, що в умовах сьогодення воно потребує переосмислення та розширення.Досліджено особливості трактування поняття «безпечне освітнє середовище» в нормативно-правових документах, зокрема в Законі України «Про повну загальну середню освіту» та Указі Президента України «Про національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середо-вища у новій українській школі». Визначено ключові завдання модернізації управлінського аспекту з метою організації комфортного та безпечного простору для всіх учасників освітнього процесу, що спонукає до навчання, всебічного розвитку та пізнавальної активності. Спираючись на досвід управлінців у сфері освіти, актуалізовановажливість систематичного контролю за рівнем безпеки освітнього простору незалежно від форми організації навчання. Проаналізувавши науково-педагогічну літературу, вдалось визначити три основні взаємопов’язані компоненти безпечного освітнього середовища: фізична безпека – система умов, що створює стан захищеності освітнього закладу та учасників освітнього процесу від загроз соціального, техногенного та природного характеру (облаштування укриттів,розробка планів евакуації, організація превентивних заходів, зміна форми навчання тощо); психологічна безпека – стан освітнього простору, вільного від психологічного насильства та негативних впливів (заходи щодо адаптації дітей у школі, протидія булінгу, розвиток міжособистісної взаємодії тощо); інформаційна безпека – система дій, спрямована на захист особистої інформації від неправомірного використання (розвиток критичного мислення, формування вміння працювати з інформацією, реагування на дезінформацію тощо).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація роботи асистента вчителя початкових класів: силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Лесик, Анжеліка Сергіївна; Коваль, Карина Валентинівна
    Предмет навчальної дисципліни: теоретико-методичні засади професійної діяльності асистента вчителя початкових класів. Метою навчальної дисципліни є удосконалення професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в системі планування освітнього процесу в інклюзивному класі, супроводі та підтримці учнів з особливими освітніми потребами, з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей розвитку, вимог до безбар’єрного освітнього середовища та ефективної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості використання ігрових технологій на заняттях фізичного виховання в початковій школі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-04) Коваль, Карина Валентинівна; Бєлова, Наталя Євгенівна
    У тезах проаналізовані особливості впровадження ігрових технологій на уроках фізичної культури в початковій школі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості внутрішньошкільного контролю в умовах дистанційного навчання
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-05) Коваль, Карина Валентинівна; Поліщук, Катерина Володимирівна
    У тезах розглядається проблема організації внутрішньошкільного контролю в умовах дистанційного навчання, що стало актуальним через поширення цифрових технологій та змін освітніх підходів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості організації дистанційного навчання в Новій українській школі
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-05) Коваль, Карина Валентинівна
    У тезах проаналізовано вплив цифрових технологій на якість освіти, мотивацію учнів та можливості їх взаємодії з учителями. Визначено переваги та недоліки дистанційного навчання, а також окреслено стратегічні напрями його впровадження в закладах загальної середньої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Особливості організації освітнього процесу на засадах діяльнісного підходу
    (Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2024-06) Коваль, Карина Валентинівна; Кононенко, Марина Олегівна
    У тезах проаналізований діяльнісний підхід як одна з ключових інноваційних форм організації освітнього процесу в межах Нової української школи. Визначено основні переваги цього підходу, зокрема розвиток критичного мислення, формування ключових компетентностей та практичне застосування отриманих знань.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback