Перегляд за Автор "Кондратьєва, Олена Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПрофесійна педагогічна підготовка майбутнього вчителя у контексті діалогу культур(Полтава : ПДАУ, 2024) Кондратьєва, Олена МихайлівнаПрофесійна підготовка майбутніх учителів має відбуватись у контексті діалогу культур та в умовах ефективної міжкультурної взаємодії студентів.
- ДокументФормування англомовної лексичної компетентності майбутніх енергетиків(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Кондратьєва, Олена МихайлівнаФормування професійної лексичної компетентності майбутніх спеціалістів- енергетиків наразі обумовлено глобалізацією освітнього простору вищої освіти та необхідністю формування навичок комунікації з представниками інших країн. В умовах інтеграції України у світову економіку володіння англійською мовою стає критично важливим для фахівців енергетичної галузі. Формування навичок англомовної професійної комунікації сприяє особистісному професійному зростанню та саморозвитку. Дана стаття розглядає застосування контекстуального та тематичного підходів до формування лексичної компетентності майбутніх спеціалістів-енергетиків у процесі вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», адже саме такі підходи допомагають майбутнім спеціалістам в енергетичній сфері не лише засвоїти професійну англомовну лексику, але й ефективно застосовувати її на практиці, що сприяє їхньому професійному розвитку та підвищенню конкурентоспроможності на ринку праці. Описано важливість інтеграції професійних лексичних термінів та кліше на заняттях. Наведено приклади автентичних навчальних матеріалів, які використовуються студентами для ознайомлення з новими лексичними термінами. Визначені основні інтерактивні платформи, які використовуються для створення навчального освітнього середовища в умовах дистанційного навчання, що сприяють подоланню бар’єрів в організації навчального процесі в дистанційному форматі. Особлива увага приділяється методам, які використовуються для організації професійної комунікації в онлайн режимі. Одним із ключових аспектів дослідження є принцип відбору навчального матеріалу та мультимедійних ресурсів, які сприяють мотивації вивчення даної дисципліни. У статті аналізуються результати досліджень з проблеми формування лексичної компетентності, наведено приклади завдань, лексичних термінів та кліше для комунікативних вправ, підкреслюється важливість використання автентичних навчальних матеріалів, технічної документації для формування професійної лексичної компетентності майбутніх спеціалістів-енергетиків. Висновки статті підкреслюють важливість традиційних та інноваційних методів навчання та постійного оновлення та адаптації навчальних матеріалів відповідно до сучасних вимог і тенденцій у викладанні дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)».
- ДокументФормування англомовної лексичної компетенції студентів в умовах дистанційного навчання(Wloclawek, Republic of Poland, 2024) Кондратьєва, Олена МихайлівнаВ умовах євроінтеграційних процесів, розвитку міжнародних відносин відбувається зміна пріоритетів розвитку освіти та програм підготовки майбутніх випускників університетів. Актуальною на сьогодні вважається підготовка компетентної, активної, творчої, особистості майбутнього випускника, зі сформованими soft skills навичками, здатної до здійснення конкурентної професійної діяльності, що спонукає до вивчення англійської мови в умовах вищих закладів освіти, адже іншомовна комунікація є запорукою успішного працевлаштування майбутніх фахівців. Тому, важливим питанням у цьому аспекті є формування лексичної компетенції студентів на заняттях з іноземної мови (за професійним спрямуванням). Для розкриття значень професійних англомовних термінів зазвичай використовуються перекладні методи, які передбачають розкриття значень незнайомих слів та словосполучень. Для співставлення англійських термінів з їхніми українськими еквівалентами в умовах синхронного та асинхронного навчання доцільним є застосування веб-додатків Quizlet, Kahoot, Wordwall, які можуть стати базою віртуальних карток для перекладу та дефініції англомовних професійних термінів.
- ДокументФормування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи (на засадах лінгвокраїнознавчого підходу)(2016) Кондратьєва, Олена МихайлівнаПрофесійна підготовка майбутнього вчителя – це складний, динамічний і безперервний процес, який вимагає урахування сучасних вимог соціуму. Підвищення рівня компетентності майбутніх педагогів є актуальними завданнями сучасної вищої освіти.Полікультурну компетентність майбутніх учителів початкової школи ми розглядаємо як багатокомпонентне особистісне утворення, професійно значущу якість особистості майбутнього вчителя початкової школи, що формується у процесі професійно-педагогічної підготовки на базі засвоєння теоретичних знань щодо своєрідності національної культури власної та іншої країн, трансформацію ціннісних орієнтацій, інтегрованих полікультурних умінь та навичок, які забезпечують толерантне ставлення до представників інших соціальних груп, національностей, релігійних конфесій під час міжкультурної комунікації та здатність вирішувати професійні завдання в умовах глобалізації мультикультурного соціуму. Дослідження присвячено проблемі формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано стан розробленості проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи (на засадах лінгвокраїнознавчого підходу). Дисертація містить результати дослідження формування полікультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено аспекти застосування лінгвокраїнознавчого підходу у процесі формування полікультурної компетентності.
- ДокументІноземна мова (англійська) : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(2023) Кондратьєва, Олена МихайлівнаМета та завдання курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова» є є практичне володіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) : силабус навчальної дисципліни для спеціальності 014 "Середня освіта. Біологія та здоров'я людини" на 2024–2025 н. р.(БДПУ, 2024) Кондратьєва, Олена МихайлівнаМетою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)” є практичне володіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування професійних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
- ДокументІноземна мова (за професійним спрямуванням) : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Кондратьєва, Олена МихайлівнаМета та завдання курсу: практичне володіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для ситуативного та професійного спілкування з метою одержання інформації. У процесі досягнення цієї мети студенти мають оволодіти достатнім рівнем комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, мовленнєвих навичок загального характеру, включаючи навички перекладу, реферування та анотування суспільно-політичних текстів, а також підготовку до подальшої самостійної роботи з мовним матеріалом для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.