Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Матвійчук-Юдіна, Олена"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів
    (Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса Василівна
    Метою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів. Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів. Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних ресурсів у викладанні англійської мови в онлайн-форматі
    (Молодь і ринок, 2024) Дімітрова, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Матвійчук-Юдіна, Олена
    У статті досліджуються можливості використання інтерактивних ресурсів у викладанні англійської мови в онлайн-форматі. З огляду на стрімкий розвиток цифрових технологій та зростання потреби на дистанційне навчання, інтерактивні інструменти, такі як віртуальні дошки, навчальні платформи та онлайн-ігри, відіграють ключову роль у підвищенні ефективності навчального процесу та зацікавленості серед здобувачів освіти. Автори, спираючись на власний досвід викладання в умовах діджиталізації освітнього процесу та гейміфікації основних елементів уроків, аналізують переваги та виклики інтеграції таких ресурсів. Зокрема, інтерактивні технології покращують увагу здобувачів освіти, сприяють розвитку комунікативних навичок та надають можливість персоналізації навчання. Вони допомагають створити навчальне середовище, яке активно залучає учнів у процес навчання, роблячи його більш привабливим та результативним. У статті детально розглядаються популярні освітні сайти та платформи, такі як Story Dice, Wordwall, Babadum, LyricsGaps, Quizizz, з їхніми функціями та можливостями використання. Наприклад, Story Dice може бути використаний для розвитку креативності здобувачів освіти через створення історій, тоді як Quizizz дозволяє організувати інтерактивні вікторини, що підвищує зацікавленість учнів та стимулює їхню активність. Окрема увага приділяється способам інтеграції цих ресурсів у навчальний процес, їх перевагам і недолікам. Наприклад, інтерактивні дошки можуть сприяти візуалізації інформації та активному обговоренню, проте їхнє використання може бути обмежене технічними умовами. Стаття націлена на викладачів англійської мови, які шукають ефективні інструменти для вдосконалення онлайн-викладання та підвищення мотивації здобувачів освіти. З огляду на виклики, з якими стикаються педагоги у цифрову епоху, інтерактивні ресурси можуть стати важливим елементом сучасного навчання, дозволяючи створити гнучкі та адаптивні навчальні програми, які відповідатимуть потребам здобувачів освіти. Зрештою, застосування інтерактивних технологій не лише підвищує якість навчання, але й готує здобувачів освіти до використання сучасних цифрових інструментів у їхній професійній діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сучасні методи “комп’ютерної графіки” в системі підготовки фахівців кібербезпеки
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2019) Матвійчук-Юдіна, Олена
    У статті розкрито напрями використання сучасних інформаційних технологій у процесі створення електронних освітніх ресурсів, зроблено порівняльний аналіз та описано зміст навчальної дисципліни “комп’ютерна графіка” для майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій (ІТ) і кібербезпеки, описано модель формування компетентностей з комп’ютерної графіки з урахуванням вимог міжнародної системи стандартів а саме: Системи якості менеджменту послуг (СЯМ) серії – ISO 9001-15; Системи менеджменту інформаційної безпеки (СМІБ), серії – ISO 2701; індустріальна модель кібербезпеки (Cybersecurity Industry Model USA – 2014), а також запропоновані базові характеристики компетентностей, що відображають вимоги до практично спрямованих навчальних результатів студентів з оволодіння сучасними інформаційними технологіями дизайну, інфографіки, стеганографії та голографії. Узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх бакалаврів кібербезпеки, обґрунтовано та розроблено моделі формування компетентності з комп’ютерної графіки майбутніх бакалаврів кібербезпеки, уточнено компетентності з комп’ютерної графіки майбутніх бакалаврів кібербезпеки. Відповідно до стандартів Індустріальної моделі кібербезпеки уточнено компетентності з комп’ютерної графіки майбутніх бакалаврів кібербезпеки: здатність забезпечувати процес приховування критичної відеоінформації в інформаційно-комунікаційних системах (стеганографія); здатність забезпечувати процеси голографічного захисту інформаційних ресурсів інформаційно-комунікаційних системах (голографія); здатність до розробки, забезпечення та підтримання різних класів та видів систем інфографіки. Представлено підхід до системи формування компетентностей, що встановлює межу для професійного і сучасного сприйняття ІТ галузі. Підкреслено сучасні аспекти підготовки ІТ- фахівців за умов ефективної системи фахово-орієнтованого навчання, упровадження системи якості менеджменту, інформатизації освітніх процесів, що чітко визначають теоретичні засади інформаційно-аналітичної підтримки навчального процесу підготовки майбутніх бакалаврів кібербезпеки. Зазначені процеси повинні реалізовуватись на базі єдиного інформаційного простору та інтегрованих інформаційних ресурсів навчального закладу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інтеграція штучного інтелекту в процес онлайн-навчання
    (Молодь і ринок, 2023) Кім, Артур; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена
    Стаття досліджує сучасні технології штучного інтелекту, які впроваджуються в сфері онлайн-навчання. Основна увага приділяється аналізу впливу цих технологій на якість навчання та доступність освітніх ресурсів. Важливим аспектом є визначення переваг і обмежень використання штучного інтелекту для різних категорій студентів та викладачів. У сучасній ері активного технологічного прогресу особливу увагу приділяють штучному інтелекту (ШІ) та його впливу на різні аспекти життя, зокрема, на освіту. Онлайн-навчання як один із ключових сегментів освіти виявляє потенціал ШІ у перетворенні традиційних педагогічних методів та наданні можливості досягнення знань всім охочим, незалежно від їхнього місця перебування чи матеріальних ресурсів. Використання ШІ в онлайн-навчанні стає актуальним та обіцяючим напрямом для подальших досліджень і розвитку цієї галузі. У статті надається прогноз можливих майбутніх напрямів розвитку систем онлайн-навчання, що базуються на штучному інтелекті. Дослідження вказує на значущий потенціал використання ШІ у навчальному процесі, його здатність трансформувати традиційні педагогічні методи та забезпечити доступ до знань для широкого кола користувачів незалежно від їхнього місця перебування чи ресурсів.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback