Перегляд за Автор "Мирошниченко, Володимир Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)(Київ : Центр учбової літератур, 2015) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчальний посібник «Використання сучасних інформаційних технологій: формування мультимедійної компетентності (для спеціальності – Історія)» присвячений основним питанням підготовки учителя історії до сучасного процесу навчання в школі, що характеризується широким залученням інформаційних технологій. Він містить матеріал теоретичного і практичного характеру, необхідний учителю в повсякденній професійній діяльності. Поглиблено розглядаються сучасні прийоми, методи і технології мультимедійного навчання історії. Наводяться практичні рекомендації щодо роботи у програмах Microsoft Office, з електронними програмними засобами, у пошукових сервісах мережі Інтернет. Посібник розрахований на студентів, викладачів педагогічних навчальних закладів і вчителів історії
- ДокументМоделювання процесу навчання дисципліни "Захист України" : силабус навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 014.16 Середня освіта (Захист України) на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичМетою курсу «Моделювання процесу навчання дисципліни "Захист України"» є формування професійних компетентностей у майбутніх викладачів захисту України з питань планування, педагогічного моделювання, ознайомлення з методиками підбору та використання інструментарію для забезпечення ефективного навчання за сучасними стандартами та програмами. У силабусі детально описано 12 змістових модулів курсу, систему оцінювання та список рекомендованих джерел
- ДокументМіжнародне освітнє право у схемах та таблицях(ЦУЛ, 2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчальний посібник розкриває у доступній схематичній формі основні аспекти міжнародного освітнього права. Він висвітлює питання джерел, суб’єктів та системи міжнародного освітнього права. Велику увагу у цьому посібнику приділено європейському освітньому простору, міжнародним угодам Ради Європи та Європейського Союзу у сфері освіти. Посібник має на меті закласти основи розуміння сучасного міжнародного освітнього права. Він буде корисним для здобувачів вищої юридичної та педагогічної освіти, для науково-педагогічних працівників та всіх учасників освітніх правовідносин, усіх хто має потребу у набутті широкого кола знань про міжнародне освітнє право.
- ДокументМіжнародне приватне право у схемах і визначеннях(Київ : Центр учбової літератури, 2018) Мирошниченко, Володимир ОлександровичУ навчальному посібнику «Міжнародне приватне право у схемах і визначеннях» у доступній формі викладено матеріал однієї з найскладніших юридичних дисциплін. У вигляді схем, таблиць та визначень основних понять розкриваються питання загальних положень, джерел, колізійних норм, суб’єктів та об’єктів міжнародного приватного права. Навчальне видання підготовлене на основі чинного законодавства України (1 травня 2018 року), міжнародних договорів з питань приватноправових відносин, законодавства і судової практики деяких іноземних держав. Для студентів та аспірантів юридичних факультетів, що вивчають міжнародне приватне право; для викладачів, що спеціалізуються на викладанні міжнародного права та міжнародної економіки; для юристів-практиків та всіх хто цікавиться проблемами міжнародного приватного права.
- ДокументМіжнародне торгове право у схемах, таблицях і визначеннях(Київ : Центр учбової літератури, 2020) Мирошниченко, Володимир ОлександровичУ навчальному посібнику «Міжнародне торгове право у схемах, таблицях і визначеннях» у доступній формі розкриваються питання загальних положень, джерел, принципів, суб’єктів та об’єктів міжнародного торгового права, права Світової організації торгівлі та інших міжнародних торгових організацій, а також правового регулювання торговельних відносин між Україною та Європейським Союзом. Навчальне видання підготовлене на основі міжнародних договорів з питань публічно-правових та приватно-правових торговельних відносин, вітчизняного національного законодавства, нормативно-правових актів і судової практики деяких іноземних держав. Для здобувачів освіти юридичних факультетів, що вивчають міжнародне торгове право; для викладачів, що спеціалізуються на викладанні міжнародного права та міжнародної економіки; для юристів-практиків та всіх хто цікавиться проблемами міжнародного торгового права.
- ДокументОсвітнє право : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік, спеціальність 081 Право(БДПУ, 2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичМетою викладання навчальної дисципліни «Освітнє право» є ознайомлення здобувачів освіти з основними проблемами освітнього права як актуального напрямку сучасної юриспруденції; засвоєння знань про суб’єктивне право на освіту, джерела освітнього законодавства, об’єктивне освітнє право, правовідносини з приводу освіти, систему та стан освіти в Україні. Основними завданнями вивчення дисципліни «Освітнє право» є : - закласти основи освітньо-правового аспекту підготовки майбутніх педагогів та юристів; - сформувати у здобувачів освіти структуровані знання щодо суті й соціального значення системи освіти України, сучасних тенденцій її нормативно-правового розвитку; - виробити правничі навички щодо забезпечення процесу навчання та виховання з урахуванням світових освітніх тенденцій.
- ДокументОсвітнє право у схемах та таблицях(Київ : Центр учбової літератури, 2020) Мирошниченко, Володимир Олександрович; Мирошниченко, Юлія Артурівна; Фролов, Юрій МиколайовичНавчальний посібник «Освітнє право» розкриває у доступній схематичній формі основні питання освітнього права. Він охоплює загальні положення освітнього права, джерела освітнього права, освітні правовідносини, правові засади державної політики України у сфері освіти, управління освітою, міжнародно-правові стандарти у сфері освіти, систему та стан освіти в Україні та світі. Посібник має на меті закласти основи освітньо-правових аспектів підготовки майбутніх педагогів, юристів, управлінців через формування у здобувачів освіти системи компетентностей щодо змісту правового регулювання суспільних відносин у сфері освіти. Він також буде корисним для науково-педагогічних працівників, педагогів та всіх учасників освітніх правовідносин, усіх хто має потребу у набутті широкого кола знань про освітнє право.
- ДокументПравознавство(Київ : Центр учбової літератури, 2018) Мирошниченко, Володимир Олександрович; Макаренко, Тамара Петрівна; Іванова, Наталя Сергіївна; Федчиняк, Артур Олександрович; Линник, Григорій Миколайович; Каменський, Дмитро Васильович; Дудорова, Катерина Борисівна; Фролов, Юрій МиколайовичНавчальний посібник «Правознавство» розкриває основні питання загальної теорії держави і права, історії держави і права України, державного права деяких зарубіжних країн та різних галузей вітчизняного права, що є найбільш необхідними саме для фахової підготовки майбутнього педагога. Текст посібника складено на основі навчальних програм для неюридичних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також згідно із законодавством України станом на 1 жовтня 2018 року. Кожен розділ посібника містить у собі лекцію та практичне заняття. Посібник має на меті надання широких теоретичних знань і практичних правових компетентностей студентам педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Він також буде корисним для всіх хто має потребу у набутті базових правових знань.
- ДокументТренажер для формування просторової компетентності учнів на основі шкільного курсу історії України(Запоріжжя : СТАТУС, 2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичНавчально-методичний посібник є комплексом завдань для формування та розвитку просторової (картографічної) компетентності учнів. У посібнику презентується добірка дидактичних завдань за картосхемами та відповідями до них. Дані тренувальні завдання складені у форматі ЗНО (НМТ) з історії України. Для здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, вчителів історії та всіх, хто цікавиться питаннями просторової складової вітчизняної історії.
- ДокументШкільний курс правознавства з методикою навчання правознавства : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік, спеціальність: 014 Середня освіта (Історія)(2024) Мирошниченко, Володимир ОлександровичСилабус «Шкільний курс правознавства з методикою навчання правознавства» містить детальний опис шести змістових модулів даного предмету, політику курсу, систему оцінювання та список рекомендованих джерел. Метою курсу «Шкільний курс правознавства з методикою навчання правознавства» є здобуття майбутніми вчителями історії та правознавства знань про структуру шкільної правової освіти, що відображається у навчальних програмах, підручниках, посібниках. Також під час вивчення дисципліни у здобувачів освіти має сформуватися розуміння мети навчання шкільних правознавчих курсів, розділів, окремих уроків. Окрема увага буде приділятися методиці викладання правознавства у базовій загальноосвітній та профільній школі.
- ДокументІнтеграція в дистанційному навчанні та перспективи її використання під час викладання суспільствознавчих дисциплін(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Вєнцева, Надія Олександрівна; Макаренко, Тамара Петрівна; Мирошниченко, Володимир ОлександровичУ статті визначено перспективи використання інтеграційних процесів у змісті суспільствознавчих дисциплін при дистанційному навчанні. Авторами застосовувалися методи аналізу, синтезу, систематизації, узагальнення; категоріальний та функціональний аналіз, опитування. У дослідженні на основі аналізу широкого кола джерел та літератури уточнено поняття інтеграція, яке розглядається як регенерація та консолідація змісту окремих дидактичних одиниць та цілих тем різних дисциплін, суспільних та природних явищ у певну цілісність, інтеграцію фактів, узагальнення ідей, об'єднання понять, формування принципів, формулювання законів та теорій, на яких базується зміст предметних компетентностей у процесі дистанційного навчання. Доведено, що оскільки система освіти є одним із соціальних інститутів, її розвиток визначається зміною потреб суспільства, обумовленим характером і досягненнями науково-технічного та соціального прогресу. Одним із перспективних напрямів такого розвитку є використання інтеграційних процесів у змісті суспільствознавчих дисциплін при дистанційному навчанні, під час якого відбувається фундаменталізація знань, відмова від вузьких тем та перехід до універсалізації, загального сприйняття світу, посилення економічної та правової підготовки. Під інтеграцією в дистанційному навчанні розуміється складний та насичений процес формування нових предметних знань, що може реалізовуватися в діалектичний єдності з протилежно спрямованою диференціацією, яка проявляється, перш за все, у появі нових напрямів в одній і тій же освітній галузі (суспільні науки). Інтеграція змісту міждисциплінарних завдань під час викладання суспільствознавчих дисциплін дає можливість сформувати структуру дистанційного навчання, яка допомагає учню розвивати предметні компетентності, універсальні знання, можливості синтезу набутих теоретичних знань, необхідних умінь та практичних навичок.