Перегляд за Автор "Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКритерії, показники та рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаУ статті подано уточнене визначення професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зазначено її структурні компоненти. На основі інтеграції досліджень з педагогіки, психології та лінгвістики подано опис визначених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Подано стисле обґрунтування та характеристику визначених критеріїв (мотиваційного, когнітивного, особистісного та діяльнісного), відповідних показників. Виокремлено рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: високий, достатній, середній, низький.
- ДокументПрофесійно-комунікативна культура вихователя закладу дошкільної освіти як наукова проблема(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2019) Мороз-Рекотова, Леся ВікторівнаОбґрунтовано та запропоновано визначення поняття “професійно-комунікативна культура вихователя закладу дошкільної освіти” на основі детального розгляду понять “культура”, “професійна культура”, “комунікативна культура” у контексті культурологічного та гуманістичного підходів. З’ясовано, яким чином та в яких аспектах дотичні до професії вихователя категорії, позначені цими поняттями, розглянуто вплив загальної культури фахівця на його професійну культуру.