Перегляд за Автор "Несторенко, Олександр"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМісце інтернаціоналізації в рейтингу університетів: методологічні аспекти(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Остенда, Александер; Несторенко, Олександр; Каплуновська, Алла; Макаренко, Тамара ПетрівнаСтаття присвячена дослідженню структури рейтингової оцінки університетів в рамках рейтингу Perspektywy, який є найбільш популярним в академічних університетах Польщі. Основна мета дослідження полягає в розгляді інтернаціоналізації університетів через призму комплексного показника «Інтернаціоналізація», що є складником рейтингової оцінки, за яким відбувається щорічне ранжування польських університетів Perspektywy. З цією метою в дослідженні було проаналізовано, яке саме місце займає комплексний показник «Інтернаціоналізація» в загальній рейтинговій оцінці. У статті проведено аналіз структури та динаміки факторів, що впливають на комплексний показник «Інтернаціоналізація» протягом періоду з 2011 по 2023 рік. Результати аналізу демонструють, що структура цього показника піддається змінам, що свідчить про постійний розвиток та адаптацію університетів до сучасних освітніх та наукових тенденцій на національному й глобальному рівнях. Зміни в складі факторів, а також їх питомої ваги, що формує комплексний показник «Інтернаціоналізація» в рейтингу Perspektywy, вказують на необхідність розгляду інтернаціоналізації як багатогранного та динамічного процесу. Вилучення з переліку факторів, за якими визначається рівень інтернаціоналізації в рейтингу Perspektywy, факторів «Викладання мовами інших країн» й «Програми навчання мовами інших країн» і додавання в перелік факторів «Вплив співпраці», «Участь у європейському університеті», «Обмін академічними кадрами (виїзди)», «Проєкти стратегічного партнерства, де університет є лідером в рамках програми Erasmus+» й «Багатонаціональність студентського середовища» підтверджують гіпотезу щодо переорієнтації рейтингу з кількісних на якісні аспекти діяльності університетів. Інтернаціоналізація університету стає важливим показником у національному рейтингу академічних університетів Польщі, який не лише віддзеркалює готовність закладу до міжнародного співробітництва, але й здатність зберігати та підвищувати свою конкурентоспроможність на національному і, як наслідок, на глобальному освітньому та науковому рівнях.
- ДокументРефлексивний аналіз сучасних викликів вищої освіти в сфері нанотехнологій: український контекст та глобальні перспективи(Katowice, Silesia Province, Poland, 2023) Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Несторенко, Олександр; Макаренко, Тамара ПетрівнаВ Україні війна стала неприємним фоном повсякденного життя — постійні удари артилерії, сім’ї переселенців і геополітика. Ця похмура реальність поглинає публічний дискурс, відсуваючи інші нагальні питання в тінь. Серед цих прихованих криз є одна, яка рідко обговорюється, але має глибокі наслідки: стан вищої освіти в таких спеціалізованих галузях, як нанотехнології. Поки бореться з екзистенційними загрозами, освітня система, яка повинна підготувати наступне покоління до технологічної війни, сама перебуває в стані кризи, яка виникла ще до початку повномасштабної війни.
- ДокументРоль переміщених університетів у відновленні окупованих територій Донецької області(Видавництво Львівської політехніки, 2024-05-16) Скобілєв, Кирило; Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, ОлександрДослідження присвячене впливу війни в Україні на освітню інфраструктуру Донецької області, зокрема на технікуми та університети, які були змушені евакуюватися з прифронтових та окупованих територій. Переміщення університетів допомогло зберегти навчальне середовище та забезпечити доступ до якісної освіти для молодого покоління. У статті підкреслюється роль переміщених університетів як ключових гравців у відновленні освітнього потенціалу регіону, їхній вплив на місцеві громади та економічне життя приймаючих міст. Дослідження також розглядає юридичні та організаційні аспекти переміщення університетів, а також їхню роль у збереженні академічного потенціалу та культурної спадщини. Роль переміщених університетів є важливою у відновленні освітньої системи після закінчення конфлікту, забезпечуючи необхідну підтримку для відновлення навчального процесу та покращення якості освіти.
- ДокументІнтеграція штучного інтелекту в процес онлайн-навчання(Молодь і ринок, 2023) Кім, Артур; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, ОленаСтаття досліджує сучасні технології штучного інтелекту, які впроваджуються в сфері онлайн-навчання. Основна увага приділяється аналізу впливу цих технологій на якість навчання та доступність освітніх ресурсів. Важливим аспектом є визначення переваг і обмежень використання штучного інтелекту для різних категорій студентів та викладачів. У сучасній ері активного технологічного прогресу особливу увагу приділяють штучному інтелекту (ШІ) та його впливу на різні аспекти життя, зокрема, на освіту. Онлайн-навчання як один із ключових сегментів освіти виявляє потенціал ШІ у перетворенні традиційних педагогічних методів та наданні можливості досягнення знань всім охочим, незалежно від їхнього місця перебування чи матеріальних ресурсів. Використання ШІ в онлайн-навчанні стає актуальним та обіцяючим напрямом для подальших досліджень і розвитку цієї галузі. У статті надається прогноз можливих майбутніх напрямів розвитку систем онлайн-навчання, що базуються на штучному інтелекті. Дослідження вказує на значущий потенціал використання ШІ у навчальному процесі, його здатність трансформувати традиційні педагогічні методи та забезпечити доступ до знань для широкого кола користувачів незалежно від їхнього місця перебування чи ресурсів.