Перегляд за Автор "Несторенко, Олександр"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання штучного інтелекту MIDJOURNEY для розробки контенту ЗМІ в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2024) Кравченко, Дмитро; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, Олена; Кравченко, Наталія Володимирівна; Горбатюк, Лариса ВасилівнаМетою дослідження є визначення потенціалу використання генеративного штучного інтелекту, зокрема програмного забезпечення Midjourney, у створенні візуального контенту для спортивних видань та його застосування у процесі професійної підготовки журналістів. Використання генеративного штучного інтелекту в журналістиці відкриває нові можливості для підвищення якості та ефективності створення візуального контенту, що робить спортивні видання більш привабливими для читачів та сприяє залученню аудиторії. Методи дослідження включають аналіз літератури, огляд практик застосування генеративного штучного інтелекту у медіа-сфері, а також практичний експеримент із використання Midjourney для створення ілюстрацій у рамках футбольного журналу “Трішки в ніжку, трішки в м’яч” (Україна). Огляд літератури визначив основні тенденції та виклики впровадження штучного інтелекту в журналістиці, а практичний експеримент дозволив оцінити ефективність Midjourney для створення візуального контенту, що відповідає вимогам сучасних медіа та очікуванням аудиторії. Крім того, було здійснено оцінку зручності використання даного програмного забезпечення для журналістів, зокрема студентів, які тільки починають свою професійну діяльність. Результати дослідження показали, що використання Midjourney дозволяє підвищити якість візуального контенту, скоротити час його створення та збільшити залученість читачів. Застосування цієї технології сприяє розвитку творчих навичок у майбутніх журналістів, що є важливим для їхньої професійної підготовки. Використання генеративного штучного інтелекту дозволяє створювати унікальні матеріали, що забезпечує виданням оригінальність. Висновки підкреслюють важливість інтеграції генеративного штучного інтелекту у процес навчання журналістів для підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Використання Midjourney допомагає студентам розвивати навички візуальної комунікації, креативність та вміння працювати з інноваційними технологіями, що є важливими для сучасного медіа-середовища.
- ДокументМісце інтернаціоналізації в рейтингу університетів: методологічні аспекти(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Остенда, Александер; Несторенко, Олександр; Каплуновська, Алла; Макаренко, Тамара ПетрівнаСтаття присвячена дослідженню структури рейтингової оцінки університетів в рамках рейтингу Perspektywy, який є найбільш популярним в академічних університетах Польщі. Основна мета дослідження полягає в розгляді інтернаціоналізації університетів через призму комплексного показника «Інтернаціоналізація», що є складником рейтингової оцінки, за яким відбувається щорічне ранжування польських університетів Perspektywy. З цією метою в дослідженні було проаналізовано, яке саме місце займає комплексний показник «Інтернаціоналізація» в загальній рейтинговій оцінці. У статті проведено аналіз структури та динаміки факторів, що впливають на комплексний показник «Інтернаціоналізація» протягом періоду з 2011 по 2023 рік. Результати аналізу демонструють, що структура цього показника піддається змінам, що свідчить про постійний розвиток та адаптацію університетів до сучасних освітніх та наукових тенденцій на національному й глобальному рівнях. Зміни в складі факторів, а також їх питомої ваги, що формує комплексний показник «Інтернаціоналізація» в рейтингу Perspektywy, вказують на необхідність розгляду інтернаціоналізації як багатогранного та динамічного процесу. Вилучення з переліку факторів, за якими визначається рівень інтернаціоналізації в рейтингу Perspektywy, факторів «Викладання мовами інших країн» й «Програми навчання мовами інших країн» і додавання в перелік факторів «Вплив співпраці», «Участь у європейському університеті», «Обмін академічними кадрами (виїзди)», «Проєкти стратегічного партнерства, де університет є лідером в рамках програми Erasmus+» й «Багатонаціональність студентського середовища» підтверджують гіпотезу щодо переорієнтації рейтингу з кількісних на якісні аспекти діяльності університетів. Інтернаціоналізація університету стає важливим показником у національному рейтингу академічних університетів Польщі, який не лише віддзеркалює готовність закладу до міжнародного співробітництва, але й здатність зберігати та підвищувати свою конкурентоспроможність на національному і, як наслідок, на глобальному освітньому та науковому рівнях.
- ДокументОсвіта через мистецтво: патріотичні плакати в сучасних експозиціях(БДПУ, 2024-04-20) Луковська, Ольга Ігорівна; Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, ОлександрВійна в Україні підкреслила важливість патріотичного виховання, у якому значну роль відіграє мистецтво, зокрема плакатне. Патріотичні виставки та галереї стали осередками єднання та культурного опору, демонструючи незламність духу українського народу. Плакатне мистецтво, завдяки своїй емоційній виразності та доступності, є важливим засобом формування національної свідомості. Виставкові центри, мистецькі виші та галереї сприяють популяризації патріотичних плакатів, що мобілізують суспільство та зміцнюють віру у перемогу. Таким чином, мистецтво у воєнний час виконує не лише естетичну, а й освітню та ідеологічну функцію.
- ДокументРефлексивний аналіз сучасних викликів вищої освіти в сфері нанотехнологій: український контекст та глобальні перспективи(Katowice, Silesia Province, Poland, 2023) Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Несторенко, Олександр; Макаренко, Тамара ПетрівнаВ Україні війна стала неприємним фоном повсякденного життя — постійні удари артилерії, сім’ї переселенців і геополітика. Ця похмура реальність поглинає публічний дискурс, відсуваючи інші нагальні питання в тінь. Серед цих прихованих криз є одна, яка рідко обговорюється, але має глибокі наслідки: стан вищої освіти в таких спеціалізованих галузях, як нанотехнології. Поки бореться з екзистенційними загрозами, освітня система, яка повинна підготувати наступне покоління до технологічної війни, сама перебуває в стані кризи, яка виникла ще до початку повномасштабної війни.
- ДокументРоль переміщених університетів у відновленні окупованих територій Донецької області(Видавництво Львівської політехніки, 2024-05-16) Скобілєв, Кирило; Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, ОлександрДослідження присвячене впливу війни в Україні на освітню інфраструктуру Донецької області, зокрема на технікуми та університети, які були змушені евакуюватися з прифронтових та окупованих територій. Переміщення університетів допомогло зберегти навчальне середовище та забезпечити доступ до якісної освіти для молодого покоління. У статті підкреслюється роль переміщених університетів як ключових гравців у відновленні освітнього потенціалу регіону, їхній вплив на місцеві громади та економічне життя приймаючих міст. Дослідження також розглядає юридичні та організаційні аспекти переміщення університетів, а також їхню роль у збереженні академічного потенціалу та культурної спадщини. Роль переміщених університетів є важливою у відновленні освітньої системи після закінчення конфлікту, забезпечуючи необхідну підтримку для відновлення навчального процесу та покращення якості освіти.
- ДокументСценарний підхід для визначення напрямків розвитку українського університету з прифронтової теориторії(Київ : НТУ, 2024-10-15) Несторенко, Тетяна Петрівна; Несторенко, ОлександрРосійське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року спричинило серйозні руйнування та дезорганізацію системи вищої освіти, особливо в університетах південних регіонів. Втрата матеріально-технічної бази, евакуація студентів і викладачів, фінансові труднощі та неефективність управлінських рішень ускладнили організацію навчального процесу. Війна також негативно вплинула на якість освіти та наукових досліджень, міжнародну співпрацю та психологічний стан учасників освітнього процесу. Університети змушені адаптуватися до нових умов шляхом впровадження різних сценаріїв діяльності, таких як дистанційне навчання, евакуація, підпільна освітня діяльність і міжнародна співпраця. Збереження освітньо-наукового потенціалу вимагає комплексних заходів, включаючи покращення кризового управління, фінансову підтримку та психологічну допомогу. Важливим завданням є також зміцнення міжнародних зв’язків для подолання негативних наслідків війни. Стаття аналізує виклики, з якими стикаються університети, та пропонує можливі шляхи їхнього подолання.
- ДокументІнтеграція штучного інтелекту в процес онлайн-навчання(Молодь і ринок, 2023) Кім, Артур; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Хоменко, Віталій Григорович; Несторенко, Олександр; Матвійчук-Юдіна, ОленаСтаття досліджує сучасні технології штучного інтелекту, які впроваджуються в сфері онлайн-навчання. Основна увага приділяється аналізу впливу цих технологій на якість навчання та доступність освітніх ресурсів. Важливим аспектом є визначення переваг і обмежень використання штучного інтелекту для різних категорій студентів та викладачів. У сучасній ері активного технологічного прогресу особливу увагу приділяють штучному інтелекту (ШІ) та його впливу на різні аспекти життя, зокрема, на освіту. Онлайн-навчання як один із ключових сегментів освіти виявляє потенціал ШІ у перетворенні традиційних педагогічних методів та наданні можливості досягнення знань всім охочим, незалежно від їхнього місця перебування чи матеріальних ресурсів. Використання ШІ в онлайн-навчанні стає актуальним та обіцяючим напрямом для подальших досліджень і розвитку цієї галузі. У статті надається прогноз можливих майбутніх напрямів розвитку систем онлайн-навчання, що базуються на штучному інтелекті. Дослідження вказує на значущий потенціал використання ШІ у навчальному процесі, його здатність трансформувати традиційні педагогічні методи та забезпечити доступ до знань для широкого кола користувачів незалежно від їхнього місця перебування чи ресурсів.