Перегляд за Автор "Овсянніков, Олександр Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументCANVA як інструмент ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти(Tampere, Finland : Scholarly Publisher ICSSH, 2024) Непейпиво, Валерія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичВикористання програм для створення презентацій в процесі ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти становить важливу частину сучасного професійного та навчального середовища. У зв’язку з швидким розвитком технологій та зростанням вимог до професійного навчання програма Canva стає дедалі популярнішою серед користувачів, зокрема здобувачів факультету філології та соціальних комунікацій.
- ДокументВикористання онлайн-дошки clevermaths на уроках природничо-математичного циклу під час дистанційного та змішаного навчання(Research Europe, 2024) Півень, Надія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичЗ 2019 року, під час пандемії COVID-19, популярність дистанційного та змішаного навчання в українських закладах освіти різко зросла, а з 24 лютого 2022 року коли російська федерація безжалісно вторглася на територію України почавши так звану військову спецоперацію проти суверенітету і територіальної цілісності України, що триває з 2014 року, змусило переглянути всі аспекти і технології викладання у сфері освіти в навчальних закладах. Викладачі, які не мають змоги із за небезпекової ситуації працювати офлайн, працюють дистанційно або ж за змішаною формою навчання, виходять на свої уроки за допомогою платформах, таких як: Classroom, Prosvita, Moodle, Zoom, та інші.
- ДокументВикористання сучасних комп'ютерних технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту(БДПУ, 2023) Самойленко, Євген; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичВсесвітньо відомі події 2022 року в Україні дали виклик всім галузям промисловості, науки, техніки та навчання. З початку поширення відомого захворювання COVID-19 у 2020 р. постало питання проведення занять здобувачів освіти та школярів в умовах дистанційного навчання. Відповідний наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», регламентував переведення майже всіх навчальних закладів освіти на дистанційну або змішану форми навчання.
- ДокументВикористання інтерактивних засобів навчання: ONLINE PADLET(LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр ВолодимировичУ статті розкрито практичний аспект використання інформаційних технологій, які надають широкі можливості індивідуалізації і диференціації навчання, зокрема для забезпечення процесу комунікації та створення, поширення, збереження та управління інформацією. Для ефективної роботи вчителю потрібно заздалегідь самостійно розробити та підготовити потрібні для навчального процесу дидактичні матеріали, веб ресурси, здійснити їх аналіз, підготувати навчальний коментар до роботи у тому чи іншому сервісі. Авторами описано практичні аспекти використання віртуальної дошки Padlet, яка являється зручним та простим у використанні веб-сервісом для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали).
- ДокументВпровадження дистанційних технологій навчання: проблеми та рішення(Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр СергійовичЕпідемію можна однозначно вважати головним викликом XXI століття як для економік різних країн, так і для суспільства в цілому. COVID-19 та заходи, вжиті для протидії його поширенню, мали сильний негативний вплив на нормальне функціонування організацій, які здійснюють свою діяльність у різних сферах та галузях. Самоізоляція, періоди оплачуваних неробочих днів, повне закриття установ та підприємств сфер культури, туризму та громадського харчування, дистанційна форма роботи, обмеження доступу третім особам на різні підприємства та виробничі майданчики, скасування робочих нарад та партнерських зустрічей – все це нові умови, до яких багатьом необхідно було пристосуватися в максимально короткі терміни. Сфера освіти не стала винятком. І хоча дистанційні форми навчання динамічно розвивалися та активно використовувалися до епідемії коронавірусної інфекції, події останніх років змушують освітні заклади всіх країн різних рівнів масово переходити на дистанційний формат навчання та впроваджувати у свою діяльність відповідні інструменти.
- ДокументЕфективна таргетована реклама: маркетинг сучасності для освітнього сектору(Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Комун. закл. "Харків. гуманіт.-пед. акад." Харків. обл. ради. – Харків: Основа, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Остенда, Александер; Кравченко, Наталья Володимирівна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичУ 21-му столітті, епоху заглибленого цифрового проникнення в усі сфери життя, таргетована реклама стає необхідним та впливовим інструментом маркетингу. Мета дослідження полягає в ретельному аналізі та оцінці ефективності впровадження таргетованої реклами в умовах пандемій та воєнного стану в Україні та спрямована на визначення оптимальних стратегій використання цього маркетингового інструменту для привертання та утримання цільової аудиторії в онлайн навчальному середовищі, а також на аналіз впливу на якість навчання та загальну ефективність освітнього процесу. Стаття розглядає роль та важливість таргетованої реклами в сучасному маркетингу з фокусом на освітній сектор. Вона пропонує детальний огляд особливостей маркетингу в сфері освіти та розкриває, як таргетована реклама допомагає університетам привертати студентів. Також розглядаються методи визначення та аналізу цільової аудиторії, а також вибір оптимальних платформ та інструментів для проведення рекламних кампаній. Наведено основні переваги таргетованої реклами: підвищення ймовірності конверсії (від перегляду до дії); оптимізацію витрат на рекламу; покращення актуальності повідомлень для цільової аудиторії. У статті надаються стратегії розробки ефективних таргетованих рекламних кампаній, а також методи оцінки їхньої ефективності та важливі метрики для університетів. Крім того, розглядається успішний кейс-стаді конкретної рекламної кампанії університету, а також надаються рекомендації щодо оптимізації таргетованих рекламних кампаній. Наведено практичні рекомендації щодо налаштування таргету через додаток АдсМенеджер. Описано необхідність використання соціальних мереж, які стали неодмінною складовою нашого повсякденного життя. Таргетована реклама, як ефективний інструмент маркетингу, надає можливість точного визначення цільової аудиторії за різними параметрами. Завдяки аналітичним інструментам цифрового маркетингу компанії мають можливість вимірювати ефективність своїх рекламних кампаній та отримувати звіти. Таким чином, таргетована реклама виступає ключовим інструментом цифрового маркетингу, що дозволяє максимально використовувати потенціал Інтернету для просування продуктів та послуг у 21-му столітті. Авторами доведено, що таргетована реклама використовує штучний інтелект для точного наведення на потенційних клієнтів. Це сприяє підвищенню конверсії, оптимізації рекламних витрат та покращенню актуальності повідомлень для аудиторії
- ДокументЗастосування аудіовізуальних засобів навчання для активізації пізнавальної активності учнів у ПТНЗ(Рівне : РВВ РДГУ, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичСтаття розглядає важливість використання аудіовізуальних засобів в професійно технічних навчальних закладах (ПТНЗ) з метою активізації навчального процесу та поліпшення засвоєння матеріалу. Зазначається, що аудіовізуальні засоби надають можливість візуалізувати інформацію, стимулювати мотивацію до навчання та покращувати комунікацію між викладачами та учнями. Досліджено завдання використання цих засобів в ПТНЗ, такі як забезпечення візуалізації інформації, підвищення мотивації до навчання, поліпшення комунікації та розвиток творчих здібностей студентів. Підкреслено, що аудіовізуальні засоби є невід’ємною частиною ефективної професійної освіти, які сприяють полегшенню процесу навчання та засвоєнню нових знань і навичок.
- ДокументКомп'ютерна анімація : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік(БДПУ, 2023) Овсянніков, Олександр СергійовичМета та предмет курсу: оволодіння навичками по створенню цифрових відео ефектів для інтерактивних уроків, рекламних роликів, по створенню динамічних зображень для мобільних телефонів та анімації для веб-сайтів.
- ДокументКомп'ютерна графіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для спеціальності 015.39 Цифрові технології(БДПУ, 2024) Овсянніков, Олександр СергійовичМетою вивчення дисципліни «Комп’ютерна графіка» є ознайомлення здобувачів з сучасним станом та перспективами розвитку комп’ютерної графіки; застосування комп’ютерного графічного забезпечення в процесі створення ілюстрованої продукції; набуття необхідних компетентностей для розв’язування типових задач в професійній діяльності майбутніх фахівців зі спеціальності 015.39 Цифрові технології.
- ДокументКомп'ютерне середовище науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю як об’єкт проектування(Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019) Овсянніков, Олександр Сергійович; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаУ статті розглянуто окремі аспекти проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю, аналізується саме комп’ютерне середовище як об’єкт проектування. Виявлено протиріччя між типовою системою підготовки майбутнього фахівця та індивідуально-творчим характером його майбутньої діяльності. Досліджено поняття “комп’ютерне середовище”, проведено аналіз літературних джерел, на основі якого виявлено, що питання організації навчально-дослідницької діяльності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю за допомогою комп’ютерного середовища потребують подальшого дослідження. Обґрунтовано використання моделі представлення знань в процесі проектування комп’ютерного середовища, розглянуті інтелектуальні властивості комп’ютерного середовища, як реакція на певні дії з боку користувача.
- ДокументПроблеми розробки програмно забезпечення комп’ютерної системи керування сонячним трекером(Херсон : Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2022) Мержевський, Руслан; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичЧерез погіршення екологічного стану у світі відслідковується стрімка позитивна динаміка зростання частки електроенергії здобутої за допомогою використання технології відновленої енергетики, що позитивно впливає на стан навколишнього середовища. Це призвело до зростання потреб в ефективному використані технології сонячної енергії, її комп’ютеризації та автоматизації, що супроводжується вдосконаленням наявного чи впровадженням інноваційного програмного забезпечення.
- ДокументПідходи до проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю(Інноваційна педагогіка, 2019) Овсянніков, Олександр Сергійович; Алєксєєва, Ганна МиколаївнаУ статті розглянуто проблему підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю у педагогічному виші, зокрема, питання наявних підходів до проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи майбутніх інженерів-педагогів. Виявлено, що є об’єктивна отреба у створенні спеціального програмного забезпечення, яке враховує особливості типології особистості студентів, методичні підходи до використання проблемних, творчих методів навчання з опорою на різноманітні форми самостійної роботи, включаючи сучасні можливості інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що під проектуванням педагогічних технологій, у тому числі комп’ютерного навчального середовища розуміється сукупність прийомів і способів вирішення педагогічних проблем, які, з одного боку, забезпечують технологічний складник педагогічного процесу, що піддається раціональному осмисленню і алгоритмізації, тобто площину професійних знань і умінь, з іншого боку – особистісно-орієнтований складник, за допомогою якого здійснюється вибір оптимальних стратегій взаємодії суб’єктів навчального процесу, з урахуванням індивідуальних особливостей особистості та вихідного рівня підготовленості студентів. Проаналізовано різні підходи до проектування комп’ютерного середовища (методологічний, інформаційно-технологічний, системний, психолого-педагогічний, діяльнісний), навчально-методичне, інформаційне й інженерно-технічне забезпечення та програмні засоби моделювання комп’ютерних мереж. Доведено використання методологічного підходу, який дозволяє скоротити терміни проектування і підвищити якість розробки проектів за рахунок застосування спеціалізованого програмного забезпечення на етапі аналізу можливих топологічних структур та вибору програмно-апаратного забезпечення. Показано приклад реалізації адаптивних систем, що дозволяють будувати підмножину сайтів в одному медіа-освітньому просторі, що забезпечує єдність інформаційних потоків організацій, дозволяє вести єдиний облік користувачів, стандартизує інформаційні та освітні ресурси.
- ДокументРегулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні комп’ютерних дисциплін(Молодь і ринок, 2023) Антоненко, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичУ статті проаналізовано нормативно-правові акти регулювання міжнародного авторського права зокрема в мережі Інтернет. Поява всесвітньої мережі Інтернет призвела до зростання питань про те, як захистити автору власні права в Інтернеті, тому окремий наголос зроблено на проблемах охорони й захисту прав інтелектуальної власності в сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства. Наведено основні способи порушення авторських прав в кіберпросторі (літературні твори; музичні твори; драматичні твори; живописні, графічні та скульптурні твори; кіно та інші аудіовізуальні твори; звукозаписи) та надано рекомендації щодо запобігання порушенням авторських прав. Встановлено, що чинне законодавство України не регулює захист авторських прав у мережі Інтернет. Описано деякі ефективні стратегії запобігання порушенням прав авторів та зазначено правові інструменти, доступні для захисту захищеного авторським правом контенту в Інтернеті. Проаналізовано найпопулярніші соціальні мережі в світі за станом на квітень 2023 рок, які ранжирувані за кількістю активних користувачів та розглянуто їх можливості, переваги та недоліки саме в сфері захисту авторських прав в мережі Інтернет. Проаналізовано користувацькі угоди трьох обраних соціальних мереж Facebook, Instagram, LinkedIn та визначено їх переваги та недоліки в сфері охорони та захисту авторського права. Доведено, що в процесі професійної освіти IТ-фахівців необхідно вивчати саме основи регулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні комп’ютерних дисциплін. Аналіз користувацьких угод соціальних мереж надав чіткий перелік того, що вони можуть запропонувати авторам, митцям, інфлуенсерам тощо, стосовно їхньої творчої діяльності, яка супроводжується створенням авторського контенту. І звідси можна дійти до висновку, що найсприятливішою соціальною мережею став LinkedIn, а найгіршою – Instagram.
- ДокументРозробка рекламного проспекту засобами Photoshop з дисципліни «Комп’ютерна графіка»(Черкаси, 2022) Черкез, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр ВолодимировичВикористання програми Photoshop в різних сферах життєдіяльності людини допомагає забезпечити комфорт та легкий доступ до отримання інформації та для реклами. Досить прості вимоги до програми, забезпечення зручності роботи з інструментарієм поєднані з корисним та цікавим та з широким спектром можливостей роботи з програмою простому користувачу.
- ДокументЦифрові технології в наукових дослідженнях - хмарні рішення та інформаційно-комунікаційні інновації в професійній освіті(БДПУ, 2024) Терзі, Максим; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр СергійовичРозвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій значно впливає на всі сфери життя: виробництво, науку, освіту, культуру та соціальні відносини. Цифрові технології не лише визначають зміст освіти і професій, а й перетворюють суспільний розвиток. Цифровізація професійної освіти стає ключовим завданням для ефективного розвитку інформаційного суспільства. Враховуючи сучасні тенденції, необхідно активно впроваджувати цифрові технології в освітній процес, а також враховувати розробки у галузі штучного інтелекту, мобільних технологій, блокчейну, хмарних обчислень, телемедицини та інших інноваційних рішень.
- ДокументІз досвіду вчителя інформатики: організація дистанційного навчанні учнів в умовах воєнного стану(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Крайнюченко, Влада; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Овсянніков, Олександр СергійовичУ статті описано організацію освітнього процесу в умовах війни під час організації уроку інформатики учнів 6 класу засобами онлайн сервісів на прикладі Першотравенського ліцею №4 Першотравенської міської ради. Проаналізовано сучасний процес навчання, стан освіти в умовах війни, який потребує чітких, оперативних та вчасних рішень, доступних пояснень, розробки нових нормативно-правових та законодавчих актів, адаптації до мінливих умов навчання. Дистанційне навчання вимагає врахування технічних обмежень та тривожного стану учнів, забезпечуючи організацію безпечного освітнього процесу протягом навчального року. Це також включає захист прав учасників освітнього процесу, як в Україні, так і за кордоном. Описано досвід організації освітнього процесу в умовах карантину та дистанційного навчання, коли багато дітей виїхали за кордон, навчаються в інших школах та не можуть отримати доступ до онлайн уроків через відсутність Інтернету чи технічних засобів. Тому педагоги повинні враховувати ці обставини та розробляти план дій, що забезпечує залучення всіх до освітнього процесу. План також повинен ураховувати психологічні аспекти з метою зробити заклад освіти для дітей з окупованих територій другим домом, де вони повинні почуватися комфортно та безпечно. У статті розглянуто особливості дистанційного навчання, включаючи використання синхронного режиму, коли учні працюють наживо разом з вчителем. Також описано переваги асинхронного навчання, такі як гнучкий графік роботи та можливість самостійно організувати свій робочий день. Авторами наголошено на ключових аспектах дистанційного навчання, зокрема інтерактивній взаємодії під час навчання, відведення часу для самостійного вивчення матеріалу, консультаційний супровід. Також розглянуті переваги та недоліки цього методу навчання. Зазначено, що дистанційне навчання включає в себе інноваційні інформаційні технології та методики, є новаторською педагогічною технологією, яка поєднує та використовує різноманітні педагогічні підходи. Виокремлено та наведено практичні приклади із досвіду вчителя інформатики організації освітнього процесу учнів 6 класу в умовах воєнного стану засобами онлайн сервісів на прикладі Першотравенського ліцею № 4 Першотравенської міської ради зі всіх видів діяльності, що дозволять ефективно застосовувати кожен з цих режимів: організаційні моменти та консультації; виклад нового матеріалу; практичне закріплення вивченого; контроль і перевірка знань. Доведено, що освітній процес можна вважати успішним лише тоді, якщо він відповідає не лише нагальним суспільним потребам, але й визначає фундамент для вирішення майбутніх викликів у навчанні учнів.
- ДокументІз досвіду: розвиток інформатичних компетенцій школярів початкової школи з використанням методу проєктів на уроках інформатики(Молодь і ринок, 2023) Бондаренко, Олена; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Горбатюк, Лариса Василівна; Кравченко, Наталія Володимирівна; Овсянніков, Олександр СергійовичУ статті проаналізовано державний стандарт початкової освіти, типові освітні програми та науково-методична література з даного дослідження. Додатково, дослідження включає аналіз методу проєктів, його видів та ролі у діяльності учнів. На прикладі проєктної діяльності вчителя інформатики початкової школи демонструються отримані результати. В процесі дослідження використовувалися такі методи, як аналіз та порівняльний аналіз наукової літератури. Практичне значення роботи полягає у можливості використання її матеріалів для проведення пробних уроків, під час переддипломної практики та безпосередньо під час роботи вчителя в початкових класах. Автори висловлюють намір виявити позитивний вплив вказаного методу на навчальний процес, розкрити можливості його застосування та надати педагогам практичні рекомендації щодо ефективного впровадження даного методу в навчальний процес. Також, стаття спрямована на підвищення інтересу школярів до предмету та розвиток їхніх ключових навичок в галузі інформатики. Наведено дані з впровадження проєкту у лютому місяці 2023 р. на базі Запорізької Гімназія № 108: міні-проєкту «Динамо-ліхтар» для школярів 4 класу за темою «Огляд конструкторів з робототехніки»; міні-проєкту «Метеостанція» для школярів 3 класу у змістовій лінії «Людина і природа» з предмету «Я досліджую світ» та у змістовій лінії «Створення інформаційних моделей; міні-проєкту «Чаріний (Казковий) будинок» для школярів 2-4 класів, де приділяється велика увага STEM-освіті та діти застосовують отримані знання з різних предметів, у вигляді узагальнюючих проєктів. У даному дослідженні використання методу проєктів на уроках інформатики виявилося ефективним і плідним. Зокрема, очікувані результати включають навички пошуку та обробки інформації, що необхідна для виконання завдань, розвиток зацікавленості учнів у проєктній діяльності, а також стимулювання їхнього бажання вчитися. Крім того, використання цього методу сприяє поліпшенню комунікативних навичок учнів та вихованню поваги до культурних та історичних символів українського народу. Мета дослідження також відзначається важливим внеском у навчальний процес. Вона спрямована на поглиблення знань про національну спадщину та архітектурні пам'ятки України, формування національної свідомості та виховання патріотичних почуттів серед учнів, що сприяє розвитку навичок організації та проведення урочистих подій та поглибленню історичної та культурної свідомості молодого покоління. Доведено, що використання методу проєктів на уроках інформатики виявилося потужним інструментом у цьому процесі. Воно сприяє не лише освоєнню конкретних навичок та знань у сфері інформатики, але й розвитку творчого та аналітичного мислення учнів. Цей підхід стимулює їхній інтерес до предмету та формує навички самостійної роботи та пошуку інформації. Такий комплексний підхід до навчання інформатики сприяє глибшому засвоєнню матеріалу та підвищенню рівня інформаційної грамотності учнів.
- ДокументІнтеграція інформаційних технологій у соціально-педагогічну діяльність(Запоріжжя : БДПУ, 2024) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр СергійовичВикористання інформаційних технологій у соціальній роботі стає все більш актуальним у світлі глобальних викликів, таких як пандемія COVID-19 та воєнний конфлікт в Україні. Ці технології, включаючи мобільні додатки та онлайн платформи, дозволяють соціальним працівникам адаптувати традиційні методи до нових умов, забезпечуючи безперервний освітній процес і доступність психологічної підтримки навіть у віддалених або небезпечних районах.