Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Овсянніков, Олександр Сергійович"

Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    CANVA як інструмент ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти
    (Tampere, Finland : Scholarly Publisher ICSSH, 2024) Непейпиво, Валерія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Використання програм для створення презентацій в процесі ефективної візуалізації навчального матеріалу з мовної та літературної освіти становить важливу частину сучасного професійного та навчального середовища. У зв’язку з швидким розвитком технологій та зростанням вимог до професійного навчання програма Canva стає дедалі популярнішою серед користувачів, зокрема здобувачів факультету філології та соціальних комунікацій.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання blender 3d у освітньому середовищі
    (Cognum Publishing House, London, United Kingdom, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Ягодкін, Дмитро
    У дослідженні розглянуто використання програми Blender у навчальному процесі, її функціональні можливості, переваги для розвитку математичних і творчих навичок, а також перспективи впровадження в освітнє середовище.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання мультимедійних технологій у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дістанційної освіти
    (Молодь і ринок, 2025) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кулікова, Ганна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Горбатюк, Лариса Василівна
    У статті досліджено можливості використання мультимедійних технологій та цифрових фітнес-додатків у викладанні стретчингу для здобувачів вищої та професійної освіти в умовах дистанційного навчання. Використано методи аналізу наукової літератури, порівняння функціональних характеристик мультимедійних додатків, систематизації способів їх інтеграції у тренувальний процес і вивчення можливостей для розвитку фізичних навичок. Установлено, що мультимедійні технології сприяють удосконаленню навчального процесу через інтерактивність, адаптивність і доступність. Зокрема, додатки InShot та Snapseed дозволяють створювати та редагувати якісний контент для тренувань, забезпечуючи професійну візуалізацію відео і зображень. Платформи MyFitnessPal, Apple Health та Google Fit забезпечують моніторинг фізичної активності, контролюють показники здоров’я, включаючи пульс, витрату калорій, якість сну, що дає змогу індивідуалізувати тренувальний процес. Додатки Strava та StretchIt надають можливість як для соціальної взаємодії та організації змагань, так і для персоналізованих програм розтяжки й розвитку гнучкості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання онлайн-дошки clevermaths на уроках природничо-математичного циклу під час дистанційного та змішаного навчання
    (Research Europe, 2024) Півень, Надія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    З 2019 року, під час пандемії COVID-19, популярність дистанційного та змішаного навчання в українських закладах освіти різко зросла, а з 24 лютого 2022 року коли російська федерація безжалісно вторглася на територію України почавши так звану військову спецоперацію проти суверенітету і територіальної цілісності України, що триває з 2014 року, змусило переглянути всі аспекти і технології викладання у сфері освіти в навчальних закладах. Викладачі, які не мають змоги із за небезпекової ситуації працювати офлайн, працюють дистанційно або ж за змішаною формою навчання, виходять на свої уроки за допомогою платформах, таких як: Classroom, Prosvita, Moodle, Zoom, та інші.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання сучасних комп'ютерних технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту
    (БДПУ, 2023) Самойленко, Євген; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Всесвітньо відомі події 2022 року в Україні дали виклик всім галузям промисловості, науки, техніки та навчання. З початку поширення відомого захворювання COVID-19 у 2020 р. постало питання проведення занять здобувачів освіти та школярів в умовах дистанційного навчання. Відповідний наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», регламентував переведення майже всіх навчальних закладів освіти на дистанційну або змішану форми навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних засобів навчання: ONLINE PADLET
    (LIU, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович
    У статті розкрито практичний аспект використання інформаційних технологій, які надають широкі можливості індивідуалізації і диференціації навчання, зокрема для забезпечення процесу комунікації та створення, поширення, збереження та управління інформацією. Для ефективної роботи вчителю потрібно заздалегідь самостійно розробити та підготовити потрібні для навчального процесу дидактичні матеріали, веб ресурси, здійснити їх аналіз, підготувати навчальний коментар до роботи у тому чи іншому сервісі. Авторами описано практичні аспекти використання віртуальної дошки Padlet, яка являється зручним та простим у використанні веб-сервісом для зберігання, організації та спільної роботи з різним контентом (документи, матеріали).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних ресурсів у викладанні англійської мови в онлайн-форматі
    (Молодь і ринок, 2024) Дімітрова, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Матвійчук-Юдіна, Олена
    У статті досліджуються можливості використання інтерактивних ресурсів у викладанні англійської мови в онлайн-форматі. З огляду на стрімкий розвиток цифрових технологій та зростання потреби на дистанційне навчання, інтерактивні інструменти, такі як віртуальні дошки, навчальні платформи та онлайн-ігри, відіграють ключову роль у підвищенні ефективності навчального процесу та зацікавленості серед здобувачів освіти. Автори, спираючись на власний досвід викладання в умовах діджиталізації освітнього процесу та гейміфікації основних елементів уроків, аналізують переваги та виклики інтеграції таких ресурсів. Зокрема, інтерактивні технології покращують увагу здобувачів освіти, сприяють розвитку комунікативних навичок та надають можливість персоналізації навчання. Вони допомагають створити навчальне середовище, яке активно залучає учнів у процес навчання, роблячи його більш привабливим та результативним. У статті детально розглядаються популярні освітні сайти та платформи, такі як Story Dice, Wordwall, Babadum, LyricsGaps, Quizizz, з їхніми функціями та можливостями використання. Наприклад, Story Dice може бути використаний для розвитку креативності здобувачів освіти через створення історій, тоді як Quizizz дозволяє організувати інтерактивні вікторини, що підвищує зацікавленість учнів та стимулює їхню активність. Окрема увага приділяється способам інтеграції цих ресурсів у навчальний процес, їх перевагам і недолікам. Наприклад, інтерактивні дошки можуть сприяти візуалізації інформації та активному обговоренню, проте їхнє використання може бути обмежене технічними умовами. Стаття націлена на викладачів англійської мови, які шукають ефективні інструменти для вдосконалення онлайн-викладання та підвищення мотивації здобувачів освіти. З огляду на виклики, з якими стикаються педагоги у цифрову епоху, інтерактивні ресурси можуть стати важливим елементом сучасного навчання, дозволяючи створити гнучкі та адаптивні навчальні програми, які відповідатимуть потребам здобувачів освіти. Зрештою, застосування інтерактивних технологій не лише підвищує якість навчання, але й готує здобувачів освіти до використання сучасних цифрових інструментів у їхній професійній діяльності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних технологій у підготовці учнів до міжнародного математичного конкурсу "КЕНГУРУ"
    (Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2024) Плаксійчук, Анна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Актуальність нашої теми підготовки учнів до міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» та використання інформаційних технологій у цьому процесі визначається кількома ключовими аспектами. По-перше, сучасні освітні тенденції акцентують увагу на інтеграції технологій у навчальний процес, що дозволяє підвищити рівень математичної компетентності учнів і підготувати їх до успішного складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО). Це важливо, оскільки ЗНО є ключовим етапом у вступі до вищих навчальних закладів в Україні, і успішна підготовка може суттєво вплинути на подальшу освіту та кар'єру [1]. По-друге, участь у конкурсі «Кенгуру» сприяє розвитку не лише математичних навичок, але й психологічної стійкості учнів, що є критично важливим у умовах сучасної освітньої системи, де стресові ситуації, пов’язані з тестуванням, стають звичними. Використання інформаційних технологій у підготовці до конкурсу дозволяє учням адаптуватися до умов змагання, розвивати навички роботи з сучасними ресурсами та формувати критичне мислення. З огляду на вищезазначене, актуальність наших тез підтверджується не лише педагогічною необхідністю, а й суспільним запитом на якісну освіту, що враховує сучасні виклики та можливості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вплив педагогічних наук на розвиток професійної освіти
    (Prešovská univerzita v Prešove vo Vydavateľstve Prešovskej univerzity, 2024) Семененко, Анастасія; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Розглянуто вплив педагогічних наук на розвиток професійної освіти, їх значення для формування компетентностей та навичок, необхідних для успішної кар'єри. Аналізується роль педагогічних наук в підвищенні ефективності освітнього процесу, забезпеченні інтерактивності та доступності навчання. Описано основні методи та підходи, які застосовуються у професійній освіті для створення сприятливого навчального середовища, розвитку критичного мислення та творчих здібностей студентів. Зроблені пропозиції щодо подальшого використання педагогічних наук для адаптації навчальних програм до сучасних вимог ринку праці та технологічного прогресу.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Впровадження дистанційних технологій навчання: проблеми та рішення
    (Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Горбатюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Епідемію можна однозначно вважати головним викликом XXI століття як для економік різних країн, так і для суспільства в цілому. COVID-19 та заходи, вжиті для протидії його поширенню, мали сильний негативний вплив на нормальне функціонування організацій, які здійснюють свою діяльність у різних сферах та галузях. Самоізоляція, періоди оплачуваних неробочих днів, повне закриття установ та підприємств сфер культури, туризму та громадського харчування, дистанційна форма роботи, обмеження доступу третім особам на різні підприємства та виробничі майданчики, скасування робочих нарад та партнерських зустрічей – все це нові умови, до яких багатьом необхідно було пристосуватися в максимально короткі терміни. Сфера освіти не стала винятком. І хоча дистанційні форми навчання динамічно розвивалися та активно використовувалися до епідемії коронавірусної інфекції, події останніх років змушують освітні заклади всіх країн різних рівнів масово переходити на дистанційний формат навчання та впроваджувати у свою діяльність відповідні інструменти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Ефективна таргетована реклама: маркетинг сучасності для освітнього сектору
    (Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Комун. закл. "Харків. гуманіт.-пед. акад." Харків. обл. ради. – Харків: Основа, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Остенда, Александер; Кравченко, Наталья Володимирівна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович
    У 21-му столітті, епоху заглибленого цифрового проникнення в усі сфери життя, таргетована реклама стає необхідним та впливовим інструментом маркетингу. Мета дослідження полягає в ретельному аналізі та оцінці ефективності впровадження таргетованої реклами в умовах пандемій та воєнного стану в Україні та спрямована на визначення оптимальних стратегій використання цього маркетингового інструменту для привертання та утримання цільової аудиторії в онлайн навчальному середовищі, а також на аналіз впливу на якість навчання та загальну ефективність освітнього процесу. Стаття розглядає роль та важливість таргетованої реклами в сучасному маркетингу з фокусом на освітній сектор. Вона пропонує детальний огляд особливостей маркетингу в сфері освіти та розкриває, як таргетована реклама допомагає університетам привертати студентів. Також розглядаються методи визначення та аналізу цільової аудиторії, а також вибір оптимальних платформ та інструментів для проведення рекламних кампаній. Наведено основні переваги таргетованої реклами: підвищення ймовірності конверсії (від перегляду до дії); оптимізацію витрат на рекламу; покращення актуальності повідомлень для цільової аудиторії. У статті надаються стратегії розробки ефективних таргетованих рекламних кампаній, а також методи оцінки їхньої ефективності та важливі метрики для університетів. Крім того, розглядається успішний кейс-стаді конкретної рекламної кампанії університету, а також надаються рекомендації щодо оптимізації таргетованих рекламних кампаній. Наведено практичні рекомендації щодо налаштування таргету через додаток АдсМенеджер. Описано необхідність використання соціальних мереж, які стали неодмінною складовою нашого повсякденного життя. Таргетована реклама, як ефективний інструмент маркетингу, надає можливість точного визначення цільової аудиторії за різними параметрами. Завдяки аналітичним інструментам цифрового маркетингу компанії мають можливість вимірювати ефективність своїх рекламних кампаній та отримувати звіти. Таким чином, таргетована реклама виступає ключовим інструментом цифрового маркетингу, що дозволяє максимально використовувати потенціал Інтернету для просування продуктів та послуг у 21-му столітті. Авторами доведено, що таргетована реклама використовує штучний інтелект для точного наведення на потенційних клієнтів. Це сприяє підвищенню конверсії, оптимізації рекламних витрат та покращенню актуальності повідомлень для аудиторії
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Застосування аудіовізуальних засобів навчання для активізації пізнавальної активності учнів у ПТНЗ
    (Рівне : РВВ РДГУ, 2023) Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Антоненко, Олександр Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Стаття розглядає важливість використання аудіовізуальних засобів в професійно технічних навчальних закладах (ПТНЗ) з метою активізації навчального процесу та поліпшення засвоєння матеріалу. Зазначається, що аудіовізуальні засоби надають можливість візуалізувати інформацію, стимулювати мотивацію до навчання та покращувати комунікацію між викладачами та учнями. Досліджено завдання використання цих засобів в ПТНЗ, такі як забезпечення візуалізації інформації, підвищення мотивації до навчання, поліпшення комунікації та розвиток творчих здібностей студентів. Підкреслено, що аудіовізуальні засоби є невід’ємною частиною ефективної професійної освіти, які сприяють полегшенню процесу навчання та засвоєнню нових знань і навичок.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комп'ютерна анімація : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Овсянніков, Олександр Сергійович
    Мета та предмет курсу: оволодіння навичками по створенню цифрових відео ефектів для інтерактивних уроків, рекламних роликів, по створенню динамічних зображень для мобільних телефонів та анімації для веб-сайтів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комп'ютерна графіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для спеціальності 015.39 Цифрові технології
    (БДПУ, 2024) Овсянніков, Олександр Сергійович
    Метою вивчення дисципліни «Комп’ютерна графіка» є ознайомлення здобувачів з сучасним станом та перспективами розвитку комп’ютерної графіки; застосування комп’ютерного графічного забезпечення в процесі створення ілюстрованої продукції; набуття необхідних компетентностей для розв’язування типових задач в професійній діяльності майбутніх фахівців зі спеціальності 015.39 Цифрові технології.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комп'ютерне середовище науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю як об’єкт проектування
    (Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019) Овсянніков, Олександр Сергійович; Алєксєєва, Ганна Миколаївна
    У статті розглянуто окремі аспекти проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю, аналізується саме комп’ютерне середовище як об’єкт проектування. Виявлено протиріччя між типовою системою підготовки майбутнього фахівця та індивідуально-творчим характером його майбутньої діяльності. Досліджено поняття “комп’ютерне середовище”, проведено аналіз літературних джерел, на основі якого виявлено, що питання організації навчально-дослідницької діяльності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю за допомогою комп’ютерного середовища потребують подальшого дослідження. Обґрунтовано використання моделі представлення знань в процесі проектування комп’ютерного середовища, розглянуті інтелектуальні властивості комп’ютерного середовища, як реакція на певні дії з боку користувача.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методи впровадження фрактальної геометрії в навчальний процес і створення методичних матеріалів
    (Електронний науковий журнал “Суспільство та національні інтересиˮ, 2025) Лаврик, Володимир Володимирович; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Шакірова, Лілія; Овсянніков, Олександр Сергійович
    У статті висвітлено актуальність впровадження фрактальної геометрії в освітній процес як ефективного інструменту для вдосконалення навчання математики та суміжних дисциплін. Метою дослідження є аналіз існуючих програм і методичних матеріалів, а також виявлення потреби в розробці нових підходів до інтеграції фрактальної геометрії в навчальний процес. У роботі розглянуто сучасні методичні напрацювання, зокрема програми «Фрактали» для 9 класу та «Введення у фрактальний аналіз» для 11 класу, які спрямовані на ознайомлення учнів з основами фрактального аналізу та розширення їхніх математичних компетенцій. Результати досліджень свідчать, що фрактали, завдяки своїй візуальній привабливості та доступності для вивчення, стимулюють інтерес учнів до математики, сприяють розвитку творчого мислення та інтуїтивного розуміння складних математичних понять, таких як самоподібність, границі та розмірність. Міждисциплінарний підхід до вивчення фракталів дозволяє інтегрувати знання з математики, фізики, біології та комп’ютерної графіки, що сприяє формуванню системного мислення та розуміння взаємозв’язків між різними галузями науки. Однак виявлено низку проблем, які гальмують широке впровадження фрактальної геометрії в освіту. Серед них – недостатня кількість адаптованих навчальних матеріалів для різних рівнів освіти, відсутність уніфікованих методик викладання, а також технічні обмеження, зокрема доступ до спеціального програмного забезпечення для моделювання фракталів. Незважаючи на це, фрактальна геометрія має значний потенціал для вдосконалення освітнього процесу. Вона не лише полегшує засвоєння складних математичних концепцій, але й відкриває нові можливості для використання цифрових технологій у навчанні. У статті підкреслено необхідність подальших досліджень у галузі фрактальної геометрії, зокрема розробки інтерактивних платформ, навчальних програм і методичних рекомендацій, які враховуватимуть вікові особливості учнів, рівень їхньої математичної підготовки та можливості використання віртуальної реальності у викладанні. Впровадження таких підходів може значно підвищити ефективність навчання, зробивши його більш інтерактивним, захопливим та доступним для широкого кола учнів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків
    (БДПУ, 2024-05-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бабченко, Інна Григорівна; Буянов, Павло Георгійович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Вікторова, Поліна Євгенівна; Цина, Андрій Юрійович; Вовк, Надія Валентинівна; Мерзляков, Юрій Юрійович; Горбатюк, Ілля Анатолійович; Кривильова, Олена Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Картіннік, Анна Сергіївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Климович, Аліна Віталіївна; Масюк, Георгій Ігорович; Масюк, Олена Маратівна; Махиня, Оксана Олексіївна; Оршанський, Леонід Володимирович; Тангірберганова, Ганна Олександрівна; Ткач, Катерина Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Бєлоконь, Олексій Олександрович; Школа, Олекcандр Васильович; Бондаренко, Вікторія Володимирівна; Бутенко, Артем Володимирович; Євстратова, Анна Анатоліївна; Заяц, Валерій Валерійович; Філатов, Сергій Валентинович; Осіння, Аліна Сергіївна; Плінокос, Ірина Юріївна; Рябець, Сергій Іванович; Андріященко, Каріна Андріївна; Трегуб, Ганна Ігорівна; Астапов, Микита Олександрович; Курило, Ольга Юріївна; Дмитренко, Дмитро Миколайович; Крупій, Наталія Володимирівна; Маклаков, Костянтин Олександрович; Чистякова, Людмила Олександрівна; Твердохліб, Анатолій Юрійович; Валєнкова, Марія Андріївна; Жук, Ірина Володимирівна; Мушкет, Юлій Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Тінькова, Дар'я Сергіївна; Чечета, Олексій Володимирович; Бежан, Максим Віталійович; Хацько, Ганна Михайлівна
    До збірника увійшли матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Проблеми розробки програмно забезпечення комп’ютерної системи керування сонячним трекером
    (Херсон : Видавництво ФОП  Вишемирський В. С., 2022) Мержевський, Руслан; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Овсянніков, Олександр Сергійович
    Через погіршення екологічного стану у світі відслідковується стрімка позитивна динаміка зростання частки електроенергії здобутої за допомогою використання технології відновленої енергетики, що позитивно впливає на стан навколишнього середовища. Це призвело до зростання потреб в ефективному використані технології сонячної енергії, її комп’ютеризації та автоматизації, що супроводжується вдосконаленням наявного чи впровадженням інноваційного програмного забезпечення.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти
    (Бердянськ : БДПУ, 2021) Коваль, Людмила Вікторівна; Безкоровайна, Лариса; Васильєва, Марина; Ільченко, Олена; Лебедик, Леся; Лупаренко, Світлана; Пріма, Раїса; Голік, Олександр Борисович; Голованова, Тетяна; Кінах, Неля; Козич, Ірина; Коробчук, Людмила; Коробчук, Тетяна; Афанасьєва, Наталя; Іотова, Юлія; Полякова, Анастасія; Попова, Ольга Іванівна; Рудчик, Ольга; Щербакова, Надія Миколаївна; Ярощук, Лілія Григорівна; Кондратенко, Юлія Ігорівна; Костенко, Ганна Петрівна; Голуб, Олена Вікторівна; Дімітрова, Олена; Панова. Тетяна; Вовченко, Ілона; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Дерев'янко, Ольга; Фатьянова, Тетяна; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Чечета, Альбіна; Лісіна, Лариса Олександрівна; Іваницька, Світлана; Голубєва, Ірина; Бородін, Олексій; Комкова, Олена; Куленко, Анастасія; Сальнікова, Марія; Долгіх, Ірина; Соловйова, Ольга; Маєвська, Світлана; Василюк, Алла; Іваницький, Олександр; Андрєєв, Андрій; Білоус, Поліна; Тихонська, Наталія; Ачкан, Віталій Валентинович; Лебідь, Ольга; Поздєєва, Тетяна; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Бузова, Олена Дмитрівна; Вагіна, Наталя Степанівна; Коваленко, Валерій Миколайович; Акєнтьєва, Наталія; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, Юрій; Маленко, Світлана; Качерова, Ольга Георгіївна; Кондратець, Інна; Григор’єва, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Скробака, Юлія; Турбар, Тетяна; Романюк, Оксана; Василюк, Валерія; Корнєєв, Дмитро; Кривенко, Юлія; Лавніков, Олег; Руденко, Анастасія; Віштак, Світлана; Дугельна, Альона; Замятіна, Вікторія; Чорна, Наталія; Лупир, Діана; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Рубцова, Ангеліна; Ткаченко, Мілена; Собко, Наталія; Чорна, Єлизавета; Безумова, Ольга; Бондаренко, Вікторія; Жижева, Анастасія; Ісланкіна, Євгенія; Жученко, Дар’я; Маджарова, Софія; Гречановська, Олена; Ліщун, Олена; Глазкова, Ірина Яківна; Пріма, Дмитро; Степанюк, Алла; Калаур Світлана; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кравченко, Наталя Володимирівна; Горбанюк, Лариса Василівна; Овсянніков, Олександр Сергійович; Антоненко, Олександр Володимирович; Десятник Катерина; Коваль Марта; Кондратець Інна; Янко Ангеліна; Попова, Анастасія Сергіївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Філь Олена; Чемоніна, Лада Вячеславівна; Щербакова, Катерина; Макаренко Лілія; Кушнір, Юлія Вікторівна; Дернова, Анна; Голендяєв, Гeoргiй; Беженарь, Лілія; Патика, Вікторія; Чорна, Вікторія; Коваль, Карина Валентинів; Решетова, Яна; Ніколайчук, Катерина; Сяська, Інна; Ковергіна, Олександра; Руденко, Кароліна; Турченко, Наталя; Бондарева, Катерина; Алексінцева, Тетяна; Овсяннікова, Вікторія; Горецька, Олена Віталіївна; Кочкурова, Ольга; Свідерська, Галина; Вей, Марія-Андріана; Черезова, Ірина Олександрівна; Джеджера, Ольга; Дячкова, Валерія; Сипленко, Ірина; Гаркуша, Марія; Довгань, Антон; Дудка, Артем; Лавренюк, Ольга; Кізіль, Наталя; Петренко, Сергій; Рубльова, Наталія; Чорна, Віра; Юріна, Анастасія; Федорик, Вікторія Володимирівна; Самофалова, Яна; Владімірова, Ольга; Дмухайло, Інна; Сапожников, Станіслав; Курись, Софія; Манько, Карина; Борисова, Олена; Сапранкова, Катерина; Стрельніков, Віктор; Бурназова, Віра Володимирівна; Кочерга, Євгенія Володимирівна; Тернавська, Лілія; Келембет, Раїса; Сироватко, Олена; Веренікіна, Ольга; Арсенюк, Діана; Клішко, Юлія; Самойлова, Софія
    У збірнику вміщено доповіді учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти» (25–26 листопада 2021 року).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Підходи до проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю
    (Інноваційна педагогіка, 2019) Овсянніков, Олександр Сергійович; Алєксєєва, Ганна Миколаївна
    У статті розглянуто проблему підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю у педагогічному виші, зокрема, питання наявних підходів до проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи майбутніх інженерів-педагогів. Виявлено, що є об’єктивна отреба у створенні спеціального програмного забезпечення, яке враховує особливості типології особистості студентів, методичні підходи до використання проблемних, творчих методів навчання з опорою на різноманітні форми самостійної роботи, включаючи сучасні можливості інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що під проектуванням педагогічних технологій, у тому числі комп’ютерного навчального середовища розуміється сукупність прийомів і способів вирішення педагогічних проблем, які, з одного боку, забезпечують технологічний складник педагогічного процесу, що піддається раціональному осмисленню і алгоритмізації, тобто площину професійних знань і умінь, з іншого боку – особистісно-орієнтований складник, за допомогою якого здійснюється вибір оптимальних стратегій взаємодії суб’єктів навчального процесу, з урахуванням індивідуальних особливостей особистості та вихідного рівня підготовленості студентів. Проаналізовано різні підходи до проектування комп’ютерного середовища (методологічний, інформаційно-технологічний, системний, психолого-педагогічний, діяльнісний), навчально-методичне, інформаційне й інженерно-технічне забезпечення та програмні засоби моделювання комп’ютерних мереж. Доведено використання методологічного підходу, який дозволяє скоротити терміни проектування і підвищити якість розробки проектів за рахунок застосування спеціалізованого програмного забезпечення на етапі аналізу можливих топологічних структур та вибору програмно-апаратного забезпечення. Показано приклад реалізації адаптивних систем, що дозволяють будувати підмножину сайтів в одному медіа-освітньому просторі, що забезпечує єдність інформаційних потоків організацій, дозволяє вести єдиний облік користувачів, стандартизує інформаційні та освітні ресурси.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback