Перегляд за Автор "Погребняк, Маргарита Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВикористання соціальних мереж у навчанні технологій учнів старшої школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Погребняк, ДаніілВисвітлено проблематику впровадження використання соціальних мереж у навчанні технологій учнів старшої школи. Розглянуто специфіку популяризації різних соціальних мереж за віковими групами та особливості успішного ведення педагогічної сторінки в соціальних мережах.
- ДокументВикористання соціальних інтернет-мереж в освіті(International Science Group, 2023) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Закора, НаталяВисвітлено дидактичні можливості використання соціальних інтернет-мереж, їхні переваги та недоліки, розглянуто інтерактивний інструментарій соціальної інтернет-мережі Instagram.
- ДокументВикористання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Жук, ІринаВисвітлена проблематика впровадження інтерактивних технологій на уроках трудового навчання. Визначено особливості використання інтерактивного цифрового інструментарію.
- ДокументВпровадження STEAM-освіти на уроках трудового навчання засобами цифрових технологій(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаРозкрито сутність та специфіку STEAM-освіти та місце цифрових технологій у її реалізації на уроках трудового навчання.
- ДокументВпровадження STEАM-освіти на уроках технологій(International Science Group, 2021) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаРозглянуті складові STEAM-освіти в контексті технологічної підготовки здобувачів освіти для кращого розуміння місця та ролі технологічної складової у STEAM підході.
- ДокументВіртуальна реальність як інструмент адаптивного навчання в цифровому освітньому середовищі(Академічні візії, 2024) Сікора, Ярослава Богданівна; Яценко, Оксана Іванівна; Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаІнтеграція штучного інтелекту в адаптивне навчання потенційно може зробити освіту ефективнішою й персоналізованою. Мета роботи – дослідження потенціалу віртуальної реальності як інструменту адаптивного навчання. Методом аналізу літератури, використання інструментів штучного інтелекту (далі ШІ), соціально‐економічних аспектів і прогнозування майбутніх перспектив виділено такі результати роботи: ШІ може аналізувати дані про навчання студентів, їхній прогрес і потреби й надавати персоналізовані рекомендації й підтримку. Він також може допомагати викладачам автоматизувати рутинні завдання, що дозволяє їм більше часу присвятити індивідуальному навчанню й взаємодії зі студентами. Синтез віртуальної реальності (далі VR) й штучного інтелекту ідеально підходить для завдань, які вимагають широкого обсягу інформації, швидкості й точності. Інтеграція віртуальної реальності здатна допомогти створити стимули для навчання. Наприклад, за допомогою VR можна ставити більш складні завдання чи винагороджувати за досягнення окремих цілей, що може мотивувати студентів і спонукати їх до активнішого навчання.Висновуємо, що додатково інтеграція ШІ й VR в адаптивне навчання стимулює викладачів ділитися своїм досвідом і досліджувати нові тенденції в цифровому освітньому середовищі. Штучний інтелект може надати викладачам інструменти для аналізу й оцінки ефективності їхні методів навчання, а віртуальна реальність спроможна допомогти знаходити нові способи покращення навчального процесу. Загалом інтеграція віртуальної реальності в адаптивне навчання має великий потенціал для покращення освіти шляхом персоналізації, мотивації й спільного навчання. Розвиток адаптивного навчання передбачає постійне оновлення й модернізацію технологій, охоплення нових відкриттів і досліджень у галузі нейронаук і когнітивної психології, а також співпрацю зі спеціалістами різних галузей, щоб використати найкращі практики й знання для поліпшення системи адаптивного навчання. Також варто зважати на соціально‐економічні аспекти розвитку адаптивного навчання й забезпечувати доступність технологій для всіх категорій студентів і підтримку викладачів у сфері інформаційних технологій і сучасних методів освіти.
- ДокументНародні ремесла і промисли : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: підготовка майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до проведення занять із варіативної частини програми з трудового навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
- ДокументНауково-методичні засади підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності(Одеса • Олді+, 2024-03) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Буянов, Павло Георгійович; Горбатюк, Лариса Василівна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Курило, Ольга Юріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Перегудова, Валентина Іванівна; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Хоменко, Світлана Валеріївна; Хоменко, Віталій Григорович; Хоменко, Віктор ВіталійовичМонографія містить узагальнені результати наукових досліджень, виконаних у межах комплексної кафедральної теми «Підвищення якості підготовки фахівців-педагогів системи професійної та технологічної освіти в умовах сучасності». Усі представлені наукові результати було апробовано на всеукраїнських та міжнародних конференціях і опубліковано у фахових виданнях України.
- ДокументОсобливості реалізації STEAM-освіти в процесі технологічної підготовки учнів(Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Даннік, Людмила АнатоліївнаРозглянуто методичні особливості реалізації STEAM-освіти в процесі технологічної підготовки учнів.
- ДокументРоль освіти та підготовки в розвитку цифрової грамотності та підвищенні рівня цифрової інклюзії(Перспективи та інновації науки, 2024) Олянич, Валентина Володимирівна; Березан, Валентина Ігорівна; Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаДана стаття присвячена дослідженню ролі освіти та підготовки в розвитку цифрової грамотності та підвищенні рівня цифрової інклюзії. Методологічною основою стали методи збирання та порівняння інформації, а також аналізу, синтезу та узагальнення даних із наукових досліджень у галузі освіти. Зауважено, що освіта та підготовка відіграють ключову роль у формуванні цифрової грамотності та сприяють підвищенню рівня цифрової інклюзії в сучасному суспільстві. Забезпечення доступу до актуальних знань та вмінь в галузі технологій не лише розширює можливості особистісного розвитку, але й сприяє створенню більш інклюзивного та технологічно освіченого соціуму. Також зазначається, що термін «цифрова грамотність» визначає здатність людини ефективно працювати в цифровому середовищі. В контексті цього терміну «цифрова» вказує на інформацію, представлену у числовій формі та опрацьовану ЕОМ, а «грамотність» передбачає вміння читати й інтерпретувати мультимедіа, відтворювати дані і зображення за допомогою цифрових сервісів, а також оцінювати і застосовувати нові знання, отримані з цифрового середовища. Окрім того, відмічено, що цифрова інклюзія – це концепція, згідно якої всі члени суспільства повинні мати рівний доступ і можливості до цифрових технологій та ресурсів. Це означає, що всі люди, незалежно від їхнього соціального, економічного, культурного чи географічного становища, повинні мати змогу користуватися інтернетом, комп’ютерами та іншими цифровими технологіями. У висновку підсумовано, що роль освіти та підготовки в розвитку цифрової грамотності та підвищенні рівня цифрової інклюзії є вирішальною для успішного функціонування сучасного суспільства. Освітні програми, що інтегрують цифрову грамотність в навчання, надають здобувачам освіти необхідні навички та розуміння для ефективного використання цифрових технологій. Важливо акцентувати увагу на практичних аспектах, сприяючи розвитку навичок, необхідних для застосування цифрових інструментів у різних сферах життя.
- ДокументТеорія та практика дизайну : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі дизайну, створення візуальних рішень, орієнтованих на естетичні та функціональні потреби сучасного суспільства. Розвиток креативного мислення, розуміння основних концепцій дизайну та застосування інноваційних підходів до створення дизайн-проєктів.
- ДокументТехнологія виготовлення вишитих виробів : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: ознайомлення з основними техніками вишивки, розвиток технічних навичок та креативності у створенні вишитих виробів, вивчення історичного та культурного контексту вишивки, підготовка до самостійного створення вишитих виробів, оволодіння основами вишивки та її різноманітними техніками, розвиток знань та навичок щодо вибору матеріалів, використання вишивальних ниток та різних видів тканин.
- ДокументТехнологія виготовлення вишитих виробів : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: ознайомлення з основними техніками вишивки, розвиток технічних навичок та креативності у створенні вишитих виробів, вивчення історичного та культурного контексту вишивки, підготовка до самостійного створення вишитих виробів, оволодіння основами вишивки та її різноманітними техніками, розвиток знань та навичок щодо вибору матеріалів, використання вишивальних ниток та різних видів тканин.
- ДокументТехнологія обробки текстильних матеріалів ручним та механічним способом : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: систематизувати та поглибити знання про текстильні волокна, їх характеристики, виробництво тканин та їх структуру, розвити навички розпізнавання тканин, ознайомити з різними типами швів та стібків, конструкцією швейних машин та їх ремонтом, основами конструювання і моделювання одягу, опанувати технології розкроювання і обробки деталей одягу, засвоїти навички складання плану робіт, волого-теплової обробки деталей, усунення дефектів і кінцевої обробки.
- ДокументТехнологія побутової діяльності та самообслуговування : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)"(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: ознайомлення з основними аспектами організації побутового простору, ефективного використання ресурсів, розвиток навичок з планування та організації домашнього простору, здорового харчування, формування власного стилю та догляду за оточуючим середовищем, розвиток навичок самоорганізації та самообслуговування.
- ДокументТехнологія побутової діяльності та самообслуговування : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік ОП "Середня освіта (Трудове навчання та технології)" (для скорочених курсів навчання)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Погребняк, Маргарита ГеннадіївнаМета та предмет курсу: ознайомлення з основними аспектами організації побутового простору, ефективного використання ресурсів, розвиток навичок з планування та організації домашнього простору, здорового харчування, формування власного стилю та догляду за оточуючим середовищем, розвиток навичок самоорганізації та самообслуговування.