Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Самойленко, Вадим Леонідович"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Актуальні питання впливу довкілля, фізичного виховання та спорту на здоров'я людини
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023-09) Cavcaliuc, A.S.; Базильчук, В.Б.; Журавльов, Ю. Г; Баришников, А. О.; Ляхова, І. М.; Верітов, О.І.; Пономарьов, В.О.; Петров, В.О; Голуб, Д.О; Дишкант, М.В.; Кара, Світлана Іванівна; Караулова, С.І.; Козицька, А.П.; Плющакова, О.В; Кононенко, М.О.; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Ляхова, І.М; Маленюк, Т.В.; Павлевич, Л.М; Поліщук, К.В.; Пономаренко, К. С.; Примак, Є.Г; Пристинський, В.М.; Пристинська, Т.М.; Швець, О.А.; Сватьєв, А.В.; Булах, С.М.; Симонік, А.В.; Собко, Н.Г.; Станчевський, М.М.; Шевченко, О.В.; Мельнік, А.О.; Шевчук, О.П.; Філатова, З.І; Євтушок, М.В; Баранов, В.В; Безкоровайна, Л.В.; Білик, В.Г; Василенко, К.С; Браниште, Г.C; Гальченко, Л.В.; Іванська, О.В.; Румянцев, С.С; Голінка, О.В.; Дутчак, Ю.В.; Сущенко, Л.П.; Каплун, М.О; Сухарєв, Р.С; Митяненко, Юлія Володимирівна; Омельчук, О.В; Шеремет, І.В.; Василенко, К.С; Самойленко, Вадим Леонідович; Самсутіна, Наталя Михайлівна; Семенова, І.В; Ситнік, Д.М.; Согоконь, О.А; Степанова, Н.А.; Хатунцев, О.О.; Хатунцева, Світлана Миколаївна; Савін, Є.В; Черезова, Ірина Олександрівна; Khatuntseva, S.М.; Cheremisina, I.М.; Yudin, O.О.; Lungu, E.M.; Nicolaiciuc, N.I; Onoi, M.P; Андреєва, О.Б.; Бугай, Б.А.; Єфімова, Анастасія Ігорівна; Дніпровська, Є.В.; Зоріна, Л.В.; Корх-Черба, О.В; Пшенічна, Л.П.; Кузьменко, В.Ю.; Коваленченко, В. Ф.; Ладиженська, К.О.; Мегалінська, Г.П; Білик, Ж.І.; Даниленко, Є.В; Ткачук, І. О.; Мерзлікіна, О.А.; Бобровник, Л.П; Некрасов, Григорій Григорович; Расторгуєва, Ірина Сергіївна; Самойленко,Інна Олександрівна; Сіренко, П.О; Жіденс, Я.; Качур, Є. Ю.; Хлібойко, Ю.В.; Внукова, О.М.; Лупійко, А.П.; Дроздова, В.М.; Загоренко, Н.О.; Гнатюк, Віталій Васильович; Нікітенко, Н.М.; Синегуб, Є.Л.; Павлевич, Я.О.; Бабаліч, В.А; Величко, М.В.; Вусик, Г.Л; Гжегожевський, Р.В.; Грибан, Г.П.; Завальнюк, О.В.; Співак, Л.М.; Григор’єва, Вікторія Вікторівна; Григор’єв, І.Ю.
    У збірнику вміщено наукові статті, які висвітлюють актуальні питання теоретико-методичних, валеологічних та психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання і спорту різних верств населення, професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання, фітнесу, фізичної реабілітації, туризму й рекреації, сучасних аспектів фізичної реабілітації та адаптивної фізичної культури, еколого-біологічні проблеми формування здорового способу життя студентської молоді, а також проблеми довкілля, фізичного виховання та спорту в суміжних наукових сферах: міждисциплінарних зв'язках.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання фізичної культури
    (БДПУ, 2025) Самойленко, Вадим Леонідович; Дуб, І. М.; Куявець, Д. М.; Некрасов, Григорій Григорович; Ящук, С. М.
    Сучасні освітні процеси все більше інтегрують цифрові технології, що змінює підходи до викладання та засвоєння навчального матеріалу. У сфері фізичної культури використання мультимедійних систем набуває особливого значення, оскільки дозволяє зробити навчання більш наочним, інтерактивним та індивідуалізованим. Мультимедійні технології, такі як відеоуроки, інтерактивні тренажери, мобільні додатки та доповнена реальність, сприяють підвищенню рівня мотивації учнів, урізноманітненню форм навчання та покращенню контролю за фізичним розвитком. Важливість дослідження зумовлена необхідністю підвищення ефективності фізичного виховання в умовах цифрової трансформації освіти та зростаючої ролі технологій у житті молоді. У статті обґрунтовано ефективність використання мультимедійних систем у процесі викладання фізичної культури. Вказано, що реалізація у навчанні інтерактивних форм і методів дає змогу якісно змінити характер взаємодії викладача та учня: здобувач освіти стає суб'єктом процесу навчання, а педагог – його організатором, що забезпечує творче зростання та внутрішній потенціал кожного студента. Визначено ключові переваги інтерактивних технологій, серед яких підвищення мотивації учнів, доступність візуального навчального матеріалу, можливість персоналізованого підходу до фізичних навантажень, покращення зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу та розширення можливостей самостійного навчання. Також проаналізовано вплив технологічних засобів на розвиток фізичних якостей учнів та їхню залученість до активного способу життя.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Практикум з обраного виду спорту : силабус освітнього компонента за ОП «Тренерська діяльність в обраному виді спорту» на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Самойленко, Вадим Леонідович
    Метою викладання навчальної дисципліни «Практикум з обраного виду спорту» є підвищення спортивної майстерності в обраній спеціалізації і спрямована на формування визначених освітньо-професійною програмою загальних та фахових компетентностей через оволодіння студентами основами технічних прийомів, а також тактичних дій в обраному виді спорту, здатності застосовувати знання про мету, завдання, принципи, засоби та методи навчання технічним і тактичним прийомам обраного виду спорту, необхідні для самостійної спортивної, тренерської діяльності, педагогічної і організаційної роботи. Предмет курсу концентрується на систематизованому аналізі технічних та тактичних аспектів обраного виду спорту з метою глибокого освоєння та вдосконалення студентами основних принципів та методів гри, їх правильності виконання. Такого плану підхід спрямований на розвиток вмінь студентів у використанні технічних прийомів та тактичних стратегій в обраній галузі спорту. В рамках курсу студентам пропонується глибоке вивчення та аналіз ключових аспектів гри або виконання прийомів, що включає у себе аналіз рухів, позиціонування, взаємодію з партнерами або опонентами, а також вміння приймати обґрунтовані рішення в різних ситуаціях гри. Крім того, здобувачі вищої освіти ознайомлюються з сучасними підходами до навчання та тренування в обраному виді спорту, що допомагає їм розвивати навички самостійної спортивної, тренерської та педагогічної діяльності.

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback