Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Синиця, Аліна Олександрівна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Актуальність логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем
    (Камянець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016) Синиця, Аліна Олександрівна
    У статті проаналізовано багатовекторність проблеми дітей з церебральним паралічем. Теоретико-емпіричний аналіз літератури дозволив виявити протиріччя між вимогами сучасного суспільства та можливостями таких дітей в умовах сучасного освітнього простору. Аналіз існуючих підходів до корекційно-розвивальної роботи з дітьми з церебральним паралічем засвідчив, що вони базуючись на формуванні одного або декількох складових психофізичного розвитку, не до кінця вирішують широкий спектр проблем таких дітей. Тим самим залишають не вирішеною проблему комунікації, і як наслідок можливі проблеми у майбутній гармонійній інтеграції у сучасний освітній простір. Проаналізовано поняття «допомога», «супровід» та визначено автономне місце супроводу у ряді цих понять у загальній педагогіці та логодидактиці. Виявлено слабкі місця в організації логопедичної допомоги, які між собою переплітаються та ускладнюють розвиток дитини з церебральним паралічем, унеможливлюючи її гармонійну інтеграцію у сучасне суспільство. Обґрунтовано необхідність логопедичного супроводу дітей з дитячим церебральним паралічем та родини, починаючи з раннього віку у сучасному соціумі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Алгоритм реалізації логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем
    (Київ Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова 2024, 2024) Синиця, Аліна Олександрівна; Конопляста, С. Ю.
    У статті розглянуто сучасний алгоритм реалізації логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем. Проаналізовано науково-емпіричні дані, що стосуються проблематики стану та особливостей розвитку дітей з церебральним паралічем з раннього віку, зокрема складності та багатовекторності проблеми домовленнєвого та раннього мовленнєвого розвитку. Представлено зміст та базові складові компоненти логопедичного супроводу. Ключовим змістовим компонентом логопедичного супроводу є авторська методика ранньої логоінтервенції «У ритмі Метелика». Науково обґрунтовано склад міжгалузевої команди, що бере учать у забезпечені неперервного логопедичному супроводі такої дитини, підкреслено ключову роль логопеда та батьків. Представлено алгоритм здійснення міжгалузевого логопедичного супроводу як систему послідовних етапів, наповнених змістом та інструментарієм, що забезпечує успішну індивідуальну траєкторію розвитку дитини.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти логопедичного супроводу дитини з церебральним паралічем раннього віку
    (European science, 2022-06) Синиця, Аліна Олександрівна
    У монографії представлено деякі аспекти логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд)
    (Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Конопляста, Світлана; Синиця, Аліна Олександрівна
    Складність та важливість вивчення дизартрії як клініко-психолого-логопедичної проблеми полягає в тому, що дизартрія – багатовекторна проблема, не до кінця вивчена і знаходиться у полі зору медицини, логопатології, психолінгвістики, нейролінгвістики, логопедії, логопсихології та ін. У статті проаналізовано наукові підходи до проблеми систематики мовленнєвих порушень, зокрема місця дизартрії серед вад мовлення. Системний аналіз різних підходів (клінічний, психолого-педагогічний, лінгвістичний, клінікопсихолого-педагогічний та нейропсихологічний) до класифікацій мовленнєвих порушень забезпечив сучасне уявлення про місце дизартрії як тяжкого порушення мовлення у систематиці мовленнєвих вад. Наголошується на актуальності проблеми місця дизартрії у систематиці мовленнєвих порушень, оскільки з кожним роком кількість дітей із цієї мовленнєвою патологією неухильно зростає.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Діяльнісний підхід в розвитку дітей з недорозвиненням мовлення
    (Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2015) Синиця, Аліна Олександрівна
    У статті представлені наукові розвідки стосовно застосування діяльнісного підходу у роботі з дітьми з недорозвиненням мовлення. У процесі діяльності стає можливим засвоєння певної системи знань, формування навичок з їх використання та розвиток загальних здібностей дитини з недорозвиненням мовлення. Усе це сприяє гармонійному розвитку всіх сторін особистості, що стане підґрунтям для подальшої соціалізації дитини з недорозвиненням мовлення
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Етіологія дитячого церебрального паралічу у теорії та практиці наукових досліджень
    (Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    У статті розглянуто проблему етіології дитячого церебрального паралічу у теорії та практиці наукових досліджень. Здійснений аналіз вітчизняної та зарубіжної наукової літератури з проблем етіології дитячого церебрального паралічу, що доводить актуальність даного питання. Подано сучасний дизайн класифікації причин дитячого церебрального паралічу. Описано основні фактори ризику та їх комбінації, які можуть сприяти виникненню дитячого церебрального паралічу. Зазначено, що однією з умов ефективної організації корекційно-реабілітаційного процесу є знання етіології даного порушення з позиції міжгалузевості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Клініко-психо-логопедичне дослідження мовленнєвого розвитку дітей раннього віку з церебральним паралічем
    (Херсон, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    У статті розглянуто особливості клініко-психо-логопедичного дослідження мовлення дитини раннього віку з церебральним паралічем. Окреслено основні напрями вивчення мовлення дитини з позиції нейропсихолонгвістики.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Комунікативно-мовленнєвий онтогенез дітей раннього віку з церебральним паралічем
    (Одеса : Видавничий дім «Гельветика, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    У статті представлено наукові розвідки стосовно комунікативно-мовленнєвого онтогенезу дітей раннього віку з церебральним паралічем.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Корекція мовленнєвих порушень у дітей старшого дошкільного віку за допомогою нейроігор та вправ
    (International Science Group, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна; Кухлова, Світлана
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедична ритміка як засіб корекційно-розвиткової роботи з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням
    (MDPC Publishing, Munich, Germany., 2023) Синиця, Аліна Олександрівна; Ясинська, Ірина
    У статті представлено особливості застосування логоритміки у корекціно-розвитковій роботі з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням. Визначено основні етапи корекції заїкання дітей із заїкання. Окреслено основні умови корекційно-розвиткової роботи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедичний супровід дитини раннього віку з коморбідними порушеннями : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Синиця, Аліна Олександрівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичний супровід дитини раннього віку з коморбідними порушеннями» є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу дитини раннього віку з коморбідними порушеннями, озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей дитини з коморбідними порушенням, визначення рівня логокорекційно-просвітницької культури батьків цих дітей, та встановлення рівня взаємодії фахівців з різних галузей. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору розвитку дитини раннього віку з коморбідними порушеннями використовуючи сучасні форми, методи та прийоми роботи з такою дитиною.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедичний супровід дітей у закладах дошкільної освіти
    (International Humanitarian Research Center, 2024) Синиця, Аліна Олександрівна
    Логопедичний супровід це не примха, а критична необхідність сьогодення, що покращить не лише стан розвитку мовлення дітей, а й забезпечить підтримку та супровід батьків у формування мовленнєвого простору для своєї дитини. Окреслена інформація не вичерпує усіх аспектів проблеми логопедичного супроводу дитини у ЗДО, подальшим є наповнення та розширення змісту впровадження логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедичний супровід осіб з ТПМ : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік, спеціальність 012 Дошкільна освіта
    (БДПУ, 2025) Синиця, Аліна Олександрівна
    Мета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичний супровід осіб з тяжкими порушеннями мовлення» є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу осіб з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ), озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей осіб з ТПМ, а також ознайомлення з сучасними технологіями необхідними при реалізації логопедичного супроводу. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору розвитку осіб з ТПМ використовуючи сучасні форми, методи та прийоми роботи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедичний супровід осіб з ТПМ : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта
    (БДПУ, 2025) Синиця, Аліна Олександрівна
    Мета та предмет курсу є формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня глибокого розуміння теоретико-методичних основ забезпечення логопедичного супроводу осіб з тяжкими порушеннями мовлення(ТПМ), озброєння їх ефективними методами вивчення особливостей комунікативно-мовленнєвого розвитку осіб з ТПМ, а також ознайомлення з сучасними технологіями необхідними при реалізації логопедичного супроводу. Ознайомлення та опанування здобувачами методами та прийомами для створення логопедизованого простору для розвитку осіб різного віку з ТПМ використовуючи сучасні технології, форми, методи та прийоми роботи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедія : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік, спеціальність 016 Спеціальна освіта
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Синиця, Аліна Олександрівна
    Мета та предмет курсу: Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедія : силабус освітнього компонента за освітньою прогрмамою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедія : силабус освітнього компонента за освітньою прогрмамою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2024–2025 навчальний рік
    (БДПУ, 2025) Синиця, Аліна Олександрівна
    Мета та предмет курсу є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Логопедія та планування логопедичної роботи : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Дошкільна освіта" на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія та планування логопедичної роботи» є озброєння здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти системою загальнодидактичних та спеціальних професійних знань, уявлень про структуру порушеного психофізичного розвитку, про засоби попередження, виявлення та усунення різних мовленнєвих порушень у дітей та дорослих, що забезпечують повноцінний загальний особистісний розвиток дітей, їх подальше успішне навчання та освіту.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика роботи з дітьми з порушенями опорно-рухових функцій : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Синиця, Аліна Олександрівна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Методика роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухових функцій» є формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ спеціального навчання, виховання, розвитку дітей з порушеннями опорно-рухових функцій, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухових функцій враховуючи їх вікові та типологічні відмінності
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методика роботи при фізичних труднощах : силабус освітнього компонента за освітньою програмою "Логопедія. Спеціальна психологія" на 2024–2025 навчальний рік
    (БДПУ, 2025) Синиця, Аліна Олександрівна
    Мета курсу: формування у здобувачів вищої освіти першого рівня глибокого розуміння логодидактичних і психофізіологічних основ спеціального навчання, виховання, розвитку осіб з порушеннями опорно-рухового апарату, а також озброєння їх ефективними методами та прийомами роботи при фізичних труднощах враховуючи вікові та типологічні відмінності.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback