Перегляд за Автор "Старинська, Олена Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКризове психологічне консультування : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументКризове психологічне консультування : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Кризове психологічне консультування" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програми "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти “Кризове психологічне консультування” є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань про психологічні кризи та їх вплив на людей, вивчення основних підходів та методів кризового консультування та розвиток навичок роботи з кризовими клієнтами, які постраждали від війни.
- ДокументПрофесійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування(Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2021) Зайцева, Лариса Іванівна; Семеняко, Юлія Борисівна; Донченко, Ольга Сергіївна; Григор’єва, Наталя Анатоліївна; Ілішова, Ольга Миколаївна; Улюкаєва, Ірина Гереєвна; Кот, Надія Андріївна; Дичківська, Ілона; Єськова, Тетяна Леонідівна; Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна; Омеляненко, Алла Володимирівна; Старинська, Олена ВіталіївнаУ монографії представлені результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Видання адресоване науковцям, здобувачам вищої освіти та викладачам закладів вищої педагогічної освіти, фахівцям у галузі дошкільної освіти
- ДокументПсихологія загальна : силабус освітнього компонента за освітньою програмою «Дошкільна освіта та практична психологія» на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Старинська, Олена ВіталіївнаМетою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань щодо структури психіки людини, набуття практичних вмінь, навичок щодо диференціації її особливостей. Предметом цієї дисципліни є вивчення психіки та психічних явищ як окремої людини, так і таких, що спостерігаються у групах для подальшого врахування цього в освітньому процесі.
- ДокументРозвиток особистості в сучасному освітньому просторі : колективна монографія(ЛАНДОН-ХХІ, 2013) Завгородня, Олена Василівна; Назаревич, Вікторія В'ячеславівна; Гордова, Олена Валер’янівна; Горецька, Олена Віталіївна; Борейчук, Ірина Олегівна; Барбашова, Ірина Анатоліївна; Кашкарьова, Людмила Ромóальдівна; Жук, Наталя Валентинівна; Малихіна, Тетяна Петрівна; Черезова, Ірина Олеêсандрівна; Дорошенко, Марина Ібраãимівна; Старинська, Олена Віталіївна; Карапетрова, Олена Володимирівна; Чумак, Віктор Вікторович; Панова, Наталія Юріївна; Кідалова, Марина Миколаївна; Колпакчи, Олена Сергіївна; Сердюк, Наталія Іванівна; Ільман, Вікторія ОлександрівнаУ монографії висвітлюються традиційні та нові підходи до вирішення актуальних проблем навчання, виховання та розвитку особистості в сучасному освітньому просторі, що забезпечує збагачення інноваційного потенціалу вищої педагогічної освіти України. Розрахована на науковців у галузі психології, викладачів і студентів вищої школи, працівників системи освіти.
- ДокументСоціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти(БДПУ, 2023) Григор'єв, Ігор; Григор'єва, Вікторія Вікторівна ; Загуіна-Візер, Яна ; Зінченко, Тетяна ; Калініна, Світлана; Сизко, Ганна Іванівна; Кара, Віолета; Ковальова, Ольга; Зінченко, Юлія ; Кругліна, Надія; Маслянка, Ольга; Мельник, Владислава; Онуферко, Юлія ; Удич, Зоряна; Останіна, Ніна; Очеретенко, Поліна ; Григор'єва, Наталя ; Єськова, Тетяна Леонідівна; Малярчук, Наталя; Попова, Анастасія Сергіївна; Линдіна, Євгенія Юріївна; Романовська, Людмила; Самойленко, Інна Олександрівна; Старинська, Олена Віталіївна; Бузюк, Мар'яна ; Петрочко, Жанна ; Романенко, Світлана ; Захарова, Наталя Миколаївна; Межуєва, Любов; Мищак, Людмила; Сердюченко, Анастасія; Петровська, Катерина Володимирівна; Супрун, Дар'я; Подаваленко, Алла ; Зеленська, Людмила ; Білера, Наталія; Порядін, Євгеній ; Вайнола, Ренате; Скіпальська, Галина ; Суровцева, Ірина ; Хлєбік, Світлана; Баранник, Лілія ; Ковбаса, Леся ; Николаєва, Валентина; Рубль, Наталя ; Солод, Анастасія; Тургенєва, Анастасія Олександрівна; Мельничук, Алла Богданівна; Червона, Катерина ; Кузьмін, Віктор ; Кузьміна, Марія ; Шепель, Надія ; Коваль, Соломія ; Лопатинська, Наталія ; Лазаренко, Вікторія ; Мицик, Ганна Михайлівна; Лахно, Наталія ; Анастасова, Наталя Миколаївна; Литв'яков, Михайло ; Єфименко, Микола Миколайович; Олійник, Катерина ; Побережна, Олена ; Ревуцька, Олена Володимирівна; Малуєва, Тетяна; Алєксєєва, Ганна Миколаївна; Кашкарьова, Анна; Омельченко, Ірина ; Кобильченко, Вадим ; Біленька, Вікторія ; Вусик, Ганна Леонідівна; Когут, Анна ; Козакова, Аліна ; Кот, Надія Андріївна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Михайловська, Оксана ; Байдарова, Ольга; Лопатіна, Ганна Олександрівна; Цибуляк. Наталя Юріївна; Сичікова, Яна Олександрівна; Ковачов, Сергій Сергійович; Співак, Любов МиколаївнаДо збірника увійшли матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», які виявляють та обґрунтовують тенденції підвищення ефективності підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаРобоча програма з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТравма: супровід та стратегії втручання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Травма: супровід та стратегії втручання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання освітньої компоненти «Травма: супровід та стратегії втручання» є сприяти розвитку професійної компетентності фахівців з поствоєнної соціально-психологічної реабілітації шляхом засвоєння теоретичних і практичних знань щодо особливостей психологічного супроводу психотравми різної генези та у різних груп населення враховуючи їх специфіку.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : робоча програма на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена Віталіївна; Співак, Любов МиколаївнаРобоча програма з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.
- ДокументТренінг стресостійкості та посттравматичного зростання : силабус на 2023–2024 н. р. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти(БДПУ, 2023) Старинська, Олена ВіталіївнаСилабус з дисципліни "Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання" для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота освітньо-професійної програм "Поствоєнна соціально-психологічна реабілітація" на 2023-2024 н. р. Метою викладання навчальної дисципліни «Тренінг стресостійкості та посттравматичного зростання» є підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи, соціальних педагогів, психологів до засвоєння майбутніми фахівцями психологічних знань про такий феномен як стрес, який дає можливість організму пристосовуватися до змін середовища за рахунок універсального комплексу нейрогуморальних реакцій, опанування принципами надання ППД та самодопомоги під час травматичного стресу, формування стресостійкості та постравматичного зростання.