Перегляд за Автор "Фролова, Ольга Василівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВплив етнічних стереотипів на структурування комунікативного поля особистості(Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015) Фролова, Ольга ВасилівнаВ статті розкрито поняття «комунікативне поле особистості» – як система відносно стійких суб’єктивно значущих та взаємно спрямованих ставлень і стосунків особистості з партнерами по спілкуванню в різних сферах життєдіяльності, у результаті яких реалізуються мотиви, потреби та ціннісні орієнтації учасників спілкування. Запропоновано його теоретичну модель, яка складається з трьох рівнів, які відображають основні сфери спілкування та діяльності людини і в яких реалізуються її основні мотиви й потреби. Інтимно-особистісний рівень характеризує особлива психологічна близькість і співпереживання партнерів. На професійно-діловому рівні партнерами по спілкуванню є колеги по роботі, керівники або підлеглі, люди, що мають спільні захоплення, належать до тих самих соціальних груп. На соціально-рольовому рівні спілкування контакти обмежено ситуативною необхідністю. Зафіксовано вплив стереотипів, об’єднаних у категорію «ефективність – неефективність», на структурування комунікативного поля особистості на інтимноособистісному, професійно-діловому та соціально-рольовому рівнях. Стереотипи «доброзичливість – недоброзичливість» діють переважно на інтимно-особистісному, а «порядність – непорядність» – на професійно-діловому рівні.
- ДокументПсихологія спілкування з практикумом : силабус навчальної дисципліни для ОПП Хореографія на 2023-2024 навчальний рік(Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Фролова, Ольга ВасилівнаМетою навчальної дисципліни «Психологія спілкування з практикумом» є ознайомлення студентів з основними соціальними та психологічними теоріями та технологіями спілкування, основними механізмами та закономірностями комунікації, дати можливість студентам навчитися найбільш ефективно використовувати комунікативні засоби, пізнати, розуміти і використовувати закономірності, секрети спілкування у всіх сферах життєдіяльності.
- ДокументСоціально-психологічний тренінг розвитку організаційних та комунікативних навичок для студентів, які проходитимуть педагогічну практику в дитячих оздоровчих таборах(Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського, 2015) Фролова, Ольга ВасилівнаУ статті подано авторську програму соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на розвиток організаційних та комунікативних навичок студентів, які проходитимуть педагогічну практику в дитячих оздоровчих таборах. Реалізація програми сприяє розширенню знань з області практичної та вікової психології; формуванню практичних умінь і навиків з організації різноманітної діяльності дітей в умовах оздоровчого табору; розвитку лідерських якостей і комунікативних умінь; орієнтації учасників тренінгу на самостійне проектування програм організації діяльності (як індивідуальних, так і групових) з подальшою їх реалізацією.