Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Щербакова, Надія Миколаївна"

Зараз показуємо 1 - 20 з 28
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Вступ до педагогічної професії : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. (для освітньо-професійної програми "Початкова освіта. Практична психологія")
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомлення студентів з особливостями вищої освіти, педагогічної професії, змістом педагогічної діяльності, її сутності та ролі в сучасному суспільстві; визначення перспектив і шляхів оволодіння професійною діяльністю вчителя початкових класів, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є державна політика щодо розвитку освіти в Україні, розкриття структури, організації освітнього процесу закладу вищої освіти; опанування знаннями й розуміння мети та особливостей педагогічної діяльності вчителя початкової школи.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Вступ до педагогічної професії : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 н. р. (для освітньо-професійної програми "Початкова освіта. Інформатика")
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомлення студентів з особливостями вищої освіти, педагогічної професії, змістом педагогічної діяльності, її сутності та ролі в сучасному суспільстві; визначення перспектив і шляхів оволодіння професійною діяльністю вчителя початкових класів, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є державна політика щодо розвитку освіти в Україні, розкриття структури, організації освітнього процесу закладу вищої освіти; опанування знаннями й розуміння мети та особливостей педагогічної діяльності вчителя початкової школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вступ до спеціальності : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для ОПП «Початкова освіта»
    (БДПУ, 2024) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є ознайомлення студентів з особливостями вищої освіти, педагогічної професії, змістом педагогічної діяльності, її сутності та ролі в сучасному суспільстві; визначення перспектив і шляхів оволодіння професійною діяльністю вчителя початкових класів, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є державна політика щодо розвитку освіти в Україні, розкриття структури, організації освітнього процесу закладу вищої освіти; опанування знаннями й розуміння мети та особливостей педагогічної діяльності вчителя початкової школи.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Готовність учнів початкової школи до гуманних взаємин із однолітками
    (Рівне : РДГУ, 2021) Щербакова, Надія Миколаївна
    У статті висвітлюється одна з актуальних проблем сучасної педагогіки – проблема готовності учнів початкової школи до створення й підтримки гуманних взаємин з учасниками освітнього процесу, а саме з дорослими і однолітками. Розкривається сутність ключових понять: гуманність, гуманізм, гуманні взаємини. Автор наголошує, що гуманні взаємини між людьми були предметом досліджень філософів, психологів, педагогів. Але ця проблема і дотепер потребує детального вивчення, особливо на етапі розвитку особистості дитини початкової школи. На основі ретроспективного аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується структура взаємин між людьми, зокрема між учнями початкової школи. Особлива увага відводиться методиці вивчення готовності школярів до взаємодії з однолітками. Визначено показники та рівні цієї готовності. Діагностичні дані засвідчили, що для підвищення рівня готовності дитини до створення гуманних взаємин й накопичення практичного досвіду спілкування в шкільному середовищі необхідно створити відповідні педагогічні умови, які закладатимуть основу для формування гуманних взаємин його учасників, зокрема в контексті «вчитель-учень», «учень-учень». Аналізується навчально-педагогічна взаємодія як взаємопов’язаний процес обміну інформацією про спілкування людей у суспільстві, як джерело комфортного перебування дитини в шкільному колективі.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2022) Коваль, Людмила Вікторівна; Попова, Ольга Іванівна; Бальоха, Альона; Візавер, Вiкторiя; Кузьмінський, Анатолій; Біда, Олена; Чичук, Антоніна; Гуттерер, Єва; Кучай, Олександр; Лінтварьова, Анна; Нестеренко, Марина Миколаївна; Петрик, Крістіна Юріївна; Сугейко, Любов; Дегтярьова, Любов; Кабанова, Дар’я; Кравцова, Тетяна; Олійник, Олена; Павлусь, Ольга; Пістряк, Світлана; Семенюк, Наталія; Червяковська, Наталія; Бєдунова, Олена; Дрозд, Лідія; Коробова, Ольга; Кузнецов, Микита; Горецька, Олена Віталіївна; Рига, Галина; Федорик, Вікторія Володимирівна; Беспалько, Лариса; Бідзіля, Валерія; Бойко, Дарія; Бородін, Олексій; Варданян, Сєда; Щербакова, Надія Миколаївна; Галушкова, Марія; Гладиш, Ганна; Григор'єва, Вікторія Вікторівна; Губанова, Олена; Дорошенко, Вікторія; Дудка, Артем; Коваль, Карина Валентинівна; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Голік, Олександр Борисович; Кучерява, Катерина; Малиш, Яна; Матюк, Аліна; Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Неклеса, Руслана; Нємцева, Наталія; Патика, Вікторія; Пруська, Анастасія; Садовникова, Юлія; Сапранкова, Катерина; Сукова, Марія; Тімченко, Карина; Чемоніна, Лада В’ячеславівна ; Трушлякова, Вікторія; Удовенко, Анна; Фатьянова, Тетяна Олександрівна; Федюк, Валентина; Чайка, Анжела; Швед, Ольга; Школа, Ірина Вікторівна; Григор'єв, Ігор; Гоменюк, Дар’я; Малиш, Яна; Качерова, Ольга Георгіївна; Джураєва, Яніна; Дзюба, Світлана; Іванова, Ганна; Маджарова, Софія; Мартинюк, Леся
    У збірнику вміщено матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції , що відбулася на базі факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в умовах змінненої реальності. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів магістратури
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2018) Щербакова, Катерина Йосипівна; Щербакова, Надія Миколаївна
    Характеризуються особливості організації навчального процесу студентів магістратури в контексті опанування ними навичками самостійної роботи. Процес навчання розглядається як структурно-функціональна модель, що включає такі елементи: мета, особливості організації навчального процесу, зміст і форма самостійної роботи та результат.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Основи етикету та методика нвчання школярів етикетним нормам : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік (для освітньо-професійної програми «Початкова освіта»)
    (БДПУ, 2024) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Основи етикету та методика навчання школярів етикетним нормам» є розширення й поглиблення знань здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти про особливості етикетної поведінки в сучасному суспільстві й формування компетентностей, необхідних для використання отриманих знань у різних ситуаціях повсякденної професійної та особистісної самореалізації. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку етикетної поведінки особистості.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Основи етикету та методика формування етикетних норм школярів : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік спец. 013 Початкова освіта
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Предмет навчальної дисципліни ‒ теоретичні засади виховання, навчання і розвитку етикетної поведінки особистості. Мета - розширення й поглиблення знань здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти про особливості етикетної поведінки в сучасному суспільстві й формування компетентностей, необхідних для використання отриманих знань у різних ситуаціях повсякденної професійної та особистісної самореалізації.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою курсу є опанування теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес у закладах загальної середньої освіти згідно з сучасними вимогами, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік (для освітньо-професійної програми «Хореографія»)
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка» є опанування здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес відповідно до сучасних вимог, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для освітньо-професійної програми «Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)»
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою курсу є опанування теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес у закладах загальної середньої освіти згідно з сучасними вимогами, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2023-2024 навчальний рік для освітньо-професійної програми «Середня освіта (українська мова та література, англійська мова)»
    (БДПУ, 2023) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою курсу є опанування теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес у закладах загальної середньої освіти згідно з сучасними вимогами, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. (для освітньо-професійної програми "Середня освіта. Музичне мистецтво")
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік спец. 014.01 Українська мова і література
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік спец. 014.02 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (із значенням мови))
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 навчальний рік спеціальність 053 Психологія
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024‒2025 навчальний рік для ОП «Професійна освіта. Енергетика, енергоефективність та енергозбереження»
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Щербакова, Надія Миколаївна
    Мета та предмет курсу: предмет ‒ теоретичні засади організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти; мета ‒ формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогіка : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 навчальний рік спец. 024 Хореографія
    (БДПУ, 2025) Щербакова, Надія Миколаївна
    Метою курсу Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка» є опанування здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти теоретичними знаннями із загальної педагогіки; формування вмінь моделювати освітній процес відповідно до сучасних вимог, формування системного педагогічного мислення, професійної самосвідомості. Предметом навчальної дисципліни є теоретичні засади виховання, навчання і розвитку особистості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови виховання гіперактивних дітей
    (Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 2022) Голуб, Олена; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Щербакова, Надія Миколаївна
    Стаття присвячена актуальній проблемі виховання гіперактивних дітей у початковій школі. Автори переконують у тому, що ця проблема є однією з актуальних і вимагає нагального розв’язання. Гіперактивність ‒ це поведінковий розлад, що виявляється в дітей дошкільного або молодшого шкільного віку. Такий розлад частіше діагностується в учнів початкової школи. Він значною мірою впливає на навчально-пізнавальну діяльність учнів. Такі діти не можуть повноцінно опановувати навчальну програму через непосидючість, розгальмування, незібраність. Важливим при цьому є врахування того, що вони також впливають на поведінку всього класу, що часто ускладнює організацію освітнього процесу. У статті на основі аналізу теоретичних та прикладних досліджень авторами запропоновано здійснювати організацію успішного виховного впливу на гіперактивних учнів шляхом створення в освітньому процесі початкової школи відповідних педагогічних умов, а саме: забезпечення адаптації дитини до умов закладу загальної середньої освіти, створення освітнього середовища, в якому гіперактивні діти почуватимуться комфортно, спиратися на педагогіку партнерства, забезпечувати підвищення мотивації, самооцінки та зацікавленості учнів у навчанні, сприяти тісному взаємозв’язку вчителя та батьків учнів. Це дозволятиме позитивно впливати на гіперактивних школярів, організовувати їх діяльність, поступово включати дітей до ефективної взаємодії з дорослими й однолітками, вчитиме стримувати емоції, забезпечуватиме почуття власної гідності, впевненості в собі тощо. Авторами статті запропоновано конкретні навчально-методичні матеріали, які допоможуть педагогам-практикам правильно організовувати робочий простір учнів, підвищувати їх інтерес до навчання, усвідомлювати свої сильні сторони, позитивно ставитись до шкільного життя. Включення дітей в ігрову діяльність забезпечуватиме поступове формування в них уміння усвідомлювати й розуміти власну поведінку. Авторами доведено, що особливого значення в роботі з гіперактивними учнями набуває проблема взаємодії з батьками. Лише спільна діяльність вчителя й батьків дозволить отримати позитивні результати в роботі з гіперактивними дітьми.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови ефективної діяльності вихователя групи продовженого дня
    (Молодь і ринок, 2022) Голуб, Олена; Лесик, Анжеліка Сергіївна; Щербакова, Надія Миколаївна
    У статті охарактеризовано сучасні підходи до організації освітньої діяльності групи продовженого дня та окреслено педагогічні умови ефективної діяльності вихователя групи продовженого дня, його виховного впливу на становлення особистості учнів початкової школи а саме: професійна компетентність оптимальне планування циклу навчальних та дозвіллєвих заходів; ефективна організація самопідготовки молодших школярів; створення освітнього середовища в групі продовженого дня. .
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software and Berdyansk State Pedagogical University copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback