Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 31
- ДокументПсихологічні особливості командної роботи аналітиків зрілого віку в умовах віддаленої роботи(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Шаповал, ГаннаУ кваліфікаційній роботі було теоретично вивчено поняття командної роботи в сучасній психології; розглянуто вікові особливості аналітиків зрілого віку та їх вплив на командну взаємодію; здійснено психологічний аналіз вивчення проблеми командної роботи аналітиків в умовах віддаленої роботи. Проведено емпіричне дослідження проблеми психологічних особливостей командної роботи аналітиків зрілого віку в умовах віддаленої роботи. Розроблено та апробовано тренінгову програму для підвищення ефективності командної роботи аналітиків зрілого віку в умовах віддаленої роботи.
- ДокументФормування лідерської ідентичності вимушеними переселенками зрілого віку в умовах невизначеності(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Верьовка, НаталяУ кваліфікаційній роботі було теоретично вивчено поняття лідерської ідентичності; розглянуто психологічні особливості жінок зрілого віку; здійснено психологічний аналіз вивчення проблеми формування лідерської ідентичності вимушеними переселенками зрілого віку в умовах невизначеності. Проведено емпіричне дослідження з формування лідерської ідентичності вимушеними переселенками зрілого віку в умовах невизначеності. Розроблено та апробовано тренінг на тему «Розвиваємо лідерські якості в умовах невизначеності» та визначено його ефективність.
- ДокументТайм-менеджмент як чинник ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Божок, ОлесяУ роботі дослідили поняття тайм-менеджменту в контексті навчальної діяльності; визначили психологічні аспекти тайм-менеджмент; проаналізували специфіку навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання; визначили вплив тайм-менеджменту на ефективність навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання; проаналізували тайм-менеджмент як чинник ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання. Провели емпіричне дослідження щодо визначення рівня сформованості тайм-менеджменту у здобувачів вищої освіти заочної форми навчання та його вплив на навчальну діяльність. Розробили та обґрунтували необхідність і доцільність використання тренінгової програми підвищення ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти заочної форми навчання засобами тайм-менеджменту. Виконали аналіз ефективності впровадження тренінгової програми «Тайм- менеджмент: як встановити баланс в основних сферах життя».
- ДокументОсобливості психологічної стійкості у жінок в умовах адаптації за кордоном(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Лебеденко, ОльгаУ кваліфікаційній роботі було здійснено теоретичний аналіз літератури з проблеми особливостей психологічної стійкості жінок. Проведено емпіричне дослідження щодо визначення особливостей психологічної стійкості жінок в умовах адаптації за кордоном. Розроблено та проведено тренінг «Підвищення рівня стресостійкості у жінок в умовах адаптації за кордоном» для підвищення рівня стресостійкості у жінок, які вимушено виїхали за кордон та проаналізовано його ефективність.
- ДокументПодолання емоційного вигорання працівників соціальної сфери засобами арт-терапії(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Роменська, ІринаУ кваліфікаційній роботі було розглянуто поняття та сутність емоційного вигорання; визначено особливості професійної діяльності працівників соціальної сфери, що сприяють емоційному вигоранню; проаналізовано засоби подолання емоційного вигорання у працівників соціальної сфери. Проведено емпіричне дослідження психологічних проявів вигорання працівників соціальної сфери та проаналізовано необхідність використання тренінгової програми для подолання емоційного вигорання працівників соціальної сфери засобами арт-терапії. Розроблено тренінгову програму для подолання емоційного вигорання працівників соціальної сфери засобами арт-терапії.