Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументТолерантність до невизначеності як чинник життєстійкості особистості в умовах війни(БДПУ, 2024) Леонт’єва, ГаннаУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукової літератури з проблеми толерантності до невизначеності: поглиблено науковий контент зазначеного феномена, визначено його чинники, розкрито особливості толерантності до невизначеності під час війни. Розроблено та впроваджено програму емпіричного дослідження. Розроблено корекційно-розвивальну програму з оптимізації толерантності до невизначеності майбутніх психологів. Доведено значення та необхідність формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів як важливої фахової компетентності та чинника життєстійкості в умовах війни.
- ДокументТайм-менеджмент як чинник профілактики емоційного виснаження внутрішньо переміщених осіб(БДПУ, 2024) Бочарова, ОльгаУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукової літератури з проблеми тайм-менеджменту як чинника профілактики емоційного виснаження внутрішньо переміщений осіб: поглиблено науковий контент поняття тайм-менеджменту особистості, визначено його структуру, розкрито особливості тайм-менеджменту як чинника профілактики емоційного виснаження внутрішньо переміщений осіб. Розроблено та впроваджено програму емпіричного дослідження. Розроблено тренінгову програму з метою формування навичок тайм-менеджменту як чинника профілактики емоційного виснаження внутрішньо переміщений осіб. Доведено значення та необхідність цілеспрямованої роботи з внутрішньо переміщеними особами щодо формування тайм-менеджменту.
- ДокументОсобистісна готовність майбутніх психологів до надання психологічної допомоги в кризових умовах(БДПУ, 2024) Шеремет, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукової літератури з проблеми особистісної готовності майбутніх психологів до надання психологічної допомоги в кризових умовах: проаналізовано наукові підходи до поняття особистісної готовності майбутніх психологів до надання психологічної допомоги, визначено структуру особистісної готовності майбутніх психологів до надання психологічної допомоги, розкрито особливості надання психологічної допомоги в кризових умовах. Розроблено та впроваджено програму емпіричного дослідження. Розроблено тренінгову програму з формування особистісної готовності майбутніх психологів до надання психологічної допомоги в кризових умовах. Доведено значення формування особистісної готовності майбутніх психологів до надання психологічної допомоги в кризових умовах.
- ДокументПсихологічні особливості STEM-освіти в освітньому процесі НУШ(БДПУ, 2024) Гаращенко, ОленаУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукової літератури з проблеми психологічних особливостей STEM-освіти в освітньому процесі Нової української школи: поглиблено наукове розуміння STEM-освіти, визначено її структуру, розкрито особливості STEM-освіти в освітньому процесі Нової української школи. Розроблено та впроваджено програму емпіричного дослідження. Розроблено корекційно-розвивальну програму з розвитку навичок STEM-освіти учнів Нової української школи. Доведено значення та необхідність STEM-освіти в освітньому процесі Нової української школи.
- ДокументОсобливості прояву механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці в умовах воєнного часу(БДПУ, 2024) Чемерис, ІлонаУ кваліфікаційній роботі здійснено аналіз наукової літератури з проблеми механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці в умовах воєнного часу. Визначено особливості механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці в умовах воєнного часу, а саме: поглиблено науковий контент механізмів психологічного захисту, визначено їх види та особливості, розкрито особливості прояву та шляхи формування механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці в умовах воєнного часу. Розроблено та впроваджено програму емпіричного дослідження. Розроблено психокорекційну програму оптимізації формування механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці. Доведено значення механізмів психологічного захисту в старшому юнацькому віці в умовах воєнного часу.