Факультет дошкільної, спеціальної та соціальної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументСоціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності в закладах загальної середньої освіти(БДПУ, 2020) Савченко ТетянаУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність волонтерської діяльності як соціально-педагогічної проблеми. Визначено основні види і напрямки волонтерської діяльності в соціально-педагогічній роботі закладу загальної середньої освіти. Досліджено технологічний аспект та соціально-педагогічні умови організації волонтерської діяльності закладу загальної середньої освіти. Розроблено та експериментально перевірити програму експериментальної роботи з організації волонтерської діяльності учнів ЗЗСО. Розроблено рекомендації щодо організації волонтерської діяльності учнів в умовах закладу загальної середньої освіти.
- ДокументСоціально-профілактична робота з попередження соціального сирітства(БДПУ, 2020) Шендлер МаксимУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз поняття “соціальне сирітство” та його аспектів. Визначено зміст, форми та методи соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розкрито процес формування усвідомленого материнства як форми соціально-профілактичної роботи з попередження соціального сирітства. Розроблено та експериментально перевірити ефективність впровадження соціально-педагогічної програми з формування усвідомленого материнства серед жінок.
- ДокументФормування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді(БДПУ, 2020) Валентирова ГаннаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медіаграмотність” та її складових компонентів. Розкрито процес формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.: його завдання та напрями. Визначено технологію та соціально-педагогічні умови формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медіаграмотності та навичок безпечної поведінки в мережі Інтернет серед учнівської молоді.
- ДокументТехнологія організації профорієнтаційної роботи в умовах дистанційної освіти(БДПУ, 2022) Тюрьганова МаринаУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано поняття і сутність профорієнтаційної роботи. Визначено різновиди традиційних та інноваційних форм, методів та інструментів профорієнтаційної роботи. Проаналізувано особливості використання Інтернет-ресурсів у профорієнтаційній роботі в умовах дистанційної освіти. Змодельовано та експериментально перевірити технологію організації профорієнтаційної роботи засобами інтернет-ресурсів в умовах дистанційної освіти у закладах загальної середньої освіти. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування технології профорієнтаційної роботи засобами Інтернет-ресурсів в умовах дистанційної освіти.
- ДокументФормування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку(Бердянський державний педагогічний унівреситет, 2022) Колісник ТаісаУ кваліфікаційній роботі визначено сутність поняття “медіаграмотність” та її складових компонентів. Розкрито процес та особливості формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено технологію, алгоритм та методи формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено цільову соціально-педагогічну програму з формування медіаграмотності у дітей старшого дошкільного віку.