Кафедра іноземних мов і методики викладання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 86
- ДокументТехнології навчання англійської мови : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою Середня освіта (Мова і література (англійська)) 2025-2026 н. р. (магістратура)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Школа, Ірина ВікторівнаМета курсу: формування систематизованих знань про сучасні технології навчання англійської мови, розвиток практичних навичок використання інноваційних методів та цифрових інструментів у педагогічній діяльності для підвищення ефективності освітнього процесу. Предмет навчальної дисципліни: сучасні технології, методи та засоби навчання англійської мови в контексті цифровізації освіти та інноваційного розвитку педагогічної науки.
- ДокументАнгломовне академічне письмо і доброчесність : силабус навчальної дисципліни за щсвітньою програмою Середня освіта (англійська мова і література)) на 2025-2026 н. р. (магістратура)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Панченко, Віолетта ВолодимирівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Англомовне академічне письмо та академічна доброчесність» є формування здобувачів вищої освіти уміння створювати англомовні академічні тексти різних жанрів відповідно до норм академічної доброчесності, розвинути здатність до ефективної письмової наукової комунікації у вітчизняному та міжнародному освітньо-науковому просторі. Завдання курсу: Ознайомити студентів з основними жанрами англомовного академічного письма. Сформувати навички організації та структурування академічних текстів. Розвинути здатність дотримуватися академічних стандартів етики та доброчесності. Забезпечити уміння інтегрувати іншомовні академічні тексти у власну дослідницьку діяльність. Навчити аналізувати, рецензувати та створювати академічні тексти, з урахуванням міжнародних вимог до публікацій. Предметом курсу є процес формування вмінь академічного письма англійською мовою та засвоєння принципів академічної доброчесності з метою ефективної наукової та професійної комунікації у сфері освіти й філології, а також підготовка до інтеграції в міжнародний академічний простір.
- ДокументМенеджмент в освіті : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою Середня освіта (мова і література (англійська)) на 2025-2026 н. р. (магістратура)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Крижко, Василь ВасильовичМета та предмет курсу: метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є підготовка здобувачів другого рівня вищої освіти до здійснення кваліфікованого управління закладами освіти. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент в освіті» є теоретико- методологічні та практичні фактори побудови, функціонування й управління освітніми інституціями на державному, міждержавному, міжнародному та транснаціональному рівнях. Технологія управління освітою ресурсами наукового менеджменту є послідовним цілеспрямованим процесом,який має циклічний характер і формується через функції: конкретні види управлінської діяльності, які забезпечують формування прийомів, способів управлінського впливу на освітню сферу. Методологія осмислення менеджменту освітньої сфери кардинально не відрізняється від аналогічних підходів, напрацьованих у традиційному менеджменті, однак має досить складне гуманітарне навантаження. Функції менеджменту освіти сформувалися у процесі створення розгалуженої структурно- функціональної системи освітянської сфери сучасної держави Україна, національного суспільства, відображають суть і зміст управлінської діяльності на всіх рівнях управління цією галуззю.
- ДокументМетодологія науково-педагогічних досліджень : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою Середня освіта (мова і література (англійська)) на 2025-2026 н. р. (магістратура)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Зарва, Вікторія АнатоліївнаМетою викладання навчальної дисципліни «Методологія науково-педагогічних досліджень» є надання студентам уявлення про специфіку загальної методології науково-дослідної педагогічної діяльності, що має реалізовуватися протягом їхнього навчання під час написання курсових та магістерських робіт, формування нових стандартів освіти завдяки ознайомленню з сучасними школами і напрямками педагогіки, поширеними у світі дослідними та інтерпретаційними практиками. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія науково-педагогічних досліджень» є: ознайомити студентів з історією розвитку, сучасним станом та перспективами розвитку методології наукового дослідження; показати студентам різні можливості підходу до тексту, які відкриваються перед дослідником, з основною термінологією, застосованою різними літературознавчими школами, з діяльністю класиків педагогічної науки; виробити навички пошуку методу, найбільш адекватного для кожного конкретного випадку дослідження; прищепити навички самостійної дослідницької роботи з різними джерелами: статтями, монографіями, підручниками, енциклопедіями тощо; удосконалити навички аналізу з позиції різних теоретичних напрямів і шкіл; домогтися оволодіння методологією і методами наукового дослідження; допомогти студентові обрати методологію аналізу зібраного матеріалу; створення та розвиток наукових шкіл, виховання у стінах вищого навчального закладу резерву вчених, дослідників, викладачів.
- ДокументАнглійська література : силабус навчальної дисципліни за освітньою програмою Середня освіта (мова і література (англійська)) на 2025-2026 н. р. (магістратура)(Бердянський державний педагогічний університет, 2025) Табакова, Ганна ОлександрівнаМетою курсу є формування в майбутніх викладачів систему фахових знань про художню специфіку англійської літератури, етапи її розвитку, творчість найвідоміших представників у широкому культурноісторичному та мистецькому контексті. Предметом навчальної дисципліни є англійська література в її художній специфіці у широкому культурно-історичному контексті.