Кафедра початкової освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 52
- ДокументДіяльнісний підхід в НУШ (LEGO технології) (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Діяльнісний підхід в новій українській школі (LEGO технології)» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення діяльнісного підходу у процесі освіти молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання учнів 1-4 класів в НУШ; навчання через гру; шляхи формування агентності учнів початкової школи; форми та методи організації діяльнісного підходу в НУШ .
- ДокументОснови медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх учитлів початкової школи (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Основи медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення медіаосвіти молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання медіаграмотності молодших школярів; шляхи формування медіаграмотності учнів початкової школи; форми та методи організації медіаосвіти здобувачів початкової освіти .
- ДокументКомп'ютерний моніторинг успішності учнів початкової школи (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н.р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерний моніторинг успішності учнів початкової школи» є формування готовності студентів до виконання основних професійних функцій у сфері забезпечення якісного комп’ютерного моніторингу успішності молодших школярів. Предмет курсу: особливості та специфіка здійснення комп’ютерного моніторингу успішності здобувачів початкової освіти; створення тестів у текстовому процесорі MS Word на основі форм; використання табличних комп’ютерних середовищ для обчислення й візуалізації результатів моніторингу; використання мультимедійних комп’ютерних середовищ для інтерактивної взаємодії учнів у процесі закріплення знань; використання освітніх Інтернет-ресурсів для здійснення ефективного моніторингу.
- ДокументІнклюзивна освіта (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання навчальної дисципліни «Інклюзивна освіта» є формування систематизованих наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби. Предмет курсу: особливості та специфіка навчання організації освітнього процесу для учнів з ООП; шляхи співпраці фахівців у процесі навчання дітей з ООП в НУШ; волонтерство та адвокатство батьків здобувачів освіти з ООП.
- ДокументМетодика навчання української мови (силабус навчальної дисципліни на 2024-2025 н. р. для студентів спеціальності 013 Початкова освіта)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Чемоніна, Лада В'ячеславівнаМетою викладання освітньої компоненти «Методика навчання української мови» є забезпечення належного рівня теоретичних знань здобувачів першого рівня вищої освіти з методики навчання української мови в початковій школі, а також практично-методичних умінь, необхідних для активної професійної діяльності майбутніх учителів. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика навчання української мови» є: – розуміння соціальної ролі мови, її функцій, мовленнєвої діяльності та її компонентів в житті окремої людини і суспільства в цілому; – визначення цілей, змісту й обсягу курсу української мови в початковій школі; – реалізація світоглядної функції української (державної) мови, вплив на формування національно-мовної особистості; – засвоєння теоретичних основ методики; – засвоєння мінімуму мовних і мовленнєвих понять, рівнів мовної системи і закономірностей функціонування мови; – вивчення й опис найбільш раціональних, оптимальних та ефективних методів і засобів навчання залежно від змісту матеріалу, індивідуальних особливостей здобувачів початкової освіти, рівня їхньої мовної і мовленнєвої компетентностей; – забезпечення належного рівня культури мовлення здобувачів початкової освіти, розвитку комунікативної компетентності.