Кафедра економіки, менеджменту та фінансів

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 79
  • Документ
    Вплив цифрових технологій на фінансову поведінку споживачів
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024-12-13) М’ягких, Анастасія
    Досліджено вплив цифрових технологій на фінансову поведінку споживачів у контексті глобальної цифрової трансформації. Розглянуто, як використання безготівкових платіжних систем змінює сприйняття вартості грошей та стимулює імпульсивні витрати. Автори аналізують психологічні аспекти прийняття фінансових рішень у цифровому середовищі. Визначено роль FinTech-інновацій у формуванні нових фінансових звичок і взаємодії з грошима. Окреслено як позитивні, так і ризиковані наслідки активного використання цифрових платіжних технологій.
  • Документ
    Економічна психологія : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р. для студентів групи 4ФКС-з
    (БДПУ, 2024) Несторенко, Тетяна Петрівна
    Метою курсу є формування компетентності в галузі економічної психології як міждисциплінарної галузі наукового знання та практичної готовності до здійснення професійних психологічних функцій у сфері виробничої діяльності. Основними завданнями є формування загального уявлення про психологічні основи ведення бізнесу; розкриття психологічних аспектів економічної діяльності; вивчення теоретико-методологічних і прикладних закономірностей та особливостей прояву індивідуальних і групових психологічних якостей в економічному середовищі, а також чинників і механізмів впливу економічних явищ на формування поведінки особистості в ринковому середовищі.
  • Документ
    Економічна психологія : силабус навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051, 072, 076 на 2024–2025 н. р.
    (БДПУ, 2024) Несторенко, Тетяна Петрівна
    Метою курсу є формування компетентності в галузі економічної психології як міждисциплінарної галузі наукового знання та практичної готовності до здійснення професійних психологічних функцій у сфері виробничої діяльності. Основними завданнями є формування загального уявлення про психологічні основи ведення бізнесу; розкриття психологічних аспектів економічної діяльності; вивчення теоретико-методологічних і прикладних закономірностей та особливостей прояву індивідуальних і групових психологічних якостей в економічному середовищі, а також чинників і механізмів впливу економічних явищ на формування поведінки особистості в ринковому середовищі.
  • Документ
    Економічна психологія : силабус навчальної дисципліни на 2024–2025 н. р. для студентів групи 4ПР-з
    (БДПУ, 2024) Несторенко, Тетяна Петрівна
    Метою курсу є формування компетентності в галузі економічної психології як міждисциплінарної галузі наукового знання та практичної готовності до здійснення професійних психологічних функцій у сфері виробничої діяльності. Основними завданнями є формування загального уявлення про психологічні основи ведення бізнесу; розкриття психологічних аспектів економічної діяльності; вивчення теоретико-методологічних і прикладних закономірностей та особливостей прояву індивідуальних і групових психологічних якостей в економічному середовищі, а також чинників і механізмів впливу економічних явищ на формування поведінки особистості в ринковому середовищі.
  • Документ
    Маркетинг : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія Анатоліївна
    Мета курсу – формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів та послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Предметом вивчення є загальні закономірності розвитку маркетингу, системи маркетингу підприємства, процеси оперативного та стратегічного управління маркетингом.