Кафедра економіки, менеджменту та фінансів
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументМаркетинг : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія АнатоліївнаМета курсу – формування у майбутніх спеціалістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів та послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Предметом вивчення є загальні закономірності розвитку маркетингу, системи маркетингу підприємства, процеси оперативного та стратегічного управління маркетингом.
- ДокументСамоменеджмент : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (2 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія АнатоліївнаМетою є опановування теоретичними знаннями та практичними навичками з питань самоуправління, особистісного розвитку, організації особистої праці менеджера, формуванні індивідуальних особливостей та поведінкових навичок для досягнення успіху в особистому житті та професійній діяльності. Предметом є процес саморозвитку особистості шляхом самомотивації, планування, ухвалення рішень, організації власної діяльності та самоконтролю.
- ДокументОрганізація та управління підприємствами ГКТС : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія АнатоліївнаМета курсу - опановування теоретичними знаннями щодо створення, організації та діяльності готельних, курортних та туристичних підприємств і формування у майбутніх менеджерів практичних навичок управлінської роботи в готельному, курортному та туристичному сервісі. Предметом вивчення є основні поняття менеджменту готельного, курортного та туристичного сервісу; системний підхід до організації та управління підприємствами готельного, курортного та туристичного сервісу; засвоєння механізму управління в готельному, курортному та туристичному сервісі; формування управлінських навичок діяльності у готельному, курортному та туристичному сервісі; формування навичок самостійного творчого використання теоретичних знань та вмінь організації та управління підприємствами готельного, курортного та туристичного сервісу.
- ДокументТехніка та технологія галузі : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (3 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія АнатоліївнаМета курсу - опанування студентами концепції уніфікованих технологій готельних, курортних та туристичних послуг, формування професійних вмінь та навичок, які допоможуть у прийнятті самостійних рішень під час надання послуг відповідно до національних й міжнародних стандартів якості та гостинності. Предметом вивчення є опановування основними складниками технологій, технологічними схемами обслуговування на підприємствах готельної, курортної, туристичної сфери, технологіями гостинності.
- ДокументРеклама в туризмі : силабус навчальної дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми "Менеджмент готельного, курортного та туристичного сервісу" на 2024-2025 н.р. (4 курс)(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Швачко, Вікторія АнатоліївнаМетою є формування професійного погляду на рекламну діяльність, умінь та навичок використання рекламних технологій та засобів створення та просування рекламної продукції в туризмі. Предметом навчальної дисципліни є процес організації рекламної діяльності у туризмі з метою привернення уваги потенційних споживачів до об’єкта рекламування.