Психолого-педагогічний супровід індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
Анотація
У статті представлено теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі. Відповідно до мети досліджено особливості психолого-педагогічного супроводу в освітньому процесі; розкрито зміст психолого-педагогічного супроводу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі; виявлено очікувані результати індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх фахівців. Визначено, що організація психолого-педагогічного супроводу прискорює процеси розкриття й реалізації особистісного потенціалу майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі.
Опис
The article presents theoretical aspects of psychological and pedagogical support for the individual-creative professional formation of future engineers in the industry of food. According to the purpose, the following tasks of the study are defined: to investigate the features of psychological and pedagogical support in the educational process; to disclose the content of psychological and pedagogical support of future food industry engineers-teachers; to identify the expected results of the individual-creative professional formation of future food industry engineering teachers. To achieve the goal and solve the defined tasks a set of interrelated theoretical research methods was used. They are the analysis of psychological and pedagogical literature and scientific research on the problem of psychological and pedagogical support (to identify the features of psychological and pedagogical support in the educational process), generalization and systematization (to predict the expected results of the individual-creative professional formation of future food industry engineering teachers). It is determined that psychological and pedagogical support contributes to the activation of higher.
Ключові слова
психолого-педагогічний супровід, індивідуально-креативне професійне становлення, інженер-педагог, харчова галузь, індивідуальна програма підготовки, psychological and pedagogical support, individual-creative professional formation, engineering teacher, food industry, individual training program
Бібліографічний опис
Курило О. Ю. Психолого-педагогічний супровід індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі / О. Ю. Курило //Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2022. – Вип. 3. – С. 34–41.