Проблема формування позитивного ставлення до навчання в педагогіці

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми формування в учнів позитивного ставлення до навчання дозволив виокремити ряд умов щодо формування мотивації навчання школярів. Це: стан учня в системі міжособистісних відносин; організація колективної діяльності. Кожна з цих умов розрахована в значній мірі на формування окремих груп мотивів, або навчально-пізнавальних, або широких соціальних.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лесик А. Проблема формування позитивного ставлення до навчання в педагогіці / А. Лесик // Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (26–27 листопада 2020 року., Бердянський державний педагогічний університет). – Бердянськ, 2020. – С. 250–252.