Матеріали конференцій, семінарів, читань

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 668
  • Документ
    Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків
    (БДПУ, 2024-05-15) Онищенко, Сергій Вікторович; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Бабченко, Інна Григорівна; Буянов, Павло Георгійович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Вікторова, Поліна Євгенівна; Цина, Андрій Юрійович; Вовк, Надія Валентинівна; Мерзляков, Юрій Юрійович; Горбатюк, Ілля Анатолійович; Кривильова, Олена Анатоліївна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Картіннік, Анна Сергіївна; Даннік, Людмила Анатоліївна; Климович, Аліна Віталіївна; Масюк, Георгій Ігорович; Масюк, Олена Маратівна; Махиня, Оксана Олексіївна; Оршанський, Леонід Володимирович; Тангірберганова, Ганна Олександрівна; Ткач, Катерина Валеріївна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Бєлоконь, Олексій Олександрович; Школа, Олекcандр Васильович; Бондаренко, Вікторія Володимирівна; Бутенко, Артем Володимирович; Євстратова, Анна Анатоліївна; Заяц, Валерій Валерійович; Філатов, Сергій Валентинович; Осіння, Аліна Сергіївна; Плінокос, Ірина Юріївна; Рябець, Сергій Іванович; Андріященко, Каріна Андріївна; Трегуб, Ганна Ігорівна; Астапов, Микита Олександрович; Курило, Ольга Юріївна; Дмитренко, Дмитро Миколайович; Крупій, Наталія Володимирівна; Маклаков, Костянтин Олександрович; Чистякова, Людмила Олександрівна; Твердохліб, Анатолій Юрійович; Валєнкова, Марія Андріївна; Жук, Ірина Володимирівна; Мушкет, Юлій Володимирович; Овсянніков, Олександр Сергійович; Погребняк, Маргарита Геннадіївна; Тінькова, Дар'я Сергіївна; Чечета, Олексій Володимирович; Бежан, Максим Віталійович; Хацько, Ганна Михайлівна
    До збірника увійшли матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
  • Документ
    Фасилітація як інструмент педагогічної діяльності майбутніх педагогів для формування розвитку комунікаційних навичок здобувачів освіти
    (Запорізький національний університет, 2024) Чемоніна, Лада В’ячеславівна; Коробов, М. О.
    Пропонована публікація висвітлює особливості підготовки до фасилітаційної діяльності майбутніх педагогів задля досягнення мети, визначеної у чинних освітніх документах України - формування комунікативної компететнтності здобувачів освіти.
  • Документ
    Розвиток творчих навичок учнів 10 класів на уроках технології при використанні графічних програм
    (DEL c.z., 2024-12) Онищенко, Сергій Вікторович; Гук, Володимир Сергійович
    Творчі навички є однією з основних складових розвитку особистості учня, особливо в галузях, що вимагають інноваційного підходу та здатності вирішувати проблеми нестандартними методами. В умовах сучасної освіти, де технології та інновації стають основою навчального процесу, важливою складовою є розвиток творчих навичок учнів, зокрема через використання графічних програм.
  • Документ
    Теоретичні основи використання проєктної технології в ЗЗСО на уроках технологій
    (DEL c.z., 2024-12) Онищенко, Сергій Вікторович; Іванченко, Андрій Олександрович
    Сучасна освіта вимагає впровадження інноваційних методів навчання, які сприяють розвитку творчих і практичних навичок учнів. Проєктна технологія є одним із найефективніших підходів, що поєднує теоретичне засвоєння знань із їх практичним застосуванням. В умовах реформування української школи, акцент робиться на інтегрованому навчанні, яке формує компетентності, необхідні для сучасного суспільства.
  • Документ
    Особливості розвитку емоційного інтелекту здобучів початкової освіти засобами читання
    (Запоріжжя : Вид- во Хортицької національної академії, 2024) Чемоніна, Лада В’ячеславівна
    У поданих матеріалах відзначено провідну роль розуміння власних емоцій у становленні особистості сучасного учня початкової школи. Авторкою проаналізовано друковану продукцію серії «Розвиваємо емоційний інтелект дитини» та визначено її позитивний вплив на розвиток емоційного інтелекту здобувачів початкової освіти.