Матеріали конференцій, семінарів, читань

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 764
  • Документ
    Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку
    (БДПУ, 2021) Павленко, Віталій Васильович; Антощак, Марина Миколаївна; Ачкан, Віталій Валентинович; Мицик, Ганна Михайлівна; Федорик, Вікторія Володимирівна; Боговін Ольга Володимирівна; Костромицький, Роман Іванович; Філоненко, Софія Олегівна; Мацейко, Наталія Володимирівна; Попова, Анастасія Сергіївна; Сидоренко, Віталій Сергійович; Токаренко, Олена Іванівна; Короткий, Олексій Вікторович; Антощак, Марина Миколаївна; Ачкан, Віталій Валентинович; Дорошенко, Марина Ібрагімівна; Мицик, Ганна Михайлівна; Степанюк, Катерина Іванівна; Мацухова, Єлизавета Євгенівна
    До збірника увійшли матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку”. Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, студентів.
  • Документ
    Розвиток самостійності й пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики як вимога компетентнісно орієнтованого навчання
    (Запоріжжя : БДПУ, 2025-05) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бучко, Наталія
    У статті проаналізовано роль уроків математики в початковій школі як засобу розвитку самостійності та пізнавальної активності учнів. Розкрито ефективність використання інтерактивних завдань, диференційованих вправ та проєктної діяльності у формуванні здатності молодших школярів до самостійного здобуття знань і прийняття рішень. Підкреслено значення інноваційних технологій як інструменту активізації освітнього процесу та покращення засвоєння математичних понять. Наголошено на необхідності стимулювання самостійності як ключової навички для сучасного учня.
  • Документ
    Психолого-педагогічні аспекти професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів в умовах цифровізації освіти
    (Запоріжжя : БДПУ, 2025-05) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Малофєєва, Ольга
    У статті досліджується вплив цифрових технологій на сучасний освітній процес у початковій школі, зокрема в контексті трансформації професійної діяльності майбутніх учителів. Розкрито важливість оволодіння педагогами цифровими інструментами та усвідомлення ними психологічних і когнітивних змін, що супроводжують цифровізацію навчання. Проаналізовано актуальні наукові підходи до розробки ефективних педагогічних стратегій та методик використання цифрових технологій. Наголошено на необхідності комплексного підходу до підготовки майбутніх учителів початкових класів, що включає як технічні, так і психолого-педагогічні аспекти цифрової трансформації освіти.
  • Документ
    Арттерапія як ефетивний метод розвитку молодших школярів з особливими освітніми потребами
    (Запоріжжя : ЗНУ, 2025-04) Мухіна, Тетяна Євгеніївна; Бут, Анастасія Олександрівна
    У статті розглянуто арттерапію як ефективний засіб розвитку та соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного освітнього середовища. Підкреслено значення індивідуального підходу, спрямованого на розвиток емоційної сфери, комунікативних умінь, моторики та креативного мислення учнів з ООП. Обґрунтовано актуальність використання сучасних корекційно-розвиткових методик, що забезпечують не лише освітній результат, а й емоційний комфорт дитини. Арттерапія розглядається як інтегративний метод, який поєднує мистецтво та психологічну підтримку, сприяючи адаптації та гармонійному розвитку здобувачів початкової освіти.
  • Документ
    STEM-технології як каталізатор розвитку креативного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики
    (Запоріжжя : БДПУ, 2025-04) Мухіна, Тетяна Євгеніївна
    У статті висвітлено актуальність розвитку креативного мислення в молодших школярів як важливої когнітивної навички в умовах сучасної освіти. Підкреслено, що здатність до нестандартного мислення, генерації ідей та міждисциплінарного підходу стає ключовою для успішності учнів у цифрову епоху. Особливу увагу приділено можливостям математики як основи для розвитку логіки та аналітики, водночас обґрунтовано її потенціал у поєднанні з технологічними та інженерними складниками для стимулювання творчого розвитку. Використання STEM-технологій розглядається як ефективний інструмент інтеграції знань і формування дослідницьких навичок у процесі навчання природничо-математичних дисциплін.