Матеріали конференцій, семінарів, читань
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 708
- ДокументModern scientific potential – 2025(DEL c.z., 2025-05) Шеховцева, Ольга Геннадіївна; Онищенко, Сергій Вікторович; Вовнянко, Вадим Олександрович; Градусов, Микола Ігорович; Олексенко, Олександр Олександрович; Тищенко, Микола Андрійович; Зав’ялов, Володимир Леонідович; Мисюра, Тарас Григорович; Запорожець, Юлія Владиславівна; Попова, Наталія ВікторівнаThe collection includes materials of the VI International research and practical internet conference "Modern scientific potential". The materials of the collection will be useful for researchers, scientists, graduate students, researchers, teachers, students.
- ДокументГейміфіковані освітні платформи Kahoot і Quizizz у професійній підготовці фахівців фізичної культури і спорту(Львів–Торунь : Liha-Pres, 2025) Самсутіна, Наталя МихайлівнаУ статті розглянуто актуальність використання гейміфікованих освітніх платформ Kahoot і Quizizz у професійній підготовці фахівців фізичної культури і спорту. Проаналізовано переваги цих цифрових інструментів, зокрема інтерактивність, змагальність, миттєвий зворотний зв’язок та гнучкість у застосуванні. Представлено результати опитувань викладачів і студентів факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету, які засвідчують низький рівень впровадження гейміфікації в освітній процес, але водночас – позитивне ставлення до її використання. Отримані дані підтверджують доцільність активнішого впровадження гейміфікованих платформ для підвищення ефективності та мотивації навчання.
- ДокументНаукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків – 2025(Бердянський державний педагогічний університет, 2025-05-15) Винославська, Олена Василівна; Жигірь, Вікторія Іванівна; Перегудова, Валентина Іванівна; Забєліна, Таїсія Віталіївна; Курило, Ольга Юріївна; Коза, Катерина Сергіївна; Козиненко, Сергій Володимирович; Савченко, Наталя Панасівна; Кривильова, Олена Анатоліївна; Недоступ, Григорій Григорович; Цина, Валентина Іванівна; Пелагейченко, Микола Леонідович; Петрусенко, Валентина Павлівна; Шевченко, Ірина Вікторівна; Горідько, Руслана Володимирівна; Плаксій, Марія Михайлівна; Грошовенко, Ольга Петрівна; Строкаль, Павло Сергійович; Ткач, Катерина Валеріївна; Хоменко, Віктор Віталійович; Хоменко, Світлана Валеріївна; Шепель, Юлія Олександрівна; Щьоголєв, Максим Олегович; Василинець, Крістіна Арпадівна; Зайченко, Олена Миколаївна; Бєлова-Олейник, Юлія Юріївна; Канченко, Каріна Володимирівна; Онищенко, Сергій Вікторович; Кетков, Роман Олегович; Орищина, Дар’я; Васільєв, Віктор Ігорович; Цина, Андрій Юрійович; Джураєва, Яніна Леонідівна; Курочка, Валерія Юріївна; Пакіна, Ірина Миколаївна; Титар, Олена Андріївна; Трегуб, Ганна Ігоріна; Мельнікова, Юлія Олександрівна; Тищенко, Микола Андрійович; Ходін, Володимир Володимирович; Хрисостоміді, Олексій Олексійович; Маковій, Сергій Вікторович; Хацько, Анна МихайлівнаДо збірника увійшли матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Наукові засади підготовки фахівців інженерно-педагогічного та технологічного напрямків». Матеріали збірника будуть корисними для дослідників, науковців, аспірантів, пошукувачів, викладачів, здобувачів.
- ДокументГейміфікація як засіб формування професійної мотивації студентів педагогічних спеціальностей(КЗ "ППФК", 2025-05-07) Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаУ статті розглядається значення гейміфікації як інноваційного підходу в системі професійної підготовки майбутніх учителів. Акцентовано увагу на її потенціалі як ефективного інструменту формування внутрішньої мотивації, розвитку фахових компетентностей та підвищення залученості студентів до освітнього процесу. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «гейміфікація», охарактеризовано основні ігрові елементи, платформи та форми інтеграції гейміфікаційних технологій в освітнє середовище. Наголошено на необхідності належної підготовки викладачів і методичного забезпечення впровадження ігрових підходів у навчання. Зроблено висновок, що гейміфікація сприяє створенню мотиваційно значущого простору для формування сучасного, креативного й компетентного вчителя.
- ДокументФормування цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах трансформації педагогічної освіти(БДПУ, 2025-04) Фатьянова, Тетяна ОлександрівнаУ статті розглядається роль цифрових ресурсів у методичній підготовці майбутніх учителів початкових класів у контексті трансформації сучасної освіти. Підкреслюється значущість формування цифрової компетентності педагогів як ключового чинника ефективної інтеграції інноваційних технологій в освітній процес. Проаналізовано наукові підходи до визначення сутності цифрової компетентності, окреслено сучасні цифрові інструменти, які сприяють розвитку методичних навичок студентів педагогічних спеціальностей. Особлива увага приділена необхідності комплексного підходу до цифровізації освіти, що охоплює не лише технічне забезпечення, а й оновлення змісту педагогічної освіти та формування цифрової культури майбутнього вчителя.