Культура медіа-споживання в сім’ї: сучасний стан дослідження проблеми

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Молодь і ринок
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі виховання культури споживання медіа-продукції у дітей дошкільного віку. Проблема є важливою, не тільки для педагогів і психологів, а й для батьків, адже саме в родині закладаються основи культури медіа-споживання. У статті наведено деякі погляди фахівців у галузі медіа-освіти дошкільників, які доводять, що медіа-засоби можуть як позитивно, так і негативно впливати на підростаюче покоління. Статтю спрямовано на визначення за допомогою проведення анкетування особливостей споживання медіа-інформації у сучасних сім’ях та тлумачення основних понять споживчої культури з точки зору батьків дітей дошкільного віку
Опис
Ключові слова
засоби масової інформації, культура медіа-споживання, медіа-культура, медіаграмотність, медіа-освіта, діти дошкільного віку, сім’я
Бібліографічний опис
Семеняко Ю. Культура медіаспоживання в сім’ї: сучасний стан дослідження проблеми / Юлія Семеняко // Молодь і ринок: наук.-пед. журнал. - Дрогобич. - 2016. - № 11-12 (142-143). - С. 142-147.
Зібрання