Впровадження ідей менторства (наставництва) в практику сучасного закладу загальної середньої освіти
Вантажиться...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Бердянський державний педагогічний університет
Анотація
У кваліфікаційній роботі проаналізовано наукову літературу, досвід впровадження менторства в сучасній вітчизняній та закордонній практиці. Розроблено інструменти самооцінки готовності до наставництва, аналізу результативності впровадження менторської програми. Розроблено менторську програму “Менторство в дії” на засадах соціально-педагогічної технології. Рекомендовано впровадження програми “Менторство в дії” в заклади освіти як основи шкільної моделі наставництва для вчителів-початківців.
Опис
Ключові слова
менторство, наставництво, самооцінювання
Бібліографічний опис
Кошляк О. Впровадження ідей менторства (наставництва) в практику сучасного закладу загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. Наталя Захарова. - БДПУ, 2022. - 60 с.