Методика реалізації диференційованого підходу у навчанні фізики в загальноосвітній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
БДПУ
Анотація
Теоретичний аналіз психолого-педагогічних основ диференціації навчання фізики в сучасній загальноосвітній школі та розробка методичних шляхів формування системних і міцних знань школярів з фізики на основі диференційованого підходу, зорієнтованого на підвищення мотивації, пізнавального інтересу, рівня та якості їх предметної підготовки.
Опис
Ключові слова
шкільний курс фізики, предметна компетентність учнів з фізики, компетентнісний підхід, диференціація навчання, самостійна робота учнів
Бібліографічний опис
Колісніченко Р. Методика реалізації диференційованого підходу у навчанні фізики в загальноосвітній школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра: спец. 014 Середня освіта (Фізика) / наук. кер. О. Школа. – БДПУ, 2023. – 60 с.