Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументШляхи подолання освітніх втрат учнів основної школи з фізики за допомогою навчальної платформи Moodle(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Болбат, Владислав ВіталійовичМета та предмет курсу: набуття знань про зміст понять «наука», «наукове пізнання», «наукове дослідження», «методи наукового дослідження», «теоретичні методи», «емпіричні методи», «категоріальний апарат дослідження»; набуття знань з питань методики, технології та організації науково-дослідницької діяльності; формування теоретичного й практичного підґрунтя для ефективного, кваліфікованого проведення наукових досліджень студентами.
- ДокументТестові завдання на уроках фізики як засіб компетентнісно орієнтованого навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Черкез, Анастасія АндріївнаМета дослідження: теоретичне обґрунтування і розробка цілеспрямованого і системного методичного підходу з використання тестових завдань різного типу як елементу компетентнісно орієнтованого навчання та ефективного інструменту оцінювання і корекції навчальних досягнень учнів з фізики.
- ДокументФормування предметної компетентності учнів з фізики в умовах інтерактивного навчання(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Камуля, Світлана ЄвгенівнаМета дослідження: теоретичний аналіз, обґрунтування та розробка методичних шляхів формування предметної компетентності учнів з фізики із застосуванням прийомів і методів інтерактивного навчання як основи підвищення якості освітніх результатів та всебічного розвитку особистості сучасних школярів.
- ДокументРеалізація міждисциплінарних зв’язків фізики і хімії в шкільному курсі фізики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Трубчаніна, Олена МихайлівнаМетою даної роботи є дослідження та обґрунтування ефективності міждисциплінарних зв’язків між фізикою і хімією при вивченні фізики в старших класах середньої школи. Це включає розробку та впровадження інтегрованих уроків, оцінку їхнього впливу на розуміння учнями природничих наук, розвиток їхніх аналітичних навичок та підвищення мотивації до навчання.
- ДокументВпровадження віртуальних лабораторних робіт у шкільний фізичний практикум(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Бурхович, Віктор ВікторовичМета даного дослідження - продемонструвати методологічні засади проведення лабораторних робіт з фізики в закладах загальної середньої освіти з дистанційним навчанням