Факультет фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументМетодичні аспекти застосування інтерактивних вправ під час актуалізації опорних знань на уроках математики в умовах нової української школи(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Передерєєва, ОльгаМетою даного дослідження є виявлення переваг та недоліків інтерактивних завдань для актуалізації опорних знань, оцінка їх ефективності у навчанні математики для учнів 5-6 класів та надання рекомендацій щодо оптимального використання цих методів у практиці навчального процесу в рамках нової української школи.
- ДокументОрганізація пошуково-дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення похідної та інтегралу(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Савкіна, ЮліанаМета дослідження: розробити компоненти методичної системи вивчення ліній похідна та інтеграл, спрямовані на активізацію дослідницької діяльності учнів.
- ДокументВикористання таблиць Excel при навчанні теорії ймовірностей учнів старших класів(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Огійчук, ВеронікаМетою дослідження є розробка методики використання MS Excel для вирішення завдань з теми «Теорія ймовірності» шкільного курсу математики.
- ДокументМетодичні аспекти навчання учнів 5 класу розв’язуванню вправ та задач із дробами(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Токарєва, ОльгаМетод дослідження – аналіз існуючої літератури для вивчення методичних аспектів навчання учнів 5 класу розв’язуванню вправ та задач із дробами; спостереження за навчальним процесом під час впровадження розроблених завдань у навчальний процес; створення моделей інтерактивних дидактичних завдань, спрямованих на формування логічного мислення та розвиток математичних навичок.
- ДокументМетодика професійно-орієнтованого навчання майбутніх підземних електрослюсарів у процесі вивчення математики(Бердянський державний педагогічний університет, 2024) Камуля, СвітланаМета дослідження – теоретичне обґрунтування та розробка методичних рекомендацій щодо організації професійно-орієнтовного навчання майбутніх підземних електрослюсарів у процесі вивчення математики.